Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota benequote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.
heb ook weleens zo'n huisarts gehad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog een beetje pissig op de huisarts die mij vorige keer hielp
Ach, die enkele keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ieuw, rode slierten aan je leuter.
Je had het verkeerde gat man.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota bene. Schijt aan, die bebloede lul achteraf nam ik voor lief.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt af van mijn bezigheden, 1 of 2 keer.
Jij?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.
Jij?
Haha, kkquote:
Haha, moet gewoon kunnen toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota bene. Schijt aan, die bebloede lul achteraf nam ik voor lief.
Zou mij niets uitmaken. Daarna lekker douchen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ieuw, rode slierten aan je leuter.
Moet je wel doen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.
Jij?
Wel één keer ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ieeh.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou mij niets uitmaken. Daarna lekker douchen.
Ook dat nog eens inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijk van echte liefde, ja toch.
Straaaiiight.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we elkaar eens insmeren dan?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijk van echte liefde, ja toch.
Daar is de reet voor tochquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Maar om het nou echt uit te stellen terwijl je geil bent, omdat ze ongesteld is.Zonde man.
Ha dat had ik ook een keerquote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ook weleens zo'n huisarts gehad.
Stuurde me met ontzettende buikpijn naar huis en ik bleek een maagwandontsteking te hebben. Sowieso stuurde zij ons altijd weg met: kijk het nog maar even aanverschillende keren gehad dat hetalleen maar steeds erger werd.
Dat was trouwens ook die van de pil
Goed plan, een verzorgde huid is erg belangrijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we elkaar eens insmeren dan?
Ja voor jou al helemaal. En met een beetje geluk is jouw vriendin ook niet slierterig ongesteld zoals yvonne.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Maar om het nou echt uit te stellen terwijl je geil bent, omdat ze ongesteld is.Zonde man.
Ik ben nog achterdeur-maagd hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat niet erg inderdaad, sommigen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |