ik wilde nog vragen waar jij woont, maar dat weet ik natuurlijk bestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Zo'n tafel hebben wij dus expres weggehaald bij ons filiaal, om dat soort praktijken te voorkomen. We hadden altijd wel zo'n kleine coffee-corner, nu staat er alleen nog een automaat met de bijbehorende dingen. Gratis dingen trekken heel apart volk naar zich toe.
Heb geen idee, ik drink sowieso geen koffie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat die bonenmachines best goed zijn. Beter dan de meuk waar ik nu werk tenminste.
Ja, en als je het niet wist dan kon je het zo checken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog vragen waar jij woont, maar dat weet ik natuurlijk best
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik pik je wel ff op?
oke niet.
Kill it with fire.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Een 800gs omgebouwd naar sm
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat het een BMW is is tot daaraantoe, maar dan een SM ervan maken
Dat was voorheen geen GS, zegmaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooit zo'n ding gezien zeker?
hier ligt helemaal niks meerquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
De sneeuw blijft hier inmiddels goed liggen, en het sneeuwt ernstig door; cm of 4 - 5 ligt er al snel denk ikIn het westen is het nog OK, behalve in Zeeland, en het begint nu ongeveer ook in HvH langzaam aan te komen zie ik, dat wordt nog spannend Sala
Nee idd, midden van de weg helemaal besneeuwd, twee van die banden sporen daar maar beetje in proberen te blijven.quote:
volgens mij heeft H+B een alu koffer die kubusvormig is... past volgens mij precies een helm in en evt handschoenen windvanger als je ze in je helm propt..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was het er gewoon niet mee eens dat een rugzak wordt vergeleken met een rugprotector.
Overigens had ik wel een topkoffer, jeweetz:
[ afbeelding ]
Maar dat ding is veel te groot op mijn motor. Lijkt net alsof ik een UFO bij me draag. Dus die heb ik verkocht. Nu zoek ik eigenlijk een mooi kleintje, waar gewoon alleen mijn helm in past. Maar die zijn er niet zoveel.
Heb je ook die flauwe binnentas erbij trouwens?quote:
Dat geluid ook, heerlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:56 schreef Geerd het volgende:
Meer dan 12 uur niet gepost? Heeft iedereen een leven in eens?
Op 0,30sec had ik hem al in dat muurtje geboord denk ik, wat een gasten![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ninja_zx_6r_636.html
neequote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook die flauwe binnentas erbij trouwens?
Kan 'm niet vinden op de site..quote:Op zondag 10 februari 2013 03:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij heeft H+B een alu koffer die kubusvormig is... past volgens mij precies een helm in en evt handschoenen windvanger als je ze in je helm propt..
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nooit geleerd om met twee woorden te spreken?
quote:
Tjeetje. Da's ene beste prijs.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Hepco-Becker Alu Standart Topcase
klik
Ok, niet kopen ook, die zijn ekt slektquote:
Sinterklaas?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef handboek het volgende:
Wie o wie reed er zaterdagavond te midden van de sneeuwstorm op de motor tussen 6 en 7 op de A29 te zuiden van Rotterdam richting Dinteloord?
Een sneeuwpop.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef handboek het volgende:
Wie o wie reed er zaterdagavond te midden van de sneeuwstorm op de motor tussen 6 en 7 op de A29 te zuiden van Rotterdam richting Dinteloord?
core2duo e8500quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Geerd het volgende:
Heb je ook al zoon ouwe bak![]()
Nu begint tie te zeuren over chkdsk.
Mooi, dan zal het volgende week wel de hele week zeikregenen.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met erg koude sneeuwballen van staal.
Regent de nacht van donderdag op vrijdag al.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan zal het volgende week wel de hele week zeikregenen.
Een nachtje regen is bij lange na niet genoeg om die zoutmeuk weg te spoelen, of het moet een epic wolkbreuk zijn van een paar uur.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Regent de nacht van donderdag op vrijdag al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |