quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeldvraag die je hier kunt neerplempen?
Sorry hoor, maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 voorbeeld van de 100 verschillende onderdelen die we moeten doen
Dat kreeg ik in groep 8quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag een hulplijn inzetten"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!quote:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ik wil graag een hulplijn inzetten"
Beter slecht in rekenen dan jong moeder zijn, ja toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen. Laat ik het maar op lachen houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!
Was ook maar sarcasme, ik ben er gewoon slecht in, dat zeg ik zelf ook al 100 keer hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen. Laat ik het maar op lachen houden.
Kan jij niet rekenen meid?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moeilijk te begrijpen dat niet iedereen goed is in rekenen?
Ging mij alleen om om aan te geven dat het niet alleen optellen/aftrekken keer/delen door is.
Maar /care, lach erom dat ik niet kan rekenen
Moet je die toets digitaal doen? Wil wel de antwoorden voorzeggen andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Ging mij alleen om om aan te geven dat het niet alleen optellen/aftrekken keer/delen door is.
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hardquote:
Nee, dit zijn gewoon sommen die we in de lessen moesten maken. Voorbeeldvragen van het examen weet ik zo niet waar ik die kan vinden. Dit zijn pure basis oefeningen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je die toets digitaal doen? Wil wel de antwoorden voorzeggen anders.
Vas heeft op zeer jonge leeftijd gespeeld met blokken (hasj), en haar blokkendoos bestond uit XTC-vormpjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hard
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 voorbeeld van de 100 verschillende soorten onderdelen die we moeten doen
En ja, ik vind dit wel echt lastig. Sommigen zullen dit piece of cake vinden, maar als je het 'inzicht' van rekenen niet hebt, is het gewoon lastig. Het is in ieder geval zoveel meer dan alleen optellen en aftrekken, keer en delen door.
Hoe is dit 'niet aftrekken'?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, ik vind dit wel echt lastig. Sommigen zullen dit piece of cake vinden, maar als je het 'inzicht' van rekenen niet hebt, is het gewoon lastig. Het is in ieder geval zoveel meer dan alleen optellen en aftrekken, keer en delen door.
Wil je wedden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hard
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
Ik begrijp al niet eens wat daar allemaal staat johquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
http://www.cve.nl/9378000(...)_voorbeeldexamen.htmquote:
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
Temperatuur hè, duh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Fasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Ja, dat realiseerde ik me ook al snel.quote:
Nee, dat is het punt dus. Wat ik zelf moet doen op school, zie ik helemaal niet terug op de basisschool.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
maar dat soort sommetjes moet jij dus straks aan leerlingen uit gaan leggen? en die leerlingen moeten straks voor onze oude dag zorgen?
were all doomed!
Vet manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Vieze nerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Jeeeeejquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
wat ben jij nou voor nepaziaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
wat lees ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Temperatuur in Celsius = Temperatuur in Kelvin - 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
quote:
Meh, Celcius en Fahrenheit wist ik nog wel, maar Kelvin nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |