6:20 tot 6:30quote:
Hahahahaquote:
Rare Jappiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nieuw spel gekocht
Gamen met je leuter in je hand
Als ik een broertje had zou ik dit voor hem kopen, en dan waar de hele familie bijzit.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik een broertje had zou ik dit voor hem kopen, en dan waar de hele familie bijzit.
dan ben ik wel benieuwd wat je dan voor je zusje koopt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik een broertje had zou ik dit voor hem kopen, en dan waar de hele familie bijzit.
Hahaha, damn, jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezusdat zou echt een meesterplan zijn ja
![]()
![]()
Ik heb gvd ook geen broertje.
Mijn zusje is lesbisch dus dat spreekt voor zich denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
dan ben ik wel benieuwd wat je dan voor je zusje koopt.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn zusje is lesbisch dus dat spreekt voor zich denk ik.
oh das wel erg jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n wand?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
die heeft dezelfde bloedkop als jou, dus nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had graag ontmaagd willen worden door mijn zusje?
dat is al gebeurt sindsdien is ze lesbischquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had graag ontmaagd willen worden door mijn zusje?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft dezelfde bloedkop als jou, dus nee.
Je weet niks.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
Bloedkopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is al gebeurt sindsdien is ze lesbisch
Vrouwelijke opblaaspop toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is je zusje lekkerder of minder lekker dan je vriendin?
Het is mijn zusje, wat stel je voor een rare vraag?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat vraag je hemquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ik weet meer dan je denkt...maar dat laat ik maar in het midden.quote:
met Zosk weet je nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat vraag je hemJe eigen zusje lekker vinde, retard
pls indeedquote:
Wat heeft dat met mijn zusje te maken? Nee precies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
ik weet meer dan je denkt...maar dat laat ik maar in het midden.
DM en TC
precies indeedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn zusje te maken? Nee precies.
zou nooit kunnenquote:
Hoi Veer!! al beetje bekomen van je loss afgelopen woensdag?quote:
quote:
Welke loss?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Veer!! al beetje bekomen van je loss afgelopen woensdag?
Ja dusquote:
Oh was jij dat niet? die examen/tentamen had verprutst?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh was jij dat niet? die examen/tentamen had verprutst?
Oh jawel man maar dat was gisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh was jij dat niet? die examen/tentamen had verprutst?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jawel man maar dat was gisteren
aftrekken lukt je toch wel¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
Maar ach ja ik ga wel voor de her.. Die ik ook ga falen
Is rekenen namelijk, kan ik helemaal geen snars van
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
quote:
Je kan altijd op mij rekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
we kunnen haar ook delenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Oh gisteren mag ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jawel man maar dat was gisteren
Aaaaahwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Mijn wortel van in haar PI hole.quote:
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde Bquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
Ja precies zo'n instelling had ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurt) dan moet ik dit niveau herkansen. Zak ik dan weer, dan mag ik een niveau lager gaan proberen
Die moet ik ook wel echt halen..
Hou op je maakt mij depressiefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde B![]()
Rot op jijquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Mja, als ik dat niveau lager niet haal de 1e keer, mag ik die ook nog 2 keer herkansen ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies zo'n instelling had ik ookgehaald met een 5.7 ofso.
Wel echt halen dan!
Mja mijn opleiding eist wel een bepaald niveau omdat je rekenen zou moeten kunnen geven op basisscholen.. Maar dat niveau is zo laag, dat kan ik ook nog welquote:
Ja, rekenen is rekenen en wiskunde is wiskunde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Rekenen is wat anders dan wiskunde toch btw?
Dan heb je nog 3-4 kansen jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot op jij
[..]![]()
[..]
Mja, als ik dat niveau lager niet haal de 1e keer, mag ik die ook nog 2 keer herkansen ofzoMaja heb geen zin om nog maanden bezig te zijn met alleen die stomme kut rekenexamens
Nee, maar flashbacks :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft t toch niet meer?Heb mn wiskunde ook verassend goed gemaakt, een 6
/
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, rekenen is rekenen en wiskunde is wiskunde.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenen
Denken dat dat het enige is wat ik moet doen met rekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenen
Jouw ignorance blijft me keer op keer verrassen, chapeau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Rekenen is wat anders dan wiskunde toch btw?
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw ignorance blijft me keer op keer verrassen, chapeau.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het is wat anders. Godquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat niet om niveau, dommie. Rekenen zijn gewoon andere dingen dan wiskunde.
No shitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.
Wiskunde is dat gezeur met punt a en b en geometrie en al die kut x-a=z shit
Rekenen is ook meet- en meetkunde, verbanden, verhoudingen, inhoud van een circel, breuken, al dat soort bullshit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.
Wiskunde is dat gezeur met punt a en b en geometrie en al die kut x-a=z shit
DOe ne alsof je wist fissa want je wis nie je zit stupide te doen bonfakkaquote:
Wtf is bonfakka?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DOe ne alsof je wist fissa want je wis nie je zit stupide te doen bonfakka
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het is wat anders. God. Daarom kan ik er niet bij dat je het niet snapt, het is geen rocket science
.
Sukkelquote:
Nee, nouja ik zit ook niet op het mbo dus geen idee wat voor niveau rekenen ze daar dan geven als het geen wiskunde genoemd kan worden of überhaupt wiskunde isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.
Heb je geen voorbeeldvraag die je hier kunt neerplempen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.
quote:
jammer voor je dat het geen pretsneeuw isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme het sneeuwt hier nu tyfushard
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeldvraag die je hier kunt neerplempen?
Sorry hoor, maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 voorbeeld van de 100 verschillende onderdelen die we moeten doen
Dat kreeg ik in groep 8quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag een hulplijn inzetten"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!quote:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ik wil graag een hulplijn inzetten"
Beter slecht in rekenen dan jong moeder zijn, ja toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen. Laat ik het maar op lachen houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Applaus meid, dat jij een topper bent in rekenen! Gefeliciteerd! Niet iedereen is zo'n genie als jij!
Was ook maar sarcasme, ik ben er gewoon slecht in, dat zeg ik zelf ook al 100 keer hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen. Laat ik het maar op lachen houden.
Kan jij niet rekenen meid?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moeilijk te begrijpen dat niet iedereen goed is in rekenen?
Ging mij alleen om om aan te geven dat het niet alleen optellen/aftrekken keer/delen door is.
Maar /care, lach erom dat ik niet kan rekenen
Moet je die toets digitaal doen? Wil wel de antwoorden voorzeggen andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Ging mij alleen om om aan te geven dat het niet alleen optellen/aftrekken keer/delen door is.
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hardquote:
Nee, dit zijn gewoon sommen die we in de lessen moesten maken. Voorbeeldvragen van het examen weet ik zo niet waar ik die kan vinden. Dit zijn pure basis oefeningen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je die toets digitaal doen? Wil wel de antwoorden voorzeggen anders.
Vas heeft op zeer jonge leeftijd gespeeld met blokken (hasj), en haar blokkendoos bestond uit XTC-vormpjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hard
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 voorbeeld van de 100 verschillende soorten onderdelen die we moeten doen
En ja, ik vind dit wel echt lastig. Sommigen zullen dit piece of cake vinden, maar als je het 'inzicht' van rekenen niet hebt, is het gewoon lastig. Het is in ieder geval zoveel meer dan alleen optellen en aftrekken, keer en delen door.
Hoe is dit 'niet aftrekken'?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, ik vind dit wel echt lastig. Sommigen zullen dit piece of cake vinden, maar als je het 'inzicht' van rekenen niet hebt, is het gewoon lastig. Het is in ieder geval zoveel meer dan alleen optellen en aftrekken, keer en delen door.
Wil je wedden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jou wel eens dat examen zien maken, jij faalt zelf waarschijnlijk even hard
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
Ik begrijp al niet eens wat daar allemaal staat johquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mis ik nou iets of is dit gewoon een optelsom 77 + 273? misschien lees ik het verkeerd hoor
http://www.cve.nl/9378000(...)_voorbeeldexamen.htmquote:
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit kun je haast niet verkeerd doen, omdat er zo'n beperkte hoeveelheid info wordt gegeven.
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
Temperatuur hè, duh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Fasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zat eerst ook wel te denken: waar staat die T voor.
Ja, dat realiseerde ik me ook al snel.quote:
Nee, dat is het punt dus. Wat ik zelf moet doen op school, zie ik helemaal niet terug op de basisschool.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
maar dat soort sommetjes moet jij dus straks aan leerlingen uit gaan leggen? en die leerlingen moeten straks voor onze oude dag zorgen?
were all doomed!
Vet manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Vieze nerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik legde deze sommetjes altijd aan de meester uit.
Jeeeeejquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
wat ben jij nou voor nepaziaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook echt super slecht in (hoofd)rekenen en snapte eerst ook niks van het vraagstuk.
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wat het allemaal betekend, dan weet je dus ook niet wat je doen moet
wat lees ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
Temperatuur in Kelvin = Temperatuur in Celsius + 273
Temperatuur in Celsius = Temperatuur in Kelvin - 273
Vloeibare stikstof is T 77K (77 graden Kelvin), dus:
= 77-273 = -196.
quote:
Meh, Celcius en Fahrenheit wist ik nog wel, maar Kelvin nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Temperatuur kan je uitdrukken in Celsius, Fahrenheit en Kelvin, kan je makkelijk omrekenen, als dollars naar euro's.
= 77-273 = -196.
Gast, ik had 550 op m'n CITO-toets.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef Salatrel het volgende:
nou als zelfs dWc_Rugridder het antwoord weet is veer wel heel erg blont bezig
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het Salsaparilla-recept van Gargamel.
Maar dat staat er toch bij in die opgave..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, Celcius en Fahrenheit wist ik nog wel, maar Kelvin niet
van de 1200¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, ik had 550 op m'n CITO-toets.
ja afgekeken zeker xDquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belangrijkste is, snap je nu wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen kan nou eenmaal goed rekenen/heeft dat inzicht. Bij mij ontbreekt dat volkomen, helaas. En ja, dan is alles zo'n beetje abracadabraquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef Salatrel het volgende:
nou als zelfs dWc_Rugridder het antwoord weet is veer wel heel erg blont bezig
Maar de uitleg staat er notabene náááást.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belangrijkste is, snap je nu wel?
Not that shit again.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
= 77-273 = -196.
Grapje toch?quote:
Ja, huhu, als zij het serieus niet snapt kan je moeilijk op een toets het even intypen op Google, hèquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?
https://www.google.nl/search?q=77+kelvin+to+celsius
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar de uitleg staat er notabene náááást.Lieve schat, ik weet die shit gewoon allemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde ook, ik wist dat je Celsius hebt, en Fahrenheit. Maar hoe je van het één naar het ander gaat enz enz dat weet ik allemaal niet.
Die tekentjes die erbij staan enz weet ik ook allemaal niet. Maja, fuck it, ik bak gewoon niks van rekenen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Als ik het lees, 'zie' ik wat er staat, en klinkt het logisch. Maar als ik het nu moet toepassen in de praktijk lukt het me niet en ik ben dit sowieso over 2 minuten alweer compleet vergeten. No shit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je bek Veer, zeg me dat je trollt? Ik heb het niet voor niks uitgetypt voor je.
Moet ik dat nog doen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.cve.nl/9378000(...)_voorbeeldexamen.htm
Hier oefenexamen voor je, ga maken jij dondersteen!
Ik had zo'n hele fijne calculator met voorgeprogrammeerde omrekeningen en je kon hem ook zelf programmeren met formules. Misschien hebben ze nu wel rekenmachines met ingebouwde googlequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, huhu, als zij het serieus niet snapt kan je moeilijk op een toets het even intypen op Google, hè.
Ja, als je even wil laten zien dat jij die kwaliteiten wél bezit, jaquote:
Enige wat je moet weten is:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik het lees, 'zie' ik wat er staat, en klinkt het logisch. Maar als ik het nu moet toepassen in de praktijk lukt het me niet en ik ben dit sowieso over 2 minuten alweer compleet vergeten. No shit.
Ok, dus 20 graden Celsius is 293K?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige wat je moet weten is:
Voor de rest is het een kwestie van variabelen invullen. TC 23, 38 en -191 en TK 55, 92 en -183 en welke random temperaturen je ook kan verzinnen kun je dan allemaal uitrekenen
.
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, dus 20 graden Celsius is 293K?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yayy.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het wel even doorgekeken maar ff serieus dit had ik in groep 8, en ja even moeilijk als dit. Mochten we ook alleen kladblaadje gebruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, als je even wil laten zien dat jij die kwaliteiten wél bezit, ja![]()
245?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja! En hoeveel graden Kelvin is -28 graden Celsius?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal dit hoogstwaarschijnlijk in groep 8 ook wel gehad hebben hé. En toch heb ik er nu verdomde veel moeite meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel even doorgekeken maar ff serieus dit had ik in groep 8, en ja even moeilijk als dit. Mochten we ook alleen kladblaadje gebruiken
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja! En hoeveel graden Kelvin is -28 graden Celsius?
Hahahaha dank jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HELL YEAH!
Voor meer vragen wil je best bijles komen geven [ afbeelding ].
Dus omdat ik slecht ben in rekenen is dat gelijk dom? Vas please, sommige mensen zijn gewoon goed in het één en slecht in het ander, zo ook jij vast welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.
Veer is liev, en ik twijfel aan jouw cognitieve vermogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you, als ik iets doms zeg dan ga je meteen lopen etteren en veer ga je het ff lopen uitleggen, fuck you man.
tijltje nodig?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veer is liev, en ik twijfel aan jouw cognitieve vermogen.
ow ja excuses, het is bijna weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woordenboek nodig?
Of bedoel je deze Tijl?
[ afbeelding ]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ja excuses, het is bijna weekend
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?
Nee ik kots niet zo snel van drankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Of ben je niet zo'n alcoholist?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?
Zie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nee ik kots niet zo snel van drank
Echt weer zo'n Chai-opmerkingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een alcoholist bent raakt je maag toch juist minder snel geïrriteerd?
Ik ben een gelegenheidsdrinker, zodra de gelegenheid er isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb geen alcoholprobleem, zolang er alcohol is heb ik geen probleem
Ik zei niet dat het dom is, dat maak jij ervan. Alleen als ik dat zou zeggen zou ie me gelijk afsnauwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus omdat ik slecht ben in rekenen is dat gelijk dom? Vas please, sommige mensen zijn gewoon goed in het één en slecht in het ander, zo ook jij vast welIk heb gewoon dat inzicht niet, en dat is ook niet te leren. Door oefenen kan je beter worden, maar je 'kan' het of je 'kan' het niet.
Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad? Wat zit je dwarsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het dom is, dat maak jij ervan. Alleen als ik dat zou zeggen zou ie me gelijk afsnauwen.
Oh betekent bitchy doen dat je slechte seks hebt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad? Wat zit je dwars.
Ja, ik wou er nog achter zetten van "..aldus de collectie verwijten die jegens mij worden gedaan na zulke uitspraken".quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh betekent bitchy doen dat je slechte seks hebt?
Mmmz.
Maar dan heeft Vas dus behoorlijke goede seks, want ze is bijna nooit bitchy en dit noem ik ook niet bitchy trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik wou er nog achter zetten van "..aldus de collectie verwijten die jegens mij worden gedaan na zulke uitspraken".
Ja, je was erbij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo bitchy man, tering. Slechte seks gehad?
Oh, gaat het nu weer over Vas? Vanwaar dan die verklarende indruk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan heeft Vas dus behoorlijke goede seks, want ze is bijna nooit bitchy en dit noem ik ook niet bitchy trouwens.
Kan je volgende keer wel een raampje opendoen? 10 Man op één kamer is benauwd manquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, gaat het nu weer over Vas? Vanwaar dan die verklarende indruk?
[..]
Kan je volgende keer wel een raampje opendoen? 10 Man op één kamer is benauwd man.
Ja heb geleerd van jou dat ze goede seks heeft en daardoor nooit bitchy is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, not this weekend, ben nog steeds skeer he. Maar jointje en wijntje gaat er wel inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn stemming is momenteel zeer euforisch, wetende dat ik minstens na 4:00u in bedwelmde toestand naar huis kruip. Vas, zeg me dat je kan relaten.
Heb dat verband nooit gelegd, ik citeerde slechts sarcastisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb geleerd van jou dat ze goede seks heeft en daardoor nooit bitchy is.
Misschien raak je wel onderkoeld door hevige sneeuwval.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn stemming is momenteel zeer euforisch, wetende dat ik minstens na 4:00u in bedwelmde toestand naar huis kruip. Vas, zeg me dat je kan relaten.
Ben zo aan dat ik wel een donnie zou overmaken om je in een roes te helpen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, not this weekend, ben nog steeds skeer he. Maar jointje en wijntje gaat er wel in
Oke mooi, ik DM je m'n rekeningnummer, maak er maar een barkie van trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben zo aan dat ik wel een donnie zou overmaken om je in een roes te helpen.
doe niet zo bitchy jezuuusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Chai vind mij bijna nooit bitchy ja?FOK!kers van buiten deze SC vinden dat juist wel.
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Chai vind mij bijna nooit bitchy ja?FOK!kers van buiten deze SC vinden dat juist wel.
Oh, had die henkie van gister nog gereageerd nadat je het profiel van die dj stuurde?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, huiliesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Chicksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mooi, ik DM je m'n rekeningnummer, maak er maar een barkie van trouwens.
Ja alleen met:"hahaha goed hoor inspecteur vaselinequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, had die henkie van gister nog gereageerd nadat je het profiel van die dj stuurde?
Zullen ze wel niet van mij specifiek vinden dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Fail.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen met:"hahaha goed hoor inspecteur vaseline"
lekker laten vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel snedig misschien, maar bitchy nee. En FOK!kers van buiten deze SC vinden iedereen hier grof en gemeen toch?
Jij bent een schaap in wolfskleren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet van mij specifiek vinden dan.
Daar lijkt het soms wel op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.quote:
boefjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Kleedt het een beetje af of maakt het me dik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent een schaap in wolfskleren.
En huilen als je wat over ze zegt hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, lekker op hatende PUBertjes ingaan is leuk soms.
Tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En huilen als je wat over ze zegt hè.
Bt zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'damquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heeft iemand een raampje open laten staan
[ afbeelding ]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
Domme mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had een figuur met twee konijnen ook in Australië.
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand 30 jaar geleden ofzo ook zijn groene papegaaien losgelaten ofzo maar nu is er een hele invasie van in de parken van A'dam.
/randomfeitje.
Ja, Rembrandtpark hierachter dus in de tuinen hier zitten ze ook weleens te schreeuwlelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, daar zie ik soms wel enkelen van in m'n achtertuin (die grote gemeenschappelijke). Mooie vogels wel.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft iets anders open laten staan. [ afbeelding ]
watquote:
D'r wenkbrauwen zitten te hoog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets raars aan dit hoofd.
Ja die spinnenpoten die boven en onder haar ogen uit komen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
De semi-duckface?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest van Chai vragen wat Bt open heeft laten staan. Dus bij dezen.quote:
Klopt niet echt. Misschien puur die foto, maar Miss Montreal ziet er meestal toch een stuk lelijker uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vind je van deze vergelijking?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie die onderste is maar op basis van deze foto's lijken ze wel heel erg ja, ook die blikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanne Hansquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt niet echt. Misschien puur die foto, maar Miss Montreal ziet er meestal toch een stuk lelijker uit.
Dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die onderste is maar op basis van deze foto's lijken ze wel heel erg ja, ook die blik
De voordeur, om het zo maar te noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moest van Chai vragen wat Bt open heeft laten staan. Dus bij dezen.
Ik vind haar niet knap ofzo, maar ze is verder wel tof.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik hoop nu gewoon dat je d'r muziek bedoelt.
Nog nooit van gehoord mjaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dankje. Is mijn vergelijkingsgame dus nog wel intact
.
Is Miss Montreal () btw.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik hoop nu gewoon dat je d'r muziek bedoelt.
Ja maar dat is toch niks nieuws. Ik bedoelde gewoon dat haar vogeltje toen ook weg was gevlogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De voordeur, om het zo maar te noemen.
Omdat ze het open had laten staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niks nieuws. Ik bedoelde gewoon dat haar vogeltje toen ook weg was gevlogen.
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dankje. Is mijn vergelijkingsgame dus nog wel intact
.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Modus kon even niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Somebody just had to show up.
Verbazend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Modus kon even niet.
Zou Miss Montreal trouwens.
http://www.shownu.nl/verh(...)et-met-johnny-de-molquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Modus kon even niet.
Zou Miss Montreal trouwens.
Iew.quote:
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.quote:
Wel gelezen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.shownu.nl/verh(...)et-met-johnny-de-mol
wil je poo wel ratenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.
[..]
Oh nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met goede belichting, filters, hoeken en wat allemaal kan ik m'n drol ook mooi vastleggen.
[..]
Wel gelezen?
Miss Montreal heeft heeft niemand minder dan Johnny de Mol gestrikt als achtergrondzanger voor haar nieuwe cd.
quote:
Eensch.quote:Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
Ja lijkt echt op een fotostudio inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee.Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
TMFquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gek. En hij is dé rijkeluisboy
.
Echt zo'n tyfus oud zuid kakkertje met z'n lange haarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kan alle TMF-sletjes hosselen die hij wil, gek. En hij is dé rijkeluisboy
.
Zou dat echt een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee.Maar zou iemand die hem over zich heen laat gaan sowieso niet willen. Walgelijke vent.
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het beginquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
TMFTMF sletjes zijn inmiddels allemaal 30+. Ja maar hij is zo kkdom en kklelijk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe niet zo flauw, van iedereen zijn wel lelijke foto's.Lekker gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Huh? TMF-awards enzo waren toch zo'n 10 jaar terug met 14-jarige sletjes, die zijn nu mijn leeftijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
TMFTMF sletjes zijn inmiddels allemaal 30+. Ja maar hij is zo kkdom en kklelijk
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet hatenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo'n tyfus oud zuid kakkertje met z'n lange haar
Tja dat hoeft ook niet, maar een goedkope hoer met 0,0 standaarden wil je toch niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou dat echt een afknapper zijn?Denk dat je sowieso amper te weten komt wie er allemaal over je vriend(in) heen is gekomen.
Oh wist niet dat je dat bedoelde, dacht degenen die op TMF te zien waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? TMF-awards enzo waren toch zo'n 10 jaar teug met 14-jarige sletjes, die zijn nu mijn leeftijd.
[..]
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet haten.
wat moet ie anders?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Chai het volgende:
maar een goedkope hoer met 0,0 standaarden wil je toch niet?
Mijn favoriet was Kristina Bozilovic.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het begin
Niet? Ik eis altijd een volledige up2date documentatie bij nieuwe chicks. Incl. APK.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou dat echt een afknapper zijn?Denk dat je sowieso amper te weten komt wie er allemaal over je vriend(in) heen is gekomen.
Ga gewoon even wegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij komt juist bijna nooit over als zo'n typische kakker, terwijl hij wel dat netwerk heeft. Ik kan niet haten.
Bridgetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Fabienne en Renate leuk. En Bridget heel in het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |