Nee heb ik gedaan, dat is je plek jonge kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
hoezo sta ik achteraan bij de ui's? was ik er weer uitgetyft?
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hèquote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak die UI's eens netjes man, dit kan ik niet handelen.
wat de neuk?!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?
Nee hij is homo, janies is een man.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gooi jezelf eruit dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hè
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Als je dat niet weet is je plek inderdaad achteraan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat was natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij is homo, janies is een man.
wat lul je nou?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben TS ben je blind ofzo?
wij hebben geen datum, we hebben elkaar ontmoet in oktober 2008.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik over een week en 5 maanden ook met Mozy.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben geen TS ben je blind ofzo?
Oh wij hebben gewoon de datum van de eerste keer seks genomen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben geen datum, we hebben elkaar ontmoet in oktober 2008.
Heeft 'ie ook gehuild of zichzelf gesneden na de 1e keer? Hij was toen toch nog emoquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wij hebben gewoon de datum van de eerste keer seks genomen.
Haha nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook gehuild of zichzelf gesneden na de 1e keer? Hij was toch toch nog emo.
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 10 februari 2013 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is een man en ik ben een vrouw.
Ado heeft geloof ik 1 februari gezegd ofzo, ik zou ergens tussen Kerst en oud en nieuw zeggen, maar we hebben dus niks en dat vind ik wel jammer somsquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Of nee toch niet.
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Of nee toch niet.
Hansworst?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb gewoon de datum van mn geboorte genomen, al 16 jaar samen met hans
volgens mij hebben wij dat gesprek helemaal niet gehad. Of misschien tien keer, dat kan ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aanquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij dat gesprek helemaal niet gehad. Of misschien tien keer, dat kan ook
Ja daarom dacht ik ook ff dat het de datum van de eerste keer seks was, want daarna was het zo van nou nu hebben we sws wel echt iets.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.
Mja voor jullie ook anders omdat jullie allebei nog maagd waren misschien? Maar ja mijn vriend was al (bijna) 23 toen ik hem leerde kennen en had wel al een paar gehad, en ik zelf ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik ook ff dat het de datum van de eerste keer seks was, want daarna was het zo van nou nu hebben we sws wel echt iets.
Wel gvdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef VeerEli het volgende:
We hadden in de eerste instantie allebei helemaal niet de bedoeling om een relatie te krijgen ook![]()
Da's best snel 2 maanden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aan
Nou ja toen werd duidelijk dat het voor beiden toch wel een relatie was, dus die dag hebben wij maar gepakt. 20 december 2007En we begonnen dat jaar vanaf oktober te daten.
ik ben sowieso geen held met data, maar in maart heeft Ado voor het eerst de kinderen ontmoet, en toen waren we het er in elk geval al overeens dat het,eer was dan gewoon leukquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aan
Nou ja toen werd duidelijk dat het voor beiden toch wel een relatie was, dus die dag hebben wij maar gepakt. 20 december 2007En we begonnen dat jaar vanaf oktober te daten.
Ja klopt. Beiden 16, beiden totaal onervaren.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja voor jullie ook anders omdat jullie allebei nog maagd waren misschien? Maar ja mijn vriend was al (bijna) 23 toen ik hem leerde kennen en had wel al een paar gehad, en ik zelf ook.
Seks hadden we ook al vrij snel, dus dan is het sowieso anders. We hadden in de eerste instantie allebei helemaal niet de bedoeling om een relatie te krijgen ookMaar werden toch verliefd
nee joh, voor écht serieus is het misschien wel snel, maar om uit te spreken dat je elkaar echt wel leuk vindt en er meer in ziet, is dat toch niet snel?quote:
Het gaat hier om de stempel 'relatie' te drukken, dus dat lijkt me behoorlijk serieus.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee joh, voor écht serieus is het misschien wel snel, maar om uit te spreken dat je elkaar echt wel leuk vindt en er meer in ziet, is dat toch niet snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |