Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad? Wat zit je dwarsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het dom is, dat maak jij ervan. Alleen als ik dat zou zeggen zou ie me gelijk afsnauwen.
Oh betekent bitchy doen dat je slechte seks hebt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad? Wat zit je dwars.
Ja, ik wou er nog achter zetten van "..aldus de collectie verwijten die jegens mij worden gedaan na zulke uitspraken".quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh betekent bitchy doen dat je slechte seks hebt?
Mmmz.
Maar dan heeft Vas dus behoorlijke goede seks, want ze is bijna nooit bitchy en dit noem ik ook niet bitchy trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik wou er nog achter zetten van "..aldus de collectie verwijten die jegens mij worden gedaan na zulke uitspraken".
Ja, je was erbij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad?
Oh, gaat het nu weer over Vas? Vanwaar dan die verklarende indruk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan heeft Vas dus behoorlijke goede seks, want ze is bijna nooit bitchy en dit noem ik ook niet bitchy trouwens.
Kan je volgende keer wel een raampje opendoen? 10 Man op één kamer is benauwd manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, gaat het nu weer over Vas? Vanwaar dan die verklarende indruk?
[..]
Kan je volgende keer wel een raampje opendoen? 10 Man op één kamer is benauwd man.
Ja heb geleerd van jou dat ze goede seks heeft en daardoor nooit bitchy is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, not this weekend, ben nog steeds skeer he. Maar jointje en wijntje gaat er wel inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn stemming is momenteel zeer euforisch, wetende dat ik minstens na 4:00u in bedwelmde toestand naar huis kruip. Vas, zeg me dat je kan relaten.
Heb dat verband nooit gelegd, ik citeerde slechts sarcastisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb geleerd van jou dat ze goede seks heeft en daardoor nooit bitchy is.
Misschien raak je wel onderkoeld door hevige sneeuwval.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn stemming is momenteel zeer euforisch, wetende dat ik minstens na 4:00u in bedwelmde toestand naar huis kruip. Vas, zeg me dat je kan relaten.
Ben zo aan dat ik wel een donnie zou overmaken om je in een roes te helpen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, not this weekend, ben nog steeds skeer he. Maar jointje en wijntje gaat er wel in
Oke mooi, ik DM je m'n rekeningnummer, maak er maar een barkie van trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben zo aan dat ik wel een donnie zou overmaken om je in een roes te helpen.
doe niet zo bitchy jezuuusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Chai vind mij bijna nooit bitchy ja?FOK!kers van buiten deze SC vinden dat juist wel.
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Chai vind mij bijna nooit bitchy ja?FOK!kers van buiten deze SC vinden dat juist wel.
Oh, had die henkie van gister nog gereageerd nadat je het profiel van die dj stuurde?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, huiliesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Chicksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mooi, ik DM je m'n rekeningnummer, maak er maar een barkie van trouwens.
Ja alleen met:"hahaha goed hoor inspecteur vaselinequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, had die henkie van gister nog gereageerd nadat je het profiel van die dj stuurde?
Zullen ze wel niet van mij specifiek vinden dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Fail.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen met:"hahaha goed hoor inspecteur vaseline"
lekker laten vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Jij bent een schaap in wolfskleren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet van mij specifiek vinden dan.
Daar lijkt het soms wel op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.quote:
boefjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Kleedt het een beetje af of maakt het me dik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent een schaap in wolfskleren.
En huilen als je wat over ze zegt hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En huilen als je wat over ze zegt hè.
Bt zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'damquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
Domme mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
Ja, Rembrandtpark hierachter dus in de tuinen hier zitten ze ook weleens te schreeuwlelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
watquote:
D'r wenkbrauwen zitten te hoog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
Ja die spinnenpoten die boven en onder haar ogen uit komen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |