Hebbie nou al beelden van je nieuwe?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klopt jaheb deze zomer zo ook wat beelden geschoten.
zeker zeker heb wat ideetjes dus sowieso nog wat testwerk doen heb gelykkig in april nog ergens 10 dagen vrij ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Cool, vooral dat eerste kan toffe beelden opleveren.
alaafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, accu maar losgehaald en dat slagschip in de schuur gezet.
Carnaval
Ik stap na de carnaval weer op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:02 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Doe je goed, ik blijf binnen als een klein meisje.
Koop toch eens een nieuwe....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag ook weer gaan sleutelen
Helemaal dood, geen contact of niks
* zoekt multimeter![]()
Jawel, maar niet per moteurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie nou al beelden van je nieuwe?
Goed - geluid is véél beter. bij de HD170 kon je ertegen praten en verstond je er geen flikker van, bij de Ghost hoor je alles luid en duidelijk en kun je 'm eigenlijk ook als een normale filmcamera gebruiken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe doet ie het ten opzichte van de oude?
Denken dat men met carnaval Alaaf roeptquote:
Mwa, ding is prima hoor. Maar wel bijna 100k op de klok, en aangezien hij me nog nooit onderweg heeft laten staan en dit de eerste keer is dat ik hem niet binnen 5 minuten weer aan de gang heb, valt er wat mij betreft niets om te klagen. Ik ga in ieder geval komend jaar sowieso nog geen nieuwe halen, jaar daarop waarschijnlijk ook nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Koop toch eens een nieuwe....
Hoe staat je dodemansknop?
Was het weer niet mooi genoeg vorige week?quote:
Ding is gewoon pissig dat je hem de hele winter niet meer gestart hebt en de accu niet aan een druppellader hebt gehangen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef BlackLining het volgende:
Was het maar zo'n feest, die heb ik al gecheckt natuurlijk
Van de week maar eens kijken. Accu kan natuurlijk ook gewoon op zijn na de winter.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
HET IS AAN HET IS AAN! HOPPAKEE DAAR GAAT IE, STAAT IE, DAN AT 'IE NIE!!
ALAAFF!!!
meelezen gebeurt pas woensdagmiddag, hou jullie koest met posten
Goei carnaval veur hullie die ut viere gaot!
i am confuzzledquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat men met carnaval Alaaf roept
Vizieren lijken me een goed begin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Geerd het volgende:
Wanneer gaan ze hier motorpakken mee behandelen, en vizieren.
http://9gag.com/gag/6527367?play=1
Ziet eruit alsof die (ongeveer) dezelfde speakers heeft als die ik ook heb. Maar daar hoor je boven de 60-70km/h niks meer vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:15 schreef Saninl het volgende:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Iemand ervaring?
helaas ik moet tot 2 uur werken vannachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:48 schreef Tankiej het volgende:
Goedemorgen
Even een dagje met de trein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |