True.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een nachtje regen is bij lange na niet genoeg om die zoutmeuk weg te spoelen, of het moet een epic wolkbreuk zijn van een paar uur.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godverdomme zat godverdomme! Kernafvallll!!
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raarquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Proost!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Volgens mij hebtie het hele flesje al op.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raar
Dat komt door de potten bier, dat kan ik niet helpen. Vat er zelf ook enne!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem es een pilletje man; je doet een beetje raar
lijkt mij 2012 kleurstelling op 2011 model maar dat is altijd nog beter dan 2011 kleurstelling op 2011 model mits hij in 2012 op kenteken is gezetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:28 schreef Dekatria het volgende:
Is dat wel een busa met de goeie kleurstelling?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom hangen die bijlen erboven? moeten ze kapoet ofzo?![]()
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:28 schreef Dekatria het volgende:
Is dat wel een busa met de goeie kleurstelling?
doe dan een lekker wijf ofzo. Wel met een pak aan anders komt ie niet door de sgp policy heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef lipjes het volgende:
Ik moest wat verzinnen om erop te plaatsen
We hebben geen treinstationquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Salatrel het volgende:
nou daar is je oplossing SD.... ga met de trein![]()
Goed nieuws voor rijscholen me dunkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Salatrel het volgende:
schaamteloos gejat van MF
toch directe instroom a2 rijbewijs mogelijk vanaf 2014
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef lipjes het volgende:
Hey mannen, voor de geïnteresseerde, een rijopleiding.
Je moet alleen 5 vragen beantwoorden en op 2 zit ik ff vast
http://www.politie.nl/nie(...)r-in-het-vizier.html
Ik weet die van de dashboardverlichting ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ga niet meedoen, maar ik weet inderdaad 1 antwoord ook niet. Over het mistachterlicht. Het is in ieder geval niet verplicht voor ons, maar of het verplicht is voor de politie; Geen idee. Ik weet dat ze het wel hebben, maar dat maakt het niet meteen verplicht..
Dashboardverlichting is niet verplicht, maar snelheid moet je in het donker ook kunnen lezen. Dus daar is het wel verplicht voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet die van de dashboardverlichting ook niet.
Snelheidsmeter is verplicht, sowieso, maar de rest....
Je geeft maar halve antwoorden.. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor de politie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Geen kopie, mag nooit. tellerverlichting is niet verplicht, wel handig, en mistachterlicht is niet verplicht, mag wel.
Dan vul je dat in;quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:14 schreef lipjes het volgende:
Naar mijn weten moet de snelheidsmeter wel altijd verlicht zijn.
Geen idee, zou kunnen.. ik ben geen coppert.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Je geeft maar halve antwoorden.. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor de politie?
APK eisen:quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan vul je dat in;
Ben wel benieuwd hoe ze dat op klassiekers doen dan (hint)
Volgens mij is het op een auto zelfs geen APK-punt meer, dus ik zou niet weten waarom dat op een motorfiets wel zo zou zijn..
Hetzelfde geldt voor motorenquote:Artikel 5.2.15 snelheidsmeter
Personenauto’s die na 30 juni 1967 in gebruik zijn
genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende
snelheidsmeter, die ook bij nacht voor de bestuurder
goed afleesbaar is.
Nah, dan heb ik vast niet gewonnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
APK eisen:
[..]
Hetzelfde geldt voor motoren.
Wees blijquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik vast niet gewonnen![]()
Sinds wanneer gelden er APK eisen voor motoren?![]()
waar staat dat? Als bij regelgeving niet specifiek vermeldt staat dat het ook voor motoren geldt is dat namelijk niet zo. Zo mag je bijvoorbeeld op je motorfiets taxidiensten aanbieden zonder chauffeurspas of ritten staten omdat de taxiwet spreekt over voertuigen met meer dan 3 wielenquote:
Wordt gecheckt, verlichting wordt ingeschakeld, maar er wordt niet bij vermeld dat er verlichting in de teller moet zitten. Stel dat je een zwarte tellerplaat met fuoriserende cijfers en wijzertje hebt, kan dat zomaar worden goedgekeurd.quote:2. De snelheidsmeter moet ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar zijn. Dit wordt vastgesteld
door middel van visuele controle waarbij de verlichting wordt ingeschakeld.
In de RV:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar staat dat? Als bij regelgeving niet specifiek vermeldt staat dat het ook voor motoren geldt is dat namelijk niet zo. Zo mag je bijvoorbeeld op je motorfiets taxidiensten aanbieden zonder chauffeurspas of ritten staten omdat de taxiwet spreekt over voertuigen met meer dan 3 wielen
Maar SD heeft gelijk, dat "die ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar is" is nogal een onduidelijk begrip.quote:Motorfietsen die in gebruik zijn genomen na 26 november 1975, moeten zijn voorzien van een goed werkende snelheidsmeter , die ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |