Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bovendien, jij zegt dat uit ervaring, ik dacht dat door mn huisarts én door ervaring, nlheel lang gewoon goed gegaan...
weet je zeker dat je het goed leest? schijn je wat moeite mee te hebben af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent zelf een sukkeltje als ik zo deze pagina teruglees.
Oh pls, not this again.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.
Rare huisarts had je trouwensquote:Op zondag 10 februari 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je zeker dat je het goed leest? schijn je wat moeite mee te hebben af en toe![]()
En nu ben ik er wel weer klaar mee.
had, die dit zei is al een tijdje doodquote:
Okeeequote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
had, die dit zei is al een tijdje dood![]()
Daarna een andere gehad, die was heel liefecht zo'n moeke, maar dan een redelijk jonge versie (in de 30)
Ja dat heb je als je 15 bent he.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
echt goor als vrouwen over hun ongestelheid praten![]()
Wanneer niet meer?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je 15 bent he.
nu hebben we een buitenlandse die je heel serieus neemt en echt goed luistert en dat is wel heel fijn ook.quote:
gelukkig ging het daar niet over danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
echt goor als vrouwen over hun ongestelheid praten![]()
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.quote:
Oh, ik ben nog een beetje pissig op de huisarts die mij vorige keer hielpquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu hebben we een buitenlandse die je heel serieus neemt en echt goed luistert en dat is wel heel fijn ook.
Maar is verder niet bijster interessant.
Doen!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.
Smeer je jezelf ook in met voedende bodylotion?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt af van mijn bezigheden, 1 of 2 keer.
Jij?
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.
Eén keer, maar ik sla ook wel eens een dag over.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt af van mijn bezigheden, 1 of 2 keer.
Jij?
Ieuw, rode slierten aan je leuter.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.
Ongesteldheid is dus niet vies, omdat je tijdens de seks hetzelfde gat neukt? Logischquote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.
Wil het bijna doen, maar ik ga m'n huisarts natuurlijk niet lastigvallen vanwege wat FOK!kersquote:
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smeer je jezelf ook in met voedende bodylotion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |