Het noorden is helemaal niet ver bonfakkaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet jij zeggen daar in het verre noorden
-6 e-creditsquote:
wel voor mij, zo;n 183 km ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het noorden is helemaal niet ver bonfakka
ja maar hallo ik zei al dat je insignificant bent dus je moet niet vanuit jezelf rekenenquote:
google maps zegt 183 dus is het zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar hallo ik zei al dat je insignificant bent dus je moet niet vanuit jezelf rekenengekkie
En hoezo kom je met ook 183km?volgens mij meer
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
google maps zegt 183 dus is het zo.
190 km dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]en ik woon ook nog eens in het noorden van de stad
Dat zou goed kunnen idd.quote:
Van mieren tot olifanten dus wanneer kom je bbyquote:
Weer niet goed genoeg voor meneer foeyonghai?quote:
Jawel, maar andere plaatjes mag ook best voor de verandering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer niet goed genoeg voor meneer foeyonghai?
Zekersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lekker, ik snap je.
Ok mijn excusesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, maar andere plaatjes mag ook best voor de verandering.
Ik moet natuurlijk niks babygurlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet d'r volgen op FB ze post wel altijd appetijtelijke foto's
Maar dan mis je bijv ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk niks babygurlmaar wel een goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lesbo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lekker, ik snap je.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan mis je bijv ditOh mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft ook mooie tits
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |