Jij mag mijn AT rennend in zijn 2 aanlopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslaten
Der op springen zie ik niet zo zitten, dan pleur ik met motor en al om volgens mij.
Ohwja 2 cilinder hey, licht fietsje. Met die 1200 ging dat primaquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij mag mijn AT rennend in zijn 2 aanlopen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:32 schreef lipjes het volgende:
Doet me denken aan de motorbeurs vorig jaar.
Vrouwen in strakke leren motorbroeken en jassen die overal rondkeken bij de motoren enzo.
Om daarna in de auto te stappen
Gaat op zich ook wel; al diverse keren gedaan, maar dat gaat alleen als je erop zit. Helaas kun je terwijl je erop zit, niet genoeg vaart maken om hem aan te krijgen, dus zul je er écht effe al rollend op moeten stappen. Is niezzo moeilijk hoor, je moet gewoon niet alles tegelijk willen doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja 2 cilinder hey, licht fietsje. Met die 1200 ging dat prima
Ah okquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
K ook niet maar wilde deze laten zien. Staan veel negatieve verhalen op motor forum.
Ik vond het niet echt lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Salatrel het volgende:
hebben ze wel goeie koffie klaarstaan of ook niet?
KDS.quote:
Vandaag maar eens om 10 uur mijn bed uit gekomen ipv 12 uurquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:
Vandaag in blik naar Rotterdam gereden
same moest mijn broer ff wegbrengenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vandaag maar eens om 10 uur mijn bed uit gekomen ipv 12 uur
Er moet iig een nieuw achterspatbord op, want er is op 10 cm na het achterspatbord eraf geslooptquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
1500 piek, uit 2000 met 12700 op de teller.
Weet iemand of het wat is?
ze hebben om de zovele tijd bij aldi of lidl er 1 voor 18 euro ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:45 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag maar eens achter startkabels of een lader aan. Maar eerst in blik op en neer naar Leiden om mijn huissleutel in te leveren
Ah, die wil ik dus ook nog hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
wat is die suctioncup mount toch handigop het ruitje naar achteren toe gericht... alleen nog ff kijken hoe het beeld er uiteindelijk uit ziet als de zumo achter de ruit zit
maar kan het altijd nog wat hoger plaatsen
ik heb de gopro en ik heb de meegeleverde suction cup (van de motorsports edition)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, die wil ik dus ook nog hebben.Had jij nou GoPro of Drift? Als je de GoPro hebt, welke suction mount heb je?
*speurt op v-nix*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb de gopro en ik heb de meegeleverde suction cup (van de motorsports edition)
los issie iets van 3 tientjes ofzo
oh is dat het... ik dacht dat je gewoon een kneedown poogdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
vandaag had ik de lens niet rechtgezet
Handje aan het asfalt jeweetzellufquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh is dat het... ik dacht dat je gewoon een kneedown poogde
Mwa, heb er nog geen last van. Profiel is op het midden ook nog prima, maar hij begint er inderdaad nogal vierkant uit te zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
Aardig vierkant dat achterwiel of lijkt dat zo?
Vind ik wel chill van de contour, dat je die kan draaien, en je van die lasers hebt zodat je kan zien hoe die staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal morgen er wel eentje voor je schieten, vandaag had ik de lens niet rechtgezet
Want?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef lipjes het volgende:
Wie oh wie is het programmeerbrein van MF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |