quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
Ik begrijp al niet eens wat daar allemaal staat johquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
http://www.cve.nl/9378000(...)_voorbeeldexamen.htmquote:
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 voorbeeld van de 100 verschillende soorten onderdelen die we moeten doen
En ja, ik vind dit wel echt lastig. Sommigen zullen dit piece of cake vinden, maar als je het 'inzicht' van rekenen niet hebt, is het gewoon lastig. Het is in ieder geval zoveel meer dan alleen optellen en aftrekken, keer en delen door.
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
Temperatuur hè, duh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Fasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Ja, dat realiseerde ik me ook al snel.quote:
Nee, dat is het punt dus. Wat ik zelf moet doen op school, zie ik helemaal niet terug op de basisschool.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
maar dat soort sommetjes moet jij dus straks aan leerlingen uit gaan leggen? en die leerlingen moeten straks voor onze oude dag zorgen?
were all doomed!
Vet manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Vieze nerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Jeeeeejquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
wat ben jij nou voor nepaziaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
wat lees ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Temperatuur in Celsius = Temperatuur in Kelvin - 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
quote:
Meh, Celcius en Fahrenheit wist ik nog wel, maar Kelvin nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |