Waaromquote:
Haha perfectie zeker... sheittt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die perfectie met cup F that's why
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan mis je bijv ditSodejuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ja maar verhouding is goed bij haar, geen dunnetje met megatettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef 2NutZ het volgende:
Wel vaag lijkt wel minder dan F bij haar
Ja idd.. al is dunnetje met megatetten ook geen ramp :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar verhouding is goed bij haar, geen dunnetje met megatetten.
Rare verhoudingen G.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd.. al is dunnetje met megatetten ook geen ramp :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder makeup is ze 100x mooier godver.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rare verhoudingen G.Mwoh overdreven, maar nog steeds ziek lekker.. ik wil haar waar vind ik die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder makeup is ze 100x mooier godver.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ze is letsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh overdreven, maar toch steeds ziek lekker.. ik wil haar waar vind ik die?
Nice.. daar zitten ook echt apart mooie meiden. Wel vaker van die modellen van die regio gezienquote:
Vind ik juist niet, Oostblokkers vind ik niksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.. daar zitten ook echt apart mooie meiden. Wel vaker van die modellen van die regio gezienik dacht eerst aan Hongarije ofso of Tjech
Sabine Jemeljanovaquote:
Letland is scandinavie toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, Oostblokkers vind ik niksZij is wel een uitzondering ja maar vind d'r niet oostblok aandoen.
[..]
Sabine Jemeljanova
Nee Letland is geen scandinaviequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Letland is scandinavie toch?
Oostblokkers zijn soms echt tering lekkerdonker haar lichte ogen....
Vind die chick van saxo beat ook nice,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |