quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Juist ja.. en gelachen dat ze hebben.
Wat is dit voor schoolkrant -topic?quote:
Ja, ONZ, he.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor schoolkrant -topic?
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?
1 Ja, uhm purple haze en nog veel meer maar weet alleen die nog. Owja en White Widow.
teeeeeeeeeeering, fanatiek wiet roker en dan met purple haze antwoorden, dat bestaat godverdomme niet eens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)quote:Haze: Sterke, kruidige smaak en geur. Zeer hoog THC-gehalte. Soorten: Silver Haze, Purple Haze, Lemon Haze, Amnesia haze, Cheese, Boeda Haze.
[..]
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?
1 Ja, uhm purple haze en nog veel meer maar weet alleen die nog. Owja en White Widow.
teeeeeeeeeeering, fanatiek wiet roker en dan met purple haze antwoorden, dat bestaat godverdomme niet eens
Ja, niet hierquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)
[..]
Kutkopquote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond komt over als een leuke, warme vrouw.#OpZoekNaarGod
suddenly, wallsquote:
Jij kan niet aan haar tippen.quote:
JB.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kon je niet zien dat ze het zieke nichtje van spiderman is
Iedereen is warm van binnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond komt over als een leuke, warme vrouw.#OpZoekNaarGod
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind Liekes neus echt haar hele hoofd verpesten. Zie alleen maar die neus.
Sanne Vogel dan?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kon je niet zien dat ze het zieke nichtje van spiderman is
Nu pasquote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Nou, dan zal ik jullie op de valreep nog maar even centraal zetten
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Nou, dan zal ik jullie op de valreep nog maar even centraal zetten
quote:
Sanne > jouw vriendin.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou hem nog liever in vogel Sanne steken.
quote:
Hoe kom je daarbij??quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat alle vrouwen op klootzakken vallen.
Gay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |