Nee we zijn niet meer totaal onervaren, hehe.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben geen TS ben je blind ofzo?
Waarom die PI? Ik weet trouwens iemand die je kan helpen het beffen relaxt te gaan vinden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee we zijn niet meer totaal onervaren, hehe.
Is iets anders dan zeer ervaren he, zit ook nog een heel stuk tussenin.
Omdat je vraagt of we nu niet meer totaal onervaren zijn. Nogal domme vraag toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom die PI? Ik weet trouwens iemand die je kan helpen het beffen relaxt te gaan vinden.
[ afbeelding ]
o, nou, ik vind twee maanden niet overdreven snel.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om de stempel 'relatie' te drukken, dus dat lijkt me behoorlijk serieus.
quote:
Ja, op zich wel jaquote:
Ach ja, als je de maand ofzo maar een beetje in gedachten hebt. Hoewel een datum wel handig/leuk is. Maar snel gaan trouwen, dan heb je wel een datumquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben sowieso geen held met data, maar in maart heeft Ado voor het eerst de kinderen ontmoet, en toen waren we het er in elk geval al overeens dat het,eer was dan gewoon leuk![]()
Ik zelf zou dus zeggen december, maar dat vond hij te vroeg.
en jullie zijn dus ook al een tijdje samen
Dat 'totaal' erbij leek het lijken alsof.. houd toch je bek Chaiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je vraagt of we nu niet meer totaal onervaren zijn. Nogal domme vraag toch.
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, nou, ik vind twee maanden niet overdreven snel.
En ik vind relatie niet perse zó serieus, het betekent imo gewoon datje probeert of het werkt vanaf dat moment en aangeeft dat je elkaar leuker vindt dan gewoon leuk.
Dit wel inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik vind relatie niet perse zó serieus, het betekent imo gewoon datje probeert of het werkt vanaf dat moment en aangeeft dat je elkaar leuker vindt dan gewoon leuk.
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, als je de maand ofzo maar een beetje in gedachten hebt. Hoewel een datum wel handig/leuk is. Maar snel gaan trouwen, dan heb je wel een datum
Dat was ik al vanaf de eerste date, en hij ook. Ik (en hij schijnbaar dus ook) ben sowieso niet zo van het daten met verschillende jongens, zeker niet als ik seks heb met de jongen waarmee ik 'scharrel' eerst. Tenzij er duidelijk besproken is dat er niet meer in zit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.
Jij wilt wel trouwen dus? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of had ik je dat ooit al 's gevraagdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzo
En zou het idd leuk vinden om een datum te hebben![]()
Die vrees heb ik met mijn eigen vriend ook een beetje, jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzo
En zou het idd leuk vinden om een datum te hebben![]()
ja, zou je kunnen zeggen, maardan was het nog sneller dan de datum die ik zou zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.
ja, 32 en ja, dat had je.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij wilt wel trouwen dus? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of had ik je dat ooit al 's gevraagd?
Ja maar als je dat van elkaar weet en dat ook van plan bent te blijven dan is het toch wel een relatie?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was ik al vanaf de eerste date, en hij ook. Ik (en hij schijnbaar dus ook) ben sowieso niet zo van het daten met verschillende jongens, zeker niet als ik seks heb met de jongen waarmee ik 'scharrel' eerst. Tenzij er duidelijk besproken is dat er niet meer in zit bijvoorbeeld.
ik vond het van mn ex niet erg dat ie me niet vroeg, maar nu zou ik wel willen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vrees heb ik met mijn eigen vriend ook een beetje, jaNou ben ik nog wel heel jong, dus dat scheelt
Dat bespraken we op het moment van daten ook niet, hoor. Zo van 'ik zie niemand anders, jij wel?'quote:Op zondag 10 februari 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je dat van elkaar weet en dat ook van plan bent te blijven dan is het toch wel een relatie?
Wat jij altijd allemaal verteld over je ex.. hoe kan het dat je zo lang bij hem bent gebleven en het de vader van je kinderen is?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het van mn ex niet erg dat ie me niet vroeg, maar nu zou ik wel willen ja
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga het voor je aankaarten bij Ado, intimi noemen me ook wel John Williams.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_oplichter.htmlquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga het voor je aankaarten bij Ado, intimi noemen me ook wel John Williams.
ik was heel erg verliefd op hem en ik dacht ook echt dat ik van hem hield. Deed ik ook, maar dan wel totaal anders dan nu.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat jij altijd allemaal verteld over je ex.. hoe kan het dat je zo lang bij hem bent gebleven en het de vader van je kinderen is?
denk niet dat hij daar last van heeft hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
Ado wordt gewoon via FOK! onder druk gezet mwheheheheheheehehehehehehe.
Hebben jullie ook al snel kinderen gekregen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was heel erg verliefd op hem en ik dacht ook echt dat ik van hem hield. Deed ik ook, maar dan wel totaal anders dan nu.
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al snel kinderen gekregen dan?
So so vruchtbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopen![]()
De tweede was wel gepland btw, omdat ik sowieso twee kinderen wilde en niet van verschillende mannen...
1x maar? Oh dacht ook dat die kans zo fucking klein was. Vooral omdat hij toch gewoon nog veilig is als je hem binnen 12 u alsnog inneemt (zoiets?)?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopen![]()
De tweede was wel gepland btw, omdat ik sowieso twee kinderen wilde en niet van verschillende mannen...
ja, nogal...quote:
Godverdetering man, wát een kutaccent van dat wijf, en dat stemgeluid ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_oplichter.html
dat laatste had ik dus niet gedaan, ik was hem echt vergeten vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
1x maar? Oh dacht ook dat die kans zo fucking klein was. Vooral omdat hij toch gewoon nog veilig is als je hem binnen 12 u alsnog inneemt (zoiets?)?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was hem dus al vaker vergeten he, niet diemaand maar ik denk in totaal in de vier jaar datik hem geslikt heb wel een keer of 50nooit zwanger geraakt, mja, hoeft maar 1 keer 'mis' te gaan he.
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef Chai het volgende:
Nam je je pil altijd 's ochtends of 's avonds JB?
's Ochtends zou ik hem ook wel af en toe vergeten denk ik.en de tijd van opstaan verschilt nogal eens, dus leek me daarom ook handiger om 's avonds te nemen.
Ben hem nog nooit vergeten, gelukkig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...
Nou ja, het werkte dus ook niet omdat ik niet altijd verwachtte bij hem te zullen slapen, soms ook met mn bezopen kop gewoon in bed gerold zonder m te nemen.
Ik ben daar gewoonniet goed in, zou het nu ook niet meer willen, want ik weet zeker dat ik hem gewoon weer vergeet.
Vraag me af wat jij allemaal nog meer vergeet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...
Nou ja, het werkte dus ook niet omdat ik niet altijd verwachtte bij hem te zullen slapen, soms ook met mn bezopen kop gewoon in bed gerold zonder m te nemen.
Ik ben daar gewoonniet goed in, zou het nu ook niet meer willen, want ik weet zeker dat ik hem gewoon weer vergeet.
dat klopt, vind ikzelf ook.quote:
En dan noemde je mij dom omdat ik vond dat 2x douchen bij mezelf geen kwaad kon/niet slecht voor me isquote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, vind ikzelf ook.
Ik had dus begrepen dat het geen of in elk geval heel weinig kwaad kon, ook vande huisarts. Maar vandaar dus dat ik na de zwangerschappen een apiraaltje wilde
mn wekker zetten als ik hem uit heb gehad,als ik wat gedronken heb vrgeet ik standaard mn make up eraf te halen en toen de kinderen klein waren vergat ik ook altijd wel iets in de luiertas te doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij allemaal nog meer vergeet.
Oke prima, ik vind het wel snel maarja dat ben ik hèquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neehee sukkeltje.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan noemde je mij dom omdat ik vond dat 2x douchen bij mezelf geen kwaad kon/niet slecht voor me is.
Ja dat ben jij hè.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke prima, ik vind het wel snel maarja dat ben ik hè
Je bent zelf een sukkeltje als ik zo deze pagina terugleesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neehee sukkeltje.
Je hebt niet goed gelezen en ik ga het écht niet nog een keer uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |