aftrekken lukt je toch wel¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
Maar ach ja ik ga wel voor de her.. Die ik ook ga falen
Is rekenen namelijk, kan ik helemaal geen snars van
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
quote:
Je kan altijd op mij rekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
we kunnen haar ook delenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Oh gisteren mag ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jawel man maar dat was gisteren
Aaaaahwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Mijn wortel van in haar PI hole.quote:
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde Bquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
Ja precies zo'n instelling had ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurt) dan moet ik dit niveau herkansen. Zak ik dan weer, dan mag ik een niveau lager gaan proberen
Die moet ik ook wel echt halen..
Hou op je maakt mij depressiefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde B![]()
Rot op jijquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Mja, als ik dat niveau lager niet haal de 1e keer, mag ik die ook nog 2 keer herkansen ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies zo'n instelling had ik ookgehaald met een 5.7 ofso.
Wel echt halen dan!
Mja mijn opleiding eist wel een bepaald niveau omdat je rekenen zou moeten kunnen geven op basisscholen.. Maar dat niveau is zo laag, dat kan ik ook nog welquote:
Ja, rekenen is rekenen en wiskunde is wiskunde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Rekenen is wat anders dan wiskunde toch btw?
Dan heb je nog 3-4 kansen jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot op jij
[..]![]()
[..]
Mja, als ik dat niveau lager niet haal de 1e keer, mag ik die ook nog 2 keer herkansen ofzoMaja heb geen zin om nog maanden bezig te zijn met alleen die stomme kut rekenexamens
Nee, maar flashbacks :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft t toch niet meer?Heb mn wiskunde ook verassend goed gemaakt, een 6
/
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, rekenen is rekenen en wiskunde is wiskunde.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenen
Denken dat dat het enige is wat ik moet doen met rekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo blond dan, iedereen kan 560+190 uitrekenen
Jouw ignorance blijft me keer op keer verrassen, chapeau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Rekenen is wat anders dan wiskunde toch btw?
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw ignorance blijft me keer op keer verrassen, chapeau.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is zo, op de middelbare school heet het wiskunde, op de basisschool heet het rekenen. 't Is van een ander niveau, doe niet zo dom.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het is wat anders. Godquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat niet om niveau, dommie. Rekenen zijn gewoon andere dingen dan wiskunde.
No shitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.
Wiskunde is dat gezeur met punt a en b en geometrie en al die kut x-a=z shit
Rekenen is ook meet- en meetkunde, verbanden, verhoudingen, inhoud van een circel, breuken, al dat soort bullshit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rekenen is aftrekken, optellen, gedeeld door enz.
Wiskunde is dat gezeur met punt a en b en geometrie en al die kut x-a=z shit
DOe ne alsof je wist fissa want je wis nie je zit stupide te doen bonfakkaquote:
Wtf is bonfakka?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DOe ne alsof je wist fissa want je wis nie je zit stupide te doen bonfakka
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het is wat anders. God. Daarom kan ik er niet bij dat je het niet snapt, het is geen rocket science
.
Sukkelquote:
Nee, nouja ik zit ook niet op het mbo dus geen idee wat voor niveau rekenen ze daar dan geven als het geen wiskunde genoemd kan worden of überhaupt wiskunde isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.
Heb je geen voorbeeldvraag die je hier kunt neerplempen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trutje, het blijkt wel dat je er geen kont van snapt. Zoals ik al zei, niveau rekenen van de basisschool kan elke debiel wel, zelfs ik. Maar het niveau rekenen wat ik moet doen, komt toch wel het één en ander meer bij kijken en is echt niet zo simpel als jij het nu schetst. Niet alleen voor mij niet.
quote:
jammer voor je dat het geen pretsneeuw isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme het sneeuwt hier nu tyfushard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |