Juustem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
In Deka's geval zal ook meetellen dat hij niet echt een geschikte plek heeft om te sleutelen denk ik.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
"waar Deka over de motorbrug komt"
fixedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
Ja gister weer 50km weggereden ge(g)leden
Hagel hier op het moment, geeft niks, is allemaal buiten; binnen is het klimaat primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef Salatrel het volgende:
SNEEUW ARGHHHHHHHH 3 weken niet rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels is het hier ook sneeuw zie ik net.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:45 schreef Salatrel het volgende:
ja inmiddels schijnt de zon weer en op de straat bleef het sowieso niet liggenmaar ging om de emotie
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef lipjes het volgende:
Viel wel mee, 1 glijer.
Wel overeind gebleven, like a boss.
Jij hebt gelukkig nooit wat met het ding he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag ook weer gaan sleutelen
Helemaal dood, geen contact of niks
* zoekt multimeter![]()
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij hebt gelukkig nooit wat met het ding he?
Wat hebbie nog meer besteld danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:32 schreef Salatrel het volgende:
zo laatste gopro accesoires zijn besteldalleen nog ff een grotere sd kaart voor de fotocamera en de navi en dan is de uitrusting voor dit jaar compleet
Mountmateriaal voor aan je motor?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat mountmateriaal en extra batterij
een handlebar mount zodat ik aan de valbeugel kan hangen. Een tripod mount en wat adhesive mounts voor op de (waarschijnlijk) nieuwe helmquote:
Cool, vooral dat eerste kan toffe beelden opleverenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een handlebar mount zodat ik aan de valbeugel kan hangen. Een tripod mount en wat adhesive mounts voor op de (waarschijnlijk) nieuwe helm
Klopt jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Cool, vooral dat eerste kan toffe beelden opleveren.
Hebbie nou al beelden van je nieuwe?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klopt jaheb deze zomer zo ook wat beelden geschoten.
zeker zeker heb wat ideetjes dus sowieso nog wat testwerk doen heb gelykkig in april nog ergens 10 dagen vrij ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Cool, vooral dat eerste kan toffe beelden opleveren.
alaafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, accu maar losgehaald en dat slagschip in de schuur gezet.
Carnaval
Ik stap na de carnaval weer op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:02 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Doe je goed, ik blijf binnen als een klein meisje.
Koop toch eens een nieuwe....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag ook weer gaan sleutelen
Helemaal dood, geen contact of niks
* zoekt multimeter![]()
Jawel, maar niet per moteurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie nou al beelden van je nieuwe?
Goed - geluid is véél beter. bij de HD170 kon je ertegen praten en verstond je er geen flikker van, bij de Ghost hoor je alles luid en duidelijk en kun je 'm eigenlijk ook als een normale filmcamera gebruiken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe doet ie het ten opzichte van de oude?
Denken dat men met carnaval Alaaf roeptquote:
Mwa, ding is prima hoor. Maar wel bijna 100k op de klok, en aangezien hij me nog nooit onderweg heeft laten staan en dit de eerste keer is dat ik hem niet binnen 5 minuten weer aan de gang heb, valt er wat mij betreft niets om te klagen. Ik ga in ieder geval komend jaar sowieso nog geen nieuwe halen, jaar daarop waarschijnlijk ook nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Koop toch eens een nieuwe....
Hoe staat je dodemansknop?
Was het weer niet mooi genoeg vorige week?quote:
Ding is gewoon pissig dat je hem de hele winter niet meer gestart hebt en de accu niet aan een druppellader hebt gehangen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef BlackLining het volgende:
Was het maar zo'n feest, die heb ik al gecheckt natuurlijk
Van de week maar eens kijken. Accu kan natuurlijk ook gewoon op zijn na de winter.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
HET IS AAN HET IS AAN! HOPPAKEE DAAR GAAT IE, STAAT IE, DAN AT 'IE NIE!!
ALAAFF!!!
meelezen gebeurt pas woensdagmiddag, hou jullie koest met posten
Goei carnaval veur hullie die ut viere gaot!
i am confuzzledquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat men met carnaval Alaaf roept
Vizieren lijken me een goed begin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Geerd het volgende:
Wanneer gaan ze hier motorpakken mee behandelen, en vizieren.
http://9gag.com/gag/6527367?play=1
Ziet eruit alsof die (ongeveer) dezelfde speakers heeft als die ik ook heb. Maar daar hoor je boven de 60-70km/h niks meer vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:15 schreef Saninl het volgende:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Iemand ervaring?
helaas ik moet tot 2 uur werken vannachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:48 schreef Tankiej het volgende:
Goedemorgen
Even een dagje met de trein..
Leuke tijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik moet tot 2 uur werken vannacht
Nicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:12 schreef Vrieskist het volgende:
Goedenmorgen! Ik ga vanavond lekker met het vliegtuig
Een dikke week naar Lapland (Finland)
In de buurt van Rovaniemi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leuke tijden
[..]
Nice
Welke stad/dorp ga je heen?
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:42 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van een rugprotector? Ervaringen mee? Lees dat Büse Belluno de beste is. Zit er aan te denken om er eentje te kopen op de motorbeurs.
nog 3 uurtjes hier in breda, dan mag ik weer naar huisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik moet tot 2 uur werken vannacht
protectoren zijn vooral voor het opvangen van klappenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.
Maar als extra heb ik een rugtas, dus eer ik bij die backprotector ben moet ik wel erg lang door gegeleden zijn
En daar is mijn rugtas ook best goed in.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
nog 3 uurtjes hier in breda, dan mag ik weer naar huis
[..]
protectoren zijn vooral voor het opvangen van klappen
Een rugprotector geeft ook steun (zeker op een supersport) daarnaast vond ik het altijd wel een veilig gevoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.
Maar als extra heb ik een rugtas, dus eer ik bij die backprotector ben moet ik wel erg lang door gegeleden zijn
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daar is mijn rugtas ook best goed in.
Vooral met 2 pakken drinken
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.
Klapjap past prima in een topkoffer; sleeve eromheen, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenmisschien maar even kijken voor koffers ofzo.
Tot je op je bek gaat en je ontdekt dat je niet zo goed rolt, en die bult op je rug je ruggenwerveltjes aan bonken helpt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een rugprotector geeft ook steun (zeker op een supersport) daarnaast vond ik het altijd wel een veilig gevoel.
Ik draag ook gewoon een rugzak hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenmisschien maar even kijken voor koffers ofzo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik draag ook gewoon een rugzak hoor.
uit de categorie: do as i say, not as i doquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.
Tof! Daar ben ik ook geweest voor een weekend toen ik in Finland zatquote:
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Wat is hier de ervaring met tanktassen? Vooral het systeem met zo'n tankring lijkt me wel interessant.
Helaas wel wat duurder.
Beschadigingen op/aan je tank zijn niet leuk. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat ook met dat ring systeem zo is, maar magneten en schuivende tassen op je tank lijkt me niet ideaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Wat is hier de ervaring met tanktassen? Vooral het systeem met zo'n tankring lijkt me wel interessant.
Helaas wel wat duurder.
Ik was het er gewoon niet mee eens dat een rugzak wordt vergeleken met een rugprotectorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
uit de categorie: do as i say, not as i do
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vast
Zo'n tanktas met magneten of riemen lijken me qua krassen niet ideaal. Maar een tas met zo'n ringsysteem heeft een harde onderkant die zweeft boven de tank, dus geen krassen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Tof! Daar ben ik ook geweest voor een weekend toen ik in Finland zat
[..]
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vast
Ik bedoel zo'n dingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot je op je bek gaat en je ontdekt dat je niet zo goed rolt, en die bult op je rug je ruggenwerveltjes aan bonken helpt.
Rugzakken zijn gewoon link, maar ieder zijn ding
Lijkt wel een SciFi versie van een gerobotiseerde kakkerlakquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n ding
[ afbeelding ]
Rugzakken zijn inderdaad link.
Daar kan niks in.. Het is alleen een protector.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt wel een SciFi versie van een gerobotiseerde kakkerlak
En dat is leeg neem ik aan; stop daar eens een laptop, broodtrommel en een thermoskan in?
Sow, kun je dan nog wel bewegen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar kan niks in.. Het is alleen een protector.
Wat één keer lukt, lukt meestal ook wel 2 keerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
Hou eens op met sneeuwen ik moet nog naar huis vannacht
Voor normaal gebruik een topkoffer, vind ikzelf ideaal omdat het ding op slot kan - dat heb je dan weer niet met een tanktas. Een tanktas is dan weer wel superhendig op reis, omdat je de gewichtsverdeling dan wat recht kan trekken en je tevens bij een stoplicht o.i.d. wat kan drinken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Helaas wel wat duurder.
op straat zo te zien niet maar ik lees dat het op plaatsen wel 3 tot 5graden gaat vriezen. Ff oppassen dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat één keer lukt, lukt meestal ook wel 2 keer![]()
Blijft het liggen dan?
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef Tankiej het volgende:
Ik ga ook eens met de trein hoor
Eerst gaat de trein al niet verder dan Assen, want er is een aanrijding geweest tussen Beilen en Hoogeveen. Dus met de bus naar Hoogeveen, daar weer in de trein. Zijn we onderweg: deze trein rijdt niet verder dan Meppel vanwege een aanrijding met een persoon, wij weten nog niet hoe we u verder gaan vervoeren![]()
Was ik maar op de motor!
Maar daar heb ik nu weinig aan, we staan stil bij Meppelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.
Ik pik je wel ff op?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nu weinig aan, we staan stil bij Meppel
voertuigen met verbrandingsmotor zijn niet toegestaan in de treinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.
spelbrekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voertuigen met verbrandingsmotor zijn niet toegestaan in de trein
die veredelde trams bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
spelbreker
Maar jij werkt toch bij NS? Ik ga bijna alleen maar met de Arriva treinen.![]()
Daar heb je eigenlijk een gelijkvloerse-vloer, dus kun je zo aan de ene kant naar binnen en bij het station weer aan de andere kant eruit. Gemiste kans.
De zogeheten 'SPURT'quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
Ik dus net nog op de motor naar de mac, vraagt iemand of je wel kan rijden met dit weer.
nee ik heb hem hiernaartoe geduwdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
Ik dus net nog op de motor naar de mac, vraagt iemand of je wel kan rijden met dit weer.
Ik wilde zeggen, ik ben een hologram. Maar zo'n held ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik heb hem hiernaartoe geduwd
Ik zeg dan altijd "ik kom bridge spelen".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef einschtein het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk, zulke domme vragen.
*loopt in de Albert Heijn*
"Hey, even boodschappen aan het doen?"
"NEE, BEN NIEUWE AUTO KOPEN."
Ja, ik vind zulke vragen ook altijd zo stom. Te obvious gewoon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik ben een hologram. Maar zo'n held ben ik dan weer niet.
[..]
Ik zeg dan altijd "ik kom bridge spelen".
Kijkt iedereen je toch dom aan altijd
Toen ik bij de AH in voorburg werkte zat het daar altijd vol met hangbejaarde en ander dwaas tuig. Kochte nooit wat maar er stond een grote tafel waar ze dan 3x per dag koffie kwamen drinken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Salatrel het volgende:
Zat mensen die naar AH gaan voor de gratis koffie en verder geen boodschappen down
ik moet zeggen dat die bonenmachines best goed zijn. Beter dan de meuk waar ik nu werk tenminste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Zo'n tafel hebben wij dus expres weggehaald bij ons filiaal, om dat soort praktijken te voorkomen. We hadden altijd wel zo'n kleine coffee-corner, nu staat er alleen nog een automaat met de bijbehorende dingen. Gratis dingen trekken heel apart volk naar zich toe.
ik wilde nog vragen waar jij woont, maar dat weet ik natuurlijk bestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Zo'n tafel hebben wij dus expres weggehaald bij ons filiaal, om dat soort praktijken te voorkomen. We hadden altijd wel zo'n kleine coffee-corner, nu staat er alleen nog een automaat met de bijbehorende dingen. Gratis dingen trekken heel apart volk naar zich toe.
Heb geen idee, ik drink sowieso geen koffie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat die bonenmachines best goed zijn. Beter dan de meuk waar ik nu werk tenminste.
Ja, en als je het niet wist dan kon je het zo checken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog vragen waar jij woont, maar dat weet ik natuurlijk best
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik pik je wel ff op?
oke niet.
Kill it with fire.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Een 800gs omgebouwd naar sm
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat het een BMW is is tot daaraantoe, maar dan een SM ervan maken
Dat was voorheen geen GS, zegmaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooit zo'n ding gezien zeker?
hier ligt helemaal niks meerquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
De sneeuw blijft hier inmiddels goed liggen, en het sneeuwt ernstig door; cm of 4 - 5 ligt er al snel denk ikIn het westen is het nog OK, behalve in Zeeland, en het begint nu ongeveer ook in HvH langzaam aan te komen zie ik, dat wordt nog spannend Sala
Nee idd, midden van de weg helemaal besneeuwd, twee van die banden sporen daar maar beetje in proberen te blijven.quote:
volgens mij heeft H+B een alu koffer die kubusvormig is... past volgens mij precies een helm in en evt handschoenen windvanger als je ze in je helm propt..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was het er gewoon niet mee eens dat een rugzak wordt vergeleken met een rugprotector.
Overigens had ik wel een topkoffer, jeweetz:
[ afbeelding ]
Maar dat ding is veel te groot op mijn motor. Lijkt net alsof ik een UFO bij me draag. Dus die heb ik verkocht. Nu zoek ik eigenlijk een mooi kleintje, waar gewoon alleen mijn helm in past. Maar die zijn er niet zoveel.
Heb je ook die flauwe binnentas erbij trouwens?quote:
Dat geluid ook, heerlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:56 schreef Geerd het volgende:
Meer dan 12 uur niet gepost? Heeft iedereen een leven in eens?
Op 0,30sec had ik hem al in dat muurtje geboord denk ik, wat een gasten![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ninja_zx_6r_636.html
neequote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook die flauwe binnentas erbij trouwens?
Kan 'm niet vinden op de site..quote:Op zondag 10 februari 2013 03:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft H+B een alu koffer die kubusvormig is... past volgens mij precies een helm in en evt handschoenen windvanger als je ze in je helm propt..
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nooit geleerd om met twee woorden te spreken?
quote:
Tjeetje. Da's ene beste prijs.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Hepco-Becker Alu Standart Topcase
klik
Ok, niet kopen ook, die zijn ekt slektquote:
Sinterklaas?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef handboek het volgende:
Wie o wie reed er zaterdagavond te midden van de sneeuwstorm op de motor tussen 6 en 7 op de A29 te zuiden van Rotterdam richting Dinteloord?
Een sneeuwpop.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef handboek het volgende:
Wie o wie reed er zaterdagavond te midden van de sneeuwstorm op de motor tussen 6 en 7 op de A29 te zuiden van Rotterdam richting Dinteloord?
core2duo e8500quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Geerd het volgende:
Heb je ook al zoon ouwe bak![]()
Nu begint tie te zeuren over chkdsk.
Mooi, dan zal het volgende week wel de hele week zeikregenen.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met erg koude sneeuwballen van staal.
Regent de nacht van donderdag op vrijdag al.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan zal het volgende week wel de hele week zeikregenen.
Een nachtje regen is bij lange na niet genoeg om die zoutmeuk weg te spoelen, of het moet een epic wolkbreuk zijn van een paar uur.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Regent de nacht van donderdag op vrijdag al.
True.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een nachtje regen is bij lange na niet genoeg om die zoutmeuk weg te spoelen, of het moet een epic wolkbreuk zijn van een paar uur.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godverdomme zat godverdomme! Kernafvallll!!
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raarquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Proost!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Volgens mij hebtie het hele flesje al op.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raar
Dat komt door de potten bier, dat kan ik niet helpen. Vat er zelf ook enne!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raar
lijkt mij 2012 kleurstelling op 2011 model maar dat is altijd nog beter dan 2011 kleurstelling op 2011 model mits hij in 2012 op kenteken is gezetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:28 schreef Dekatria het volgende:
Is dat wel een busa met de goeie kleurstelling?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom hangen die bijlen erboven? moeten ze kapoet ofzo?![]()
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:28 schreef Dekatria het volgende:
Is dat wel een busa met de goeie kleurstelling?
doe dan een lekker wijf ofzo. Wel met een pak aan anders komt ie niet door de sgp policy heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef lipjes het volgende:
Ik moest wat verzinnen om erop te plaatsen
We hebben geen treinstationquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Salatrel het volgende:
nou daar is je oplossing SD.... ga met de trein![]()
Goed nieuws voor rijscholen me dunkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Salatrel het volgende:
schaamteloos gejat van MF
toch directe instroom a2 rijbewijs mogelijk vanaf 2014
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef lipjes het volgende:
Hey mannen, voor de geïnteresseerde, een rijopleiding.
Je moet alleen 5 vragen beantwoorden en op 2 zit ik ff vast
http://www.politie.nl/nie(...)r-in-het-vizier.html
Ik weet die van de dashboardverlichting ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ga niet meedoen, maar ik weet inderdaad 1 antwoord ook niet. Over het mistachterlicht. Het is in ieder geval niet verplicht voor ons, maar of het verplicht is voor de politie; Geen idee. Ik weet dat ze het wel hebben, maar dat maakt het niet meteen verplicht..
Dashboardverlichting is niet verplicht, maar snelheid moet je in het donker ook kunnen lezen. Dus daar is het wel verplicht voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet die van de dashboardverlichting ook niet.
Snelheidsmeter is verplicht, sowieso, maar de rest....
Je geeft maar halve antwoorden.. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor de politie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Geen kopie, mag nooit. tellerverlichting is niet verplicht, wel handig, en mistachterlicht is niet verplicht, mag wel.
Dan vul je dat in;quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:14 schreef lipjes het volgende:
Naar mijn weten moet de snelheidsmeter wel altijd verlicht zijn.
Geen idee, zou kunnen.. ik ben geen coppert.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Je geeft maar halve antwoorden.. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor de politie?
APK eisen:quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan vul je dat in;
Ben wel benieuwd hoe ze dat op klassiekers doen dan (hint)
Volgens mij is het op een auto zelfs geen APK-punt meer, dus ik zou niet weten waarom dat op een motorfiets wel zo zou zijn..
Hetzelfde geldt voor motorenquote:Artikel 5.2.15 snelheidsmeter
Personenauto’s die na 30 juni 1967 in gebruik zijn
genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende
snelheidsmeter, die ook bij nacht voor de bestuurder
goed afleesbaar is.
Nah, dan heb ik vast niet gewonnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
APK eisen:
[..]
Hetzelfde geldt voor motoren.
Wees blijquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik vast niet gewonnen![]()
Sinds wanneer gelden er APK eisen voor motoren?![]()
waar staat dat? Als bij regelgeving niet specifiek vermeldt staat dat het ook voor motoren geldt is dat namelijk niet zo. Zo mag je bijvoorbeeld op je motorfiets taxidiensten aanbieden zonder chauffeurspas of ritten staten omdat de taxiwet spreekt over voertuigen met meer dan 3 wielenquote:
Wordt gecheckt, verlichting wordt ingeschakeld, maar er wordt niet bij vermeld dat er verlichting in de teller moet zitten. Stel dat je een zwarte tellerplaat met fuoriserende cijfers en wijzertje hebt, kan dat zomaar worden goedgekeurd.quote:2. De snelheidsmeter moet ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar zijn. Dit wordt vastgesteld
door middel van visuele controle waarbij de verlichting wordt ingeschakeld.
In de RV:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar staat dat? Als bij regelgeving niet specifiek vermeldt staat dat het ook voor motoren geldt is dat namelijk niet zo. Zo mag je bijvoorbeeld op je motorfiets taxidiensten aanbieden zonder chauffeurspas of ritten staten omdat de taxiwet spreekt over voertuigen met meer dan 3 wielen
Maar SD heeft gelijk, dat "die ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar is" is nogal een onduidelijk begrip.quote:Motorfietsen die in gebruik zijn genomen na 26 november 1975, moeten zijn voorzien van een goed werkende snelheidsmeter , die ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar is.
twitter:PolitieLE twitterde op woensdag 13-02-2013 om 16:16:52Het aantal aanmeldingen voor de training #Motorinhetvizier is al meer dan 500. Tot dinsdag 12.00 u kan je nog meedoen http://t.co/WY7OVvfD reageer retweet
Van mij mag het nog wel even dit weer blijven, ik heb toch pas op z'n vroegst over 4-5 weken tijd om motor te rijdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij kan ik binnenkort weer uit mijn motorwinterslaap komen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Och, daar is er weer een30 euro voor 4 kilometer te hard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeteesss, ja leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Och, daar is er weer een30 euro voor 4 kilometer te hard...
doedadanooknietquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef lipjes het volgende:
Ik verwacht er eigenlijk ook nog 1 van door rood rijden
Het was of de boete, of in het midden van het kruispunt liggenquote:
Wil jij gezien worden op een Kawasaki dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een 600cc. Nu valt me op dat een kawasaki veel goedkoper is dan een suzuki of honda. Waarom is dit? Kwaliteit?
Check
Deze advertentie mag u niet missen - Kawasaki zx 6R ninja zx6R (bj 2009)
¤ 6.450,00
http://link.marktplaats.nl/639837193
Ik zou me eerder afvragen waarom alle foto's van 1 kan zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een 600cc. Nu valt me op dat een kawasaki veel goedkoper is dan een suzuki of honda. Waarom is dit? Kwaliteit?
Check
¤ 6.450,00
Jagerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Check
¤ 6.450,00
K ook niet maar wilde deze laten zien. Staan veel negatieve verhalen op motor forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jager
Ik zou daar echt nooit een motor kopen. Niet alleen om alle verhalen erover op internet, maar ook gewoon de sfeer die bij die zaak hangt en het feit dat ik er motoren in de showroom heb zien staan waar plasjes koelvloeistof en olie onder lagen
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Mooi leeg dus die accu, geen startkabels of niks hier
Wel ANWB, maar zonder woonplaatsservice.
Gelukkig heb ik me nog niet uitgeschreven in Leiden en heb ik nog geen adreswijziging doorgegeven, ookal woon ik alweer in Oisterwijk waar ik nu stil sta
Tip van flip, neem een oudere die minder kost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef stoeltafel het volgende:
Dit wordt me eerste. Budget is rond de 5K
Het wordt voor 99% een Suzuki GSX600R, vanaf 2005
Modellen die ouder zijn vind ik helaas niet mooi.
Daarnaast zijn goed onderhouden, 17 jaar oude motoren met bijna 100k op de klok ook prima hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tip van flip, neem een oudere die minder kost.
De meeste gaan in hun eerste jaar gegarandeerd onderuit, zacht dan niet hard.
Toch lullig als dat gebeurd met je motor van 5K.
Ter vergelijking, mijn 1e kostte niks, gekregen, was 400 euro waard oid, mijn huidige kostte 2K.
Nog steeds zonde als je ermee op je bek gaat, maar iets minder zuur
en een 5 jaar ouder model ziet er misschien wel ietsjes anders uit, maar bespaart je nu ff 3K
Yup, 15 jaar oud.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daarnaast zijn goed onderhouden, 17 jaar oude motoren met bijna 100k op de klok ook prima hoor![]()
Alleen dan niet je parkeerlicht aan laten staan als je een week weg bent![]()
Mwa, aan de mijne is het ook niet echt te zien. Moet je hem wel goed onderhouden natuurlijk, dus zelf enig verstand van motortechniek hebben is bij het hebben van zo'n oud machientje wel een groot pluspunt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, 15 jaar oud.
Niet te zien.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef lipjes het volgende:
Aan je zadel
Maar verstand van motoren hebben is altijd handig.
Vriendin, broer van mn vriendin: ja, als die kapot is oid breng ik em wel naar de dealer.
ik: Dus jij gaat 100-150 euro betalen voor het wisselen van je remblokjes wat je zelf voor 50 euro kan doen?
Oh en aan het olieplasje onder je motorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HahaMijn zadel is nu ook gescheurt trouwens. Zit er volgens het boekje ook al een jaar of 8 en zo'n 50.000 km op, dus dat mag onderhand. Binnenkort eens opnieuw bekleden ook, maar eerst die accu.
Datquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh en aan het olieplasje onder je motor
Maar een accu'tje kost niet meer dan 50 euro oid.
No wayquote:
Alleen met verlengde achterbrugquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef lipjes het volgende:
zelfs niet voor een opgefokte busa met turbo ?
Stil zitten een optie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik ga trouwens een fonds oprichten.
Help lipjes aan een nieuwe bureaustoel
Pokkeding moet op een bepaalde manier staan anders flikker je achterover
Is nogal lastig als je seks op een bureaustoel hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen met verlengde achterbrug
[..]
Stil zitten een optie?
Hehe. Ik werk vanaf een bank, dat gaat een stuk beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is nogal lastig als je seks op een bureaustoel hebt![]()
Effe aanduwen geen optie? Die van Anne pas ook 2 keer aangeduwd; best wel te doen met een 600jequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Mooi leeg dus die accu, geen startkabels of niks hier
Wel ANWB, maar zonder woonplaatsservice.
Gelukkig heb ik me nog niet uitgeschreven in Leiden en heb ik nog geen adreswijziging doorgegeven, ookal woon ik alweer in Oisterwijk waar ik nu stil sta
Mja, morgen eerst even kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Effe aanduwen geen optie? Die van Anne pas ook 2 keer aangeduwd; best wel te doen met een 600je
Casting couch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe. Ik werk vanaf een bank, dat gaat een stuk beter
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslatenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij normaal goed start, is aanlopen een piece of koekie; beetje gang maken, op het zadel springen, tik in 2, koppeling redelijk lomp vlot op laten komen en hoppaaaa
Die twee keer dat het nodig was heb ik het met steppen gedaan. Ding weegt meer dan 200 kilo, daar ga ik niet omheen staan springen. En de motor in versnelling hebben met lopende motor en er zelf niet opzitten, dat hoeft van mij niet. Iets teveel gas en daar gaat je fiets, als je niet op tijd bent met de koppeling.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslaten
Der op springen zie ik niet zo zitten, dan pleur ik met motor en al om volgens mij.
Steppen ja dat kan ook nog, je moet ook geen gas geven wanneer die goed aanslaat ben je hem kwijt ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die twee keer dat het nodig was heb ik het met steppen gedaan. Ding weegt meer dan 200 kilo, daar ga ik niet omheen staan springen. En de motor in versnelling hebben met lopende motor en er zelf niet opzitten, dat hoeft van mij niet. Iets teveel gas en daar gaat je fiets, als je niet op tijd bent met de koppeling.
Morgen maar eens kijken, toch weer een dagje niks te doen
Jij mag mijn AT rennend in zijn 2 aanlopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslaten
Der op springen zie ik niet zo zitten, dan pleur ik met motor en al om volgens mij.
Ohwja 2 cilinder hey, licht fietsje. Met die 1200 ging dat primaquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij mag mijn AT rennend in zijn 2 aanlopen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:32 schreef lipjes het volgende:
Doet me denken aan de motorbeurs vorig jaar.
Vrouwen in strakke leren motorbroeken en jassen die overal rondkeken bij de motoren enzo.
Om daarna in de auto te stappen
Gaat op zich ook wel; al diverse keren gedaan, maar dat gaat alleen als je erop zit. Helaas kun je terwijl je erop zit, niet genoeg vaart maken om hem aan te krijgen, dus zul je er écht effe al rollend op moeten stappen. Is niezzo moeilijk hoor, je moet gewoon niet alles tegelijk willen doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja 2 cilinder hey, licht fietsje. Met die 1200 ging dat prima
Ah okquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
K ook niet maar wilde deze laten zien. Staan veel negatieve verhalen op motor forum.
Ik vond het niet echt lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Salatrel het volgende:
hebben ze wel goeie koffie klaarstaan of ook niet?
KDS.quote:
Vandaag maar eens om 10 uur mijn bed uit gekomen ipv 12 uurquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:
Vandaag in blik naar Rotterdam gereden
same moest mijn broer ff wegbrengenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vandaag maar eens om 10 uur mijn bed uit gekomen ipv 12 uur
Er moet iig een nieuw achterspatbord op, want er is op 10 cm na het achterspatbord eraf geslooptquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
1500 piek, uit 2000 met 12700 op de teller.
Weet iemand of het wat is?
ze hebben om de zovele tijd bij aldi of lidl er 1 voor 18 euro ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:45 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag maar eens achter startkabels of een lader aan. Maar eerst in blik op en neer naar Leiden om mijn huissleutel in te leveren
Ah, die wil ik dus ook nog hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
wat is die suctioncup mount toch handigop het ruitje naar achteren toe gericht... alleen nog ff kijken hoe het beeld er uiteindelijk uit ziet als de zumo achter de ruit zit
maar kan het altijd nog wat hoger plaatsen
ik heb de gopro en ik heb de meegeleverde suction cup (van de motorsports edition)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, die wil ik dus ook nog hebben.Had jij nou GoPro of Drift? Als je de GoPro hebt, welke suction mount heb je?
*speurt op v-nix*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb de gopro en ik heb de meegeleverde suction cup (van de motorsports edition)
los issie iets van 3 tientjes ofzo
oh is dat het... ik dacht dat je gewoon een kneedown poogdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
vandaag had ik de lens niet rechtgezet
Handje aan het asfalt jeweetzellufquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh is dat het... ik dacht dat je gewoon een kneedown poogde
Mwa, heb er nog geen last van. Profiel is op het midden ook nog prima, maar hij begint er inderdaad nogal vierkant uit te zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
Aardig vierkant dat achterwiel of lijkt dat zo?
Vind ik wel chill van de contour, dat je die kan draaien, en je van die lasers hebt zodat je kan zien hoe die staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal morgen er wel eentje voor je schieten, vandaag had ik de lens niet rechtgezet
Want?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef lipjes het volgende:
Wie oh wie is het programmeerbrein van MF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |