Waarom zo nodig op een voetstuk plaatsen? Zie het nut niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuur figuurdie paar x dat ik je hier heb zien posten is het alleen maar depressief gemekker
ga DMén met argo ofso.
Oh. Well. This is awkward.quote:
Zie het nadeel niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zo nodig op een voetstuk plaatsen? Zie het nut niet...
En wij?quote:
Omdat we zielige fokkers zijn ja, laat ons,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, zielige fokker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat we zielige fokkers zijn ja, laat ons,
Hou niet van aziatisch sorryquote:
quote:
Voetstuk? om prachtige vrouwen met mooie lichamen te bekijken en te bespreken? bitch plsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mij vraag je nooit wat hoorquote:
Ga gewoon naar hem toe, prinsesje. :squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee klopt ik beval je om me op te komen halen in amsterdam maar je doet skeer :S
Moet ie geld overmaken :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga gewoon naar hem toe, prinsesje. :s
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee klopt ik beval je om me op te komen halen in amsterdam maar je doet skeer :S
Ga eens werken of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja, anders kan ik niet naar m toe.
poepchineesquote:
Doe ik toch alquote:
echt he, skere meidje. Ik ga dealer worden ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat is deze? en wie is hier nu skeer dan je kan je treinkaartje niet eens betalen :S
Werk gewoon harder dan sexy slavinnetjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik toch al
[..]
echt he, skere meidje. Ik ga dealer worden ofzo.
Het is wel meer dan 20 hoor :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maak even ¤ 20 over naar haar, nog steeds goedkoper dan een.. laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |