ga toch niet carnevalle om te cuddlen =$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Allure_ het volgende:
je moet als iets knuffeligs gaan, zo'n compleet pak. Of iets van uniform-achtig-ish
chicks diggen dat jwz, heb je meteen lichaamscontactquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ga toch niet carnevalle om te cuddlen =$
=$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:09 schreef krioro het volgende:
That wet wet in my two seater
Her nails done, her hair did
I'm about to mess up all of it
Dealing with these bitchesquote:
Ik wel, parttime.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef aight1 het volgende:
Jullie zijn allemaal gangsterrappers in jullie vrije tijd ofniet
quote:
partytime?quote:
dacht dat dat er stondquote:
quote:
Jij hebt tijdens je operatie zeker wel 10 minuten zonder tepels gezeten andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iemand zonder tepels is nogal raar he.
Langer zelfs, heb nog steeds m'n 'oh sweet Jesus nippletouch'-feeling nog steeds niet terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt tijdens je operatie zeker wel 10 minuten zonder tepels gezeten anders.
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Langer zelfs, heb nog steeds m'n 'oh sweet Jesus nippletouch'-feeling nog steeds niet terug.
Denk dat er genoeg mensen zijn die schrikken als ze in de spiegel kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikken.
Helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikken.
Makkelijk toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pluimpje als je meteen ziet wie Cartman aanvalt
Arnold Swarcheneggerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Beyonce?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Win ik nog iets? of was het gewoon voor zomaar?quote:
Je wint e-credits.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Win ik nog iets? of was het gewoon voor zomaar?
Ohquote:
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdaar veeg ik al inmiddels me reet mee af.. zoveel heb ik.
Denk je maar, gaan steeds puntjes vanafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdaar veeg ik al inmiddels me reet mee af.. zoveel heb ik.
Alleen bij jou misschien.. is toch insignificant.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk je maar, gaan steeds puntjes vanaf
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?
Jij bent in de war met pandapunten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?
Nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Jij bent in de war met pandapunten.
Toch wel.quote:
Je bent zelf onsiegniefiecantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij jou misschien.. is toch insignificant.
[..]
[..]
Jij bent in de war met pandapunten.
hou je boertoeter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |