quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:19 schreef Vrieskist het volgende:
Ben ondertussen heel zielig wat VFR800 filmpjes op youtube aan het kijken, aangezien ik de motor vandaag niet ga ophalenDoekje voor het bloeden.
Geluid klopt niet helemaal met de snelheid neequote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, weekend
[..]
Hier schijnt de zon
Het is bijna lente/zomerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Anne het volgende:
Volgens mij kunnen we dit topic beter naar Weer, Klimaat en Natuurrampen schoppen..
Zelf doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, volgende week moet de Alp weg voor het balhoofd, en het blijft vriezen.
Ja prettig werkje is anders jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het balhoofd? No fucking way dat ik dat zelf ga doen.
Ik weet dat het kan inderdaad... maar ik vind het met deze zomer voor de boeg niet zo verstandigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prettig werkje is anders ja
Maar met een slijptol, kookplaat en wat gehamer kom je een end hoor.
Heb het vorig jaar zelf gedaan.
Da's een makkie man, zonde om hem daarvoor weg te brengen, maargoed, ieder zijn meugquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het balhoofd? No fucking way dat ik dat zelf ga doen.
slijptol? kookplaat? wut?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prettig werkje is anders ja
Maar met een slijptol, kookplaat en wat gehamer kom je een end hoor.
Heb het vorig jaar zelf gedaan.
Voor jou is alles volgens mij een makkiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een makkie man, zonde om hem daarvoor weg te brengen, maargoed, ieder zijn meug
Ik heb het al 2 keer gedaan bij mij AT's, is echt heel simpel; je tikt ze er zo uit, en zo weer in; echt geen kunst aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor jou is alles volgens mij een makkie
Om het lager eraf te halen werkt een slijptol het beste.quote:
Ah, op die viedz; ja, dat kan idd een optie zijn als het zo vast zit, maar was bij de mijne niet nodig; je tikje de binnenschaal er zo vanaf en weer op..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Om het lager eraf te halen werkt een slijptol het beste.
Je slijpt het lager zo ver mogelijk door midden, beitel erop en 1 tik en klaar.
Voor het erop zetten van het nieuwe lager leg je de as in de vriezer voor een paar uur en het lager even lager 10-15 min op een kookplaat tot die kokend heet is.
Dan glijd die er zo op.
Zonder een pers e.d. verzin je nog wel eens wat
Goeie spullies = het halve werkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
Hebben wij eigenlijk niet eens gebruikt
We hebben dan wel weer een motorbrug wat het eea wat makkelijker maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |