http://www.shownu.nl/verh(...)et-met-johnny-de-molquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Modus kon even niet.
Zou Miss Montreal trouwens.
Iew.quote:
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.quote:
Wel gelezen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.shownu.nl/verh(...)et-met-johnny-de-mol
wil je poo wel ratenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.
[..]
Oh nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.
[..]
Wel gelezen?
Miss Montreal heeft heeft niemand minder dan Johnny de Mol gestrikt als achtergrondzanger voor haar nieuwe cd.
quote:
Eensch.quote:Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
Ja lijkt echt op een fotostudio inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee.Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
TMFquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gek. En hij is dé rijkeluisboy
.
Echt zo'n tyfus oud zuid kakkertje met z'n lange haarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gek. En hij is dé rijkeluisboy
.
Zou dat echt een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee.Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het beginquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
TMFTMF sletjes zijn inmiddels allemaal 30+. Ja maar hij is zo kkdom en kklelijk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.Lekker gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Huh? TMF-awards enzo waren toch zo'n 10 jaar terug met 14-jarige sletjes, die zijn nu mijn leeftijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
TMFTMF sletjes zijn inmiddels allemaal 30+. Ja maar hij is zo kkdom en kklelijk
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet hatenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo'n tyfus oud zuid kakkertje met z'n lange haar
Tja dat hoeft ook niet, maar een goedkope hoer met 0,0 standaarden wil je toch niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou dat echt een afknapper zijn?Denk dat je sowieso amper te weten komt wie er allemaal over je vriend(in) heen is gekomen.
Oh wist niet dat je dat bedoelde, dacht degenen die op TMF te zien waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? TMF-awards enzo waren toch zo'n 10 jaar teug met 14-jarige sletjes, die zijn nu mijn leeftijd.
[..]
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet haten.
wat moet ie anders?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Chai het volgende:
maar een goedkope hoer met 0,0 standaarden wil je toch niet?
Mijn favoriet was Kristina Bozilovic.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het begin
Niet? Ik eis altijd een volledige up2date documentatie bij nieuwe chicks. Incl. APK.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou dat echt een afknapper zijn?Denk dat je sowieso amper te weten komt wie er allemaal over je vriend(in) heen is gekomen.
Ga gewoon even wegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet haten.
Bridgetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |