Daar kan niks in.. Het is alleen een protector.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt wel een SciFi versie van een gerobotiseerde kakkerlak
En dat is leeg neem ik aan; stop daar eens een laptop, broodtrommel en een thermoskan in?
Sow, kun je dan nog wel bewegen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar kan niks in.. Het is alleen een protector.
Wat één keer lukt, lukt meestal ook wel 2 keerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
Hou eens op met sneeuwen ik moet nog naar huis vannacht
Voor normaal gebruik een topkoffer, vind ikzelf ideaal omdat het ding op slot kan - dat heb je dan weer niet met een tanktas. Een tanktas is dan weer wel superhendig op reis, omdat je de gewichtsverdeling dan wat recht kan trekken en je tevens bij een stoplicht o.i.d. wat kan drinken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:
Wat is hier de ervaring met tanktassen? Vooral het systeem met zo'n tankring lijkt me wel interessant.
Helaas wel wat duurder.
op straat zo te zien niet maar ik lees dat het op plaatsen wel 3 tot 5graden gaat vriezen. Ff oppassen dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat één keer lukt, lukt meestal ook wel 2 keer![]()
Blijft het liggen dan?
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef Tankiej het volgende:
Ik ga ook eens met de trein hoor
Eerst gaat de trein al niet verder dan Assen, want er is een aanrijding geweest tussen Beilen en Hoogeveen. Dus met de bus naar Hoogeveen, daar weer in de trein. Zijn we onderweg: deze trein rijdt niet verder dan Meppel vanwege een aanrijding met een persoon, wij weten nog niet hoe we u verder gaan vervoeren![]()
Was ik maar op de motor!
Maar daar heb ik nu weinig aan, we staan stil bij Meppelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.
Ik pik je wel ff op?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nu weinig aan, we staan stil bij Meppel
voertuigen met verbrandingsmotor zijn niet toegestaan in de treinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Combineer de motor met de trein? Gewoon met je motor de trein in, ruimte zat. Ligt er wel aan welke trein.
spelbrekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voertuigen met verbrandingsmotor zijn niet toegestaan in de trein
die veredelde trams bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
spelbreker
Maar jij werkt toch bij NS? Ik ga bijna alleen maar met de Arriva treinen.![]()
Daar heb je eigenlijk een gelijkvloerse-vloer, dus kun je zo aan de ene kant naar binnen en bij het station weer aan de andere kant eruit. Gemiste kans.
De zogeheten 'SPURT'quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
Ik dus net nog op de motor naar de mac, vraagt iemand of je wel kan rijden met dit weer.
nee ik heb hem hiernaartoe geduwdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
Ik dus net nog op de motor naar de mac, vraagt iemand of je wel kan rijden met dit weer.
Ik wilde zeggen, ik ben een hologram. Maar zo'n held ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik heb hem hiernaartoe geduwd
Ik zeg dan altijd "ik kom bridge spelen".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef einschtein het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk, zulke domme vragen.
*loopt in de Albert Heijn*
"Hey, even boodschappen aan het doen?"
"NEE, BEN NIEUWE AUTO KOPEN."
Ja, ik vind zulke vragen ook altijd zo stom. Te obvious gewoon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik ben een hologram. Maar zo'n held ben ik dan weer niet.
[..]
Ik zeg dan altijd "ik kom bridge spelen".
Kijkt iedereen je toch dom aan altijd
Toen ik bij de AH in voorburg werkte zat het daar altijd vol met hangbejaarde en ander dwaas tuig. Kochte nooit wat maar er stond een grote tafel waar ze dan 3x per dag koffie kwamen drinken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Salatrel het volgende:
Zat mensen die naar AH gaan voor de gratis koffie en verder geen boodschappen down
ik moet zeggen dat die bonenmachines best goed zijn. Beter dan de meuk waar ik nu werk tenminste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Zo'n tafel hebben wij dus expres weggehaald bij ons filiaal, om dat soort praktijken te voorkomen. We hadden altijd wel zo'n kleine coffee-corner, nu staat er alleen nog een automaat met de bijbehorende dingen. Gratis dingen trekken heel apart volk naar zich toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |