Leuke tijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik moet tot 2 uur werken vannacht
Nicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:12 schreef Vrieskist het volgende:
Goedenmorgen! Ik ga vanavond lekker met het vliegtuig
Een dikke week naar Lapland (Finland)
In de buurt van Rovaniemi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leuke tijden
[..]
Nice
Welke stad/dorp ga je heen?
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:42 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van een rugprotector? Ervaringen mee? Lees dat Büse Belluno de beste is. Zit er aan te denken om er eentje te kopen op de motorbeurs.
nog 3 uurtjes hier in breda, dan mag ik weer naar huisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik moet tot 2 uur werken vannacht
protectoren zijn vooral voor het opvangen van klappenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.
Maar als extra heb ik een rugtas, dus eer ik bij die backprotector ben moet ik wel erg lang door gegeleden zijn
En daar is mijn rugtas ook best goed in.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
nog 3 uurtjes hier in breda, dan mag ik weer naar huis
[..]
protectoren zijn vooral voor het opvangen van klappen
Een rugprotector geeft ook steun (zeker op een supersport) daarnaast vond ik het altijd wel een veilig gevoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik een backprotector in mijn pak zitten.
Maar als extra heb ik een rugtas, dus eer ik bij die backprotector ben moet ik wel erg lang door gegeleden zijn
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daar is mijn rugtas ook best goed in.
Vooral met 2 pakken drinken
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.
Klapjap past prima in een topkoffer; sleeve eromheen, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenmisschien maar even kijken voor koffers ofzo.
Tot je op je bek gaat en je ontdekt dat je niet zo goed rolt, en die bult op je rug je ruggenwerveltjes aan bonken helpt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een rugprotector geeft ook steun (zeker op een supersport) daarnaast vond ik het altijd wel een veilig gevoel.
Ik draag ook gewoon een rugzak hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als ik dan telkens mn laptop mee moet nemenmisschien maar even kijken voor koffers ofzo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik draag ook gewoon een rugzak hoor.
uit de categorie: do as i say, not as i doquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Een rugzak is juist het tegenovergestelde van veilig.
Tof! Daar ben ik ook geweest voor een weekend toen ik in Finland zatquote:
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Wat is hier de ervaring met tanktassen? Vooral het systeem met zo'n tankring lijkt me wel interessant.
Helaas wel wat duurder.
Beschadigingen op/aan je tank zijn niet leuk. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat ook met dat ring systeem zo is, maar magneten en schuivende tassen op je tank lijkt me niet ideaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Wat is hier de ervaring met tanktassen? Vooral het systeem met zo'n tankring lijkt me wel interessant.
Helaas wel wat duurder.
Ik was het er gewoon niet mee eens dat een rugzak wordt vergeleken met een rugprotectorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
uit de categorie: do as i say, not as i do
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vast
Zo'n tanktas met magneten of riemen lijken me qua krassen niet ideaal. Maar een tas met zo'n ringsysteem heeft een harde onderkant die zweeft boven de tank, dus geen krassen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Tof! Daar ben ik ook geweest voor een weekend toen ik in Finland zat
[..]
Ik heb een tanktas met magneten. Werkt goed, zit goed vast
Ik bedoel zo'n dingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot je op je bek gaat en je ontdekt dat je niet zo goed rolt, en die bult op je rug je ruggenwerveltjes aan bonken helpt.
Rugzakken zijn gewoon link, maar ieder zijn ding
Lijkt wel een SciFi versie van een gerobotiseerde kakkerlakquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n ding
[ afbeelding ]
Rugzakken zijn inderdaad link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |