aftrekken lukt je toch wel¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
Maar ach ja ik ga wel voor de her.. Die ik ook ga falen
Is rekenen namelijk, kan ik helemaal geen snars van
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
quote:
Je kan altijd op mij rekenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
we kunnen haar ook delenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Oh gisteren mag ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jawel man maar dat was gisteren
Aaaaahwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen.
Mijn wortel van in haar PI hole.quote:
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde Bquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gisteren mag ook
Ik was ook altijd belabberd in wiskunde btwmet de hakken over de sloot gehaald.
Ja precies zo'n instelling had ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, gelukkig moest ik het nu op een hoger niveau maken dan dat ik daadwerkelijk moet halen.. Dus als ik deze zak (wat sowieso gebeurt) dan moet ik dit niveau herkansen. Zak ik dan weer, dan mag ik een niveau lager gaan proberen
Die moet ik ook wel echt halen..
Hou op je maakt mij depressiefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Co sin tan enzo met de stelling van Pytho en dat verder uitgewerkt in wiskunde B![]()
Rot op jijquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Salatrel het volgende:
kan je rekenen? nou reken er dan maar niet op![]()
xD
Mja, als ik dat niveau lager niet haal de 1e keer, mag ik die ook nog 2 keer herkansen ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies zo'n instelling had ik ookgehaald met een 5.7 ofso.
Wel echt halen dan!
Mja mijn opleiding eist wel een bepaald niveau omdat je rekenen zou moeten kunnen geven op basisscholen.. Maar dat niveau is zo laag, dat kan ik ook nog welquote:
Ja, rekenen is rekenen en wiskunde is wiskunde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Rekenen is wat anders dan wiskunde toch btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |