De semi-duckface?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
Ik moest van Chai vragen wat Bt open heeft laten staan. Dus bij dezen.quote:
Klopt niet echt. Misschien puur die foto, maar Miss Montreal ziet er meestal toch een stuk lelijker uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vind je van deze vergelijking?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie die onderste is maar op basis van deze foto's lijken ze wel heel erg ja, ook die blikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanne Hansquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt niet echt. Misschien puur die foto, maar Miss Montreal ziet er meestal toch een stuk lelijker uit.
Dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die onderste is maar op basis van deze foto's lijken ze wel heel erg ja, ook die blik
De voordeur, om het zo maar te noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moest van Chai vragen wat Bt open heeft laten staan. Dus bij dezen.
Ik vind haar niet knap ofzo, maar ze is verder wel tof.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik hoop nu gewoon dat je d'r muziek bedoelt.
Nog nooit van gehoord mjaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dankje. Is mijn vergelijkingsgame dus nog wel intact
.
Is Miss Montreal () btw.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik hoop nu gewoon dat je d'r muziek bedoelt.
Ja maar dat is toch niks nieuws. Ik bedoelde gewoon dat haar vogeltje toen ook weg was gevlogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De voordeur, om het zo maar te noemen.
Omdat ze het open had laten staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niks nieuws. Ik bedoelde gewoon dat haar vogeltje toen ook weg was gevlogen.
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dankje. Is mijn vergelijkingsgame dus nog wel intact
.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Modus kon even niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Somebody just had to show up.
Verbazend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Modus kon even niet.
Zou Miss Montreal trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |