lekker laten vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Jij bent een schaap in wolfskleren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet van mij specifiek vinden dan.
Daar lijkt het soms wel op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.quote:
boefjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Kleedt het een beetje af of maakt het me dik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent een schaap in wolfskleren.
En huilen als je wat over ze zegt hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En huilen als je wat over ze zegt hè.
Bt zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'damquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
Domme mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
Ja, Rembrandtpark hierachter dus in de tuinen hier zitten ze ook weleens te schreeuwlelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
watquote:
D'r wenkbrauwen zitten te hoog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
Ja die spinnenpoten die boven en onder haar ogen uit komen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |