dat werkt dan weer totaal nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mozy moet gewoon doordrukken, dan wen je er vanzelf aan
Word het niet ineens prettig van.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mozy moet gewoon doordrukken, dan wen je er vanzelf aan
Nee is juist goed, leer die sukkels hier eens echte vrouwen te zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan leren ontspannen.
Ik moest regelmatig uitstrijkjes laten maken en dat gaat dan ook steeds beter.
Valt ws ook onder tmi, maar goed
Waar wil jij het hier over hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat weer over de gebruikelijke onderwerpen zie ik... nietszeggend leven toch.
Dat alle vrouwen op klootzakken vallen.quote:
KUTTEN TIETEN BWOAAAAAAquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat weer over de gebruikelijke onderwerpen zie ik... nietszeggend leven toch.
Had dat er niet mee te maken of je nog maagd was of niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een tijdje terug is die inenting tegen HPV (?) ingevoerd voor meisjes (tegen baarmoederhalskanker)
Moesten/mochten jullie jonkies die eigenlijk ook gaan halen? Of waren jullie daar wel te oud voor? Weet niet wat de max leeftijd was.
Ben uiteindelijk niet geweest dacht ik. Was volgens mij nogal omstreden die inenting toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een tijdje terug is die inenting tegen HPV (?) ingevoerd voor meisjes (tegen baarmoederhalskanker)
Moesten/mochten jullie jonkies die eigenlijk ook gaan halen? Of waren jullie daar wel te oud voor? Weet niet wat de max leeftijd was.
Ik hoefde alleen zo'n meningokokken-prik ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja maar heb 'm niet gehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind niet dat je anale sex moet hebben hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee is juist goed, leer die sukkels hier eens echte vrouwen te zijn.
quote:
dat weet ik dus niet. Ik weet niet meer hoe datzat.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had dat er niet mee te maken of je nog maagd was of niet?
ja, ik wil mn kinderen ook niet laten inenten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk niet geweest dacht ik. Was volgens mij nogal omstreden die inenting toch?
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordquote:
je was gewoon bang?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordEn toen las ik dat er meerdere varianten zijn van dat virus dusja toen dacht ik je krijgt het of je krijgt het niet, prik vond ik nutteloos.
de meeste vrouwen hebbenof krijgen dat virus, sommige ontwikkelen daardoor baarmoederhalskanker. Dat is echter een heel langzaam groeiende vorm die niet gauw dodelijk is en waar je meestal wel op tijd bij bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordEn toen las ik dat er meerdere varianten zijn van dat virus dusja toen dacht ik je krijgt het of je krijgt het niet, prik vond ik nutteloos.
Dat is wel echt een aha-erlebnis moment.. Tandjes hee..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Reclame;
KPN heeft een nieuw mobiel abonnement: "KPN Mobiel"
[ afbeelding ]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de meeste vrouwen hebbenof krijgen dat virus, sommige ontwikkelen daardoor baarmoederhalskanker. Dat is echter een heel langzaam groeiende vorm die niet gauw dodelijk is en waar je meestal wel op tijd bij bent.
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij wasquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het niet
Hahahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij was. Was het gewoon spul wat uit het balletje was ontsnapt (zo'n geurtjes/reinigingsding). Shiiit.
Je hebt na al dat douchen van je, ook nog balletjes met geurtjes en reinigingsshit in je anus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij was. Was het gewoon spul wat uit het balletje was ontsnapt (zo'n geurtjes/reinigingsding). Shiiit.
nou, hiermee is hetwel zo dat de kans datje hetkrijgt door dat virus groter is, net als dat teveel drinken de kans op leverkanker vergroot bv.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt na al dat douchen van je, ook nog balletjes met geurtjes en reinigingsshit in je anus?
Ik wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind niet dat je anale sex moet hebben hoormaar het hoeft niet persé pijn te doen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
En dat alle vrouwen die HPV-inenting moeten laten zetten. Nee hihi niet gedaan hihi. Een beetje de mannen opzadelen met keelkanker. Vrouwen!
Geen idee of die inenting daar nut voor heeft, maar toch.
nee hoor, dat heeft er geen bal mee te makenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
En dat alle vrouwen die HPV-inenting moeten laten zetten. Nee hihi niet gedaan hihi. Een beetje de mannen opzadelen met keelkanker. Vrouwen!
Ik krijg nog eerder zelf keelkanker van dat geroer in mijn keelquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
hotmail wat een tyfus is dat tijdje terug hebben ze mijn mail voor de grapvgeblokkeerdquote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat hotmail het zonder problemen doet.
Inb4 hahahahahaha hotmail.
Chiropractie een optie?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens last van mijn nek
je moet ook niet pijpenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nog eerder zelf keelkanker van dat geroer in mijn keel
Doe dan gewoon ff normaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Hahahah Chaiquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
nee, lijkt me geen goed idee.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hotmail wat een tyfus is dat tijdje terug hebben ze mijn mail voor de grapvgeblokkeerddag belangrijke gegevens
Oh, OK, in dat geval: don't care.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat heeft er geen bal mee te maken![]()
Het is niet hihi btw, er zijn wmb goede redenen om het niet te doen, betere dan om het wel te doen
KPN? Bestaat dat nog?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Reclame;
KPN heeft een nieuw mobiel abonnement: "KPN Mobiel"
[ afbeelding ]
Ja, er waren toen een heleboel hotmail adressen geblokkeerd omdat die zogenaamd gehackt waren. Heb het niet terug kunnen krijgenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Juist ja.. en gelachen dat ze hebben.
Wat was je kwijt dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja, er waren toen een heleboel hotmail adressen geblokkeerd omdat die zogenaamd gehackt waren. Heb het niet terug kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |