twitter:PolitieLE twitterde op woensdag 13-02-2013 om 16:16:52Het aantal aanmeldingen voor de training #Motorinhetvizier is al meer dan 500. Tot dinsdag 12.00 u kan je nog meedoen http://t.co/WY7OVvfD reageer retweet
Van mij mag het nog wel even dit weer blijven, ik heb toch pas op z'n vroegst over 4-5 weken tijd om motor te rijdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij kan ik binnenkort weer uit mijn motorwinterslaap komen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Och, daar is er weer een30 euro voor 4 kilometer te hard...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeteesss, ja leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
Och, daar is er weer een30 euro voor 4 kilometer te hard...
doedadanooknietquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef lipjes het volgende:
Ik verwacht er eigenlijk ook nog 1 van door rood rijden
Het was of de boete, of in het midden van het kruispunt liggenquote:
Wil jij gezien worden op een Kawasaki dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een 600cc. Nu valt me op dat een kawasaki veel goedkoper is dan een suzuki of honda. Waarom is dit? Kwaliteit?
Check
Deze advertentie mag u niet missen - Kawasaki zx 6R ninja zx6R (bj 2009)
¤ 6.450,00
http://link.marktplaats.nl/639837193
Ik zou me eerder afvragen waarom alle foto's van 1 kan zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een 600cc. Nu valt me op dat een kawasaki veel goedkoper is dan een suzuki of honda. Waarom is dit? Kwaliteit?
Check
¤ 6.450,00
Jagerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Check
¤ 6.450,00
K ook niet maar wilde deze laten zien. Staan veel negatieve verhalen op motor forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jager
Ik zou daar echt nooit een motor kopen. Niet alleen om alle verhalen erover op internet, maar ook gewoon de sfeer die bij die zaak hangt en het feit dat ik er motoren in de showroom heb zien staan waar plasjes koelvloeistof en olie onder lagen
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Mooi leeg dus die accu, geen startkabels of niks hier
Wel ANWB, maar zonder woonplaatsservice.
Gelukkig heb ik me nog niet uitgeschreven in Leiden en heb ik nog geen adreswijziging doorgegeven, ookal woon ik alweer in Oisterwijk waar ik nu stil sta
Tip van flip, neem een oudere die minder kost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef stoeltafel het volgende:
Dit wordt me eerste. Budget is rond de 5K
Het wordt voor 99% een Suzuki GSX600R, vanaf 2005
Modellen die ouder zijn vind ik helaas niet mooi.
Daarnaast zijn goed onderhouden, 17 jaar oude motoren met bijna 100k op de klok ook prima hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tip van flip, neem een oudere die minder kost.
De meeste gaan in hun eerste jaar gegarandeerd onderuit, zacht dan niet hard.
Toch lullig als dat gebeurd met je motor van 5K.
Ter vergelijking, mijn 1e kostte niks, gekregen, was 400 euro waard oid, mijn huidige kostte 2K.
Nog steeds zonde als je ermee op je bek gaat, maar iets minder zuur
en een 5 jaar ouder model ziet er misschien wel ietsjes anders uit, maar bespaart je nu ff 3K
Yup, 15 jaar oud.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daarnaast zijn goed onderhouden, 17 jaar oude motoren met bijna 100k op de klok ook prima hoor![]()
Alleen dan niet je parkeerlicht aan laten staan als je een week weg bent![]()
Mwa, aan de mijne is het ook niet echt te zien. Moet je hem wel goed onderhouden natuurlijk, dus zelf enig verstand van motortechniek hebben is bij het hebben van zo'n oud machientje wel een groot pluspunt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, 15 jaar oud.
Niet te zien.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef lipjes het volgende:
Aan je zadel
Maar verstand van motoren hebben is altijd handig.
Vriendin, broer van mn vriendin: ja, als die kapot is oid breng ik em wel naar de dealer.
ik: Dus jij gaat 100-150 euro betalen voor het wisselen van je remblokjes wat je zelf voor 50 euro kan doen?
Oh en aan het olieplasje onder je motorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HahaMijn zadel is nu ook gescheurt trouwens. Zit er volgens het boekje ook al een jaar of 8 en zo'n 50.000 km op, dus dat mag onderhand. Binnenkort eens opnieuw bekleden ook, maar eerst die accu.
Datquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh en aan het olieplasje onder je motor
Maar een accu'tje kost niet meer dan 50 euro oid.
No wayquote:
Alleen met verlengde achterbrugquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef lipjes het volgende:
zelfs niet voor een opgefokte busa met turbo ?
Stil zitten een optie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik ga trouwens een fonds oprichten.
Help lipjes aan een nieuwe bureaustoel
Pokkeding moet op een bepaalde manier staan anders flikker je achterover
Is nogal lastig als je seks op een bureaustoel hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen met verlengde achterbrug
[..]
Stil zitten een optie?
Hehe. Ik werk vanaf een bank, dat gaat een stuk beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is nogal lastig als je seks op een bureaustoel hebt![]()
Effe aanduwen geen optie? Die van Anne pas ook 2 keer aangeduwd; best wel te doen met een 600jequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Mooi leeg dus die accu, geen startkabels of niks hier
Wel ANWB, maar zonder woonplaatsservice.
Gelukkig heb ik me nog niet uitgeschreven in Leiden en heb ik nog geen adreswijziging doorgegeven, ookal woon ik alweer in Oisterwijk waar ik nu stil sta
Mja, morgen eerst even kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Effe aanduwen geen optie? Die van Anne pas ook 2 keer aangeduwd; best wel te doen met een 600je
Casting couch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe. Ik werk vanaf een bank, dat gaat een stuk beter
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslatenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
Als hij normaal goed start, is aanlopen een piece of koekie; beetje gang maken, op het zadel springen, tik in 2, koppeling redelijk lomp vlot op laten komen en hoppaaaa
Die twee keer dat het nodig was heb ik het met steppen gedaan. Ding weegt meer dan 200 kilo, daar ga ik niet omheen staan springen. En de motor in versnelling hebben met lopende motor en er zelf niet opzitten, dat hoeft van mij niet. Iets teveel gas en daar gaat je fiets, als je niet op tijd bent met de koppeling.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik doe het altijd anders, in zijn 2 rennen koppeling loslaten
Der op springen zie ik niet zo zitten, dan pleur ik met motor en al om volgens mij.
Steppen ja dat kan ook nog, je moet ook geen gas geven wanneer die goed aanslaat ben je hem kwijt ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die twee keer dat het nodig was heb ik het met steppen gedaan. Ding weegt meer dan 200 kilo, daar ga ik niet omheen staan springen. En de motor in versnelling hebben met lopende motor en er zelf niet opzitten, dat hoeft van mij niet. Iets teveel gas en daar gaat je fiets, als je niet op tijd bent met de koppeling.
Morgen maar eens kijken, toch weer een dagje niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |