Gast, ik had 550 op m'n CITO-toets.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef Salatrel het volgende:
nou als zelfs dWc_Rugridder het antwoord weet is veer wel heel erg blont bezig
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het Salsaparilla-recept van Gargamel.
Maar dat staat er toch bij in die opgave..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, Celcius en Fahrenheit wist ik nog wel, maar Kelvin niet
van de 1200¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, ik had 550 op m'n CITO-toets.
ja afgekeken zeker xDquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belangrijkste is, snap je nu wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen kan nou eenmaal goed rekenen/heeft dat inzicht. Bij mij ontbreekt dat volkomen, helaas. En ja, dan is alles zo'n beetje abracadabraquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef Salatrel het volgende:
nou als zelfs dWc_Rugridder het antwoord weet is veer wel heel erg blont bezig
Maar de uitleg staat er notabene náááást.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belangrijkste is, snap je nu wel?
Not that shit again.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Temperatuur in Celsius = Temperatuur in Kelvin - 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
Grapje toch?quote:
Ja, huhu, als zij het serieus niet snapt kan je moeilijk op een toets het even intypen op Google, hèquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?
https://www.google.nl/search?q=77+kelvin+to+celsius
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar de uitleg staat er notabene náááást.Lieve schat, ik weet die shit gewoon allemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde ook, ik wist dat je Celsius hebt, en Fahrenheit. Maar hoe je van het één naar het ander gaat enz enz dat weet ik allemaal niet.
Die tekentjes die erbij staan enz weet ik ook allemaal niet. Maja, fuck it, ik bak gewoon niks van rekenen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Als ik het lees, 'zie' ik wat er staat, en klinkt het logisch. Maar als ik het nu moet toepassen in de praktijk lukt het me niet en ik ben dit sowieso over 2 minuten alweer compleet vergeten. No shit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je bek Veer, zeg me dat je trollt? Ik heb het niet voor niks uitgetypt voor je.
Moet ik dat nog doen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.cve.nl/9378000(...)_voorbeeldexamen.htm
Hier oefenexamen voor je, ga maken jij dondersteen!
Ik had zo'n hele fijne calculator met voorgeprogrammeerde omrekeningen en je kon hem ook zelf programmeren met formules. Misschien hebben ze nu wel rekenmachines met ingebouwde googlequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, huhu, als zij het serieus niet snapt kan je moeilijk op een toets het even intypen op Google, hè.
Ja, als je even wil laten zien dat jij die kwaliteiten wél bezit, jaquote:
Enige wat je moet weten is:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik het lees, 'zie' ik wat er staat, en klinkt het logisch. Maar als ik het nu moet toepassen in de praktijk lukt het me niet en ik ben dit sowieso over 2 minuten alweer compleet vergeten. No shit.
Ok, dus 20 graden Celsius is 293K?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige wat je moet weten is:
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Voor de rest is het een kwestie van variabelen invullen. TC 23, 38 en -191 en TK 55, 92 en -183 en welke random temperaturen je ook kan verzinnen kun je dan allemaal uitrekenen
.
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, dus 20 graden Celsius is 293K?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yayy.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het wel even doorgekeken maar ff serieus dit had ik in groep 8, en ja even moeilijk als dit. Mochten we ook alleen kladblaadje gebruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, als je even wil laten zien dat jij die kwaliteiten wél bezit, ja![]()
245?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja! En hoeveel graden Kelvin is -28 graden Celsius?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal dit hoogstwaarschijnlijk in groep 8 ook wel gehad hebben hé. En toch heb ik er nu verdomde veel moeite meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel even doorgekeken maar ff serieus dit had ik in groep 8, en ja even moeilijk als dit. Mochten we ook alleen kladblaadje gebruiken
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja! En hoeveel graden Kelvin is -28 graden Celsius?
Hahahaha dank jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HELL YEAH!
Voor meer vragen wil je best bijles komen geven [ afbeelding ].
Dus omdat ik slecht ben in rekenen is dat gelijk dom? Vas please, sommige mensen zijn gewoon goed in het één en slecht in het ander, zo ook jij vast welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.
Veer is liev, en ik twijfel aan jouw cognitieve vermogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.
tijltje nodig?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veer is liev, en ik twijfel aan jouw cognitieve vermogen.
ow ja excuses, het is bijna weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woordenboek nodig?
Of bedoel je deze Tijl?
[ afbeelding ]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ja excuses, het is bijna weekend
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?
Nee ik kots niet zo snel van drankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?
Zie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nee ik kots niet zo snel van drank
Echt weer zo'n Chai-opmerkingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?
Ik ben een gelegenheidsdrinker, zodra de gelegenheid er isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb geen alcoholprobleem, zolang er alcohol is heb ik geen probleem
Ik zei niet dat het dom is, dat maak jij ervan. Alleen als ik dat zou zeggen zou ie me gelijk afsnauwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus omdat ik slecht ben in rekenen is dat gelijk dom? Vas please, sommige mensen zijn gewoon goed in het één en slecht in het ander, zo ook jij vast welIk heb gewoon dat inzicht niet, en dat is ook niet te leren. Door oefenen kan je beter worden, maar je 'kan' het of je 'kan' het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |