Jammer dat je niet ongegeneerd met allerlei jongens kunt viezelevozelen.quote:
Viezelevozelen hoort er een beetje bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ongegeneerd met allerlei jongens kunt viezelevozelen.
Why not?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef gnaeus het volgende:
Ik zou m'n kinderen ook niet willen laten opgroeien in een cultuur waar het normaal is je lam te zuipen en vreemd te gaan met de buurvrouw zolang je maar als een banaan verkleed bent.
Daar doe je het toch voor of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Viezelevozelen hoort er een beetje bij.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand met naaktfoto's vragen hoe ze is verkleed[ afbeelding ].
Dan is het niet echt een opvoeding te noemen.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doe je het toch voor of niet.
Was te verwachten natuurlijk.quote:
Maar het is grappig, want Sinos kan dus wel viezelevozelen, want ze is banaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is het niet echt een opvoeding te noemen.
Want ze staat krom, juist ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is grappig, want Sinos kan dus wel viezelevozelen, want ze is banaan.
Heel het jaar de deur niet uit en dan met carnaval ineens het feestbeest zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Chai lijkt me ook een carnavalstype.
Zoals zoveel mensen doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
Heel het jaar de deur niet uit en dan met carnaval ineens het feestbeest zijn?
Gvd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Chai lijkt me ook een carnavalstype.
Sinds ik de nieuwe kneiter van Rinus heb gezien wil ik juist ineens weer wel.quote:
je viert carnaval dus buiten begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga verkleed als marokkaan met carnaval dit jaar.
Kun je zo een outfit van dWc lenen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga verkleed als marokkaan met carnaval dit jaar.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds ik de nieuwe kneiter van Rinus heb gezien wil ik juist ineens weer wel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Rinus
.
Mijn carnaval kan alleen slagen als ik een bepaald persoon gewoon helemaal niet zie. Misschien kan ik hem maar beter in de handboeien slaan, kan ie niks stoms uithalen
.
The saga continues.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Rinus
.
Mijn carnaval kan alleen slagen als ik een bepaald persoon gewoon helemaal niet zie. Misschien kan ik hem maar beter in de handboeien slaan, kan ie niks stoms uithalen
.
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselenquote:
Ouch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselen.
Het zou schattig zijn, als het niet zo triest was [ afbeelding ].
Ja word te warm in me nickelson jasje binnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je viert carnaval dus buiten begrijp ik?
Lach maarquote:
quote:
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lulquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselen.
Het zou schattig zijn, als het niet zo triest was [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lul
Echt zo'n onmogelijke liefde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lach maar
[..]
[..]
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lul
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Feit blijft dat we het liefst elkaar willen.".
Sure, daarom gaat 'ie komend weekend allerlei sletjes pakken_!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n onmogelijke liefde.Zou verfilmd moeten worden.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Na de carnaval is het allemaal weer goed toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |