Nee heb ik gedaan, dat is je plek jonge kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
hoezo sta ik achteraan bij de ui's? was ik er weer uitgetyft?
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hèquote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak die UI's eens netjes man, dit kan ik niet handelen.
wat de neuk?!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?
Nee hij is homo, janies is een man.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gooi jezelf eruit dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hè
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Als je dat niet weet is je plek inderdaad achteraan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat was natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij is homo, janies is een man.
wat lul je nou?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben TS ben je blind ofzo?
wij hebben geen datum, we hebben elkaar ontmoet in oktober 2008.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik over een week en 5 maanden ook met Mozy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |