Sjoerd moet nu gewoon Rozemarijn pakkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Inderdaad, erg sneu voor Sjoerd.. Hij is zo'n goeie vader en vriend, en dan flikt dat ''kutwijf'' zo iets. Hopelijk gaat het snel uit, staan ze beide met lege handen! Tim en Rikki dan hè.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Postte je nou alweer in het verkeerde topic?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef LaLouchi het volgende:
Ow sorry had niet gezien dat ik de lapo had![]()
Vind het een hele vreemde verhaallijn van sjoerd/ rikkie / tim
het is je vergeven hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef LaLouchi het volgende:
Ow sorry had niet gezien dat ik de lapo had![]()
Vind het een hele vreemde verhaallijn van sjoerd/ rikkie / tim
Ja heel raar hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad een vage verhaallijn.. Zij waren het enige koppel wat enigzins een stabiele relatie hadden. Maar nee hoor, alles moet kapot..
Denk dat Anton wel zou willen...Janine betwijfel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ineens zo het gevoel dat Anton en Janine binnenkort van bil zullen gaan samen
dit jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat Anton wel zou willen...Janine betwijfel ik.
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ineens zo het gevoel dat Anton en Janine binnenkort van bil zullen gaan samen
is dat zo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.
Geen idee. Kan me er nog vaag iets van herinneren dat Janine tegen Ludo vertelde dat ze toen ze jong was iets met Anton had gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
is er ergens een historie waar alle personages staan met al hun relaties?
ja klopt, in hun studententijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.
Dat schreeuwen de hipsters van nu; You Only Live Once. Oftewel, doe zoveel mogelijk domme dingen, want je leeft maar 1xquote:
zoveel mis je niet helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan het niet kijken, want geen signaal.
Teringziggo.
ja heel zielig voor Sjoerd...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef LaLouchi het volgende:
Zooo zielig voor Sjoerd..![]()
@poes en maily; thnx vroeg het me al een tijdje af wat dat was haha
nou en? hoe vaak zijn bing en sjors uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? ze heeft een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Alweer?Wiet ging er ook al met z'n broer vandoor hè.. Dit is al de tweede keer voor hem.
En dat gaat Wiet weer vreemd met Tim, en komen Rikki en Sjoerd weer samen. Zoiets zal het dan wel worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou en? hoe vaak zijn bing en sjors uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? ze heeft een goed voorbeeld
nee hoor, rikki en sjoerd moeten nooit meer samenkomen. sjoerd heeft wel wat beters verdiend dan die sloerie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat gaat Wiet weer vreemd met Tim, en komen Rikki en Sjoerd weer samen. Zoiets zal het dan wel worden.
Moet er niet aan denken, zo'n afgelikte boterham, bah..
Amen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hoor, rikki en sjoerd moeten nooit meer samenkomen. sjoerd heeft wel wat beters verdiend dan die sloerie.
Aysen lijkt me dan de klapjosti!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
BingKlapjosti.. Heb je eindelijk een leuke trouwe vriendin, behandel je haar zo als oud vuil.
''Ja ik ga even uit neuken, maar kom wel weer thuis voor het eten hoor, want ik hou van JOU..''
Hoezo? Zou jij dat pikken? Ze heeft zichzelf helemaal opgeofferd omdat hij doodziek in het ziekenhuis lag, ze heeft hem verzorgd en gesteund. En als dank krijg je een verzoek om met andere mannen naar bed te gaan? Kom op zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aysen lijkt me dan de klapjosti!
De geruchten gaan al bijna een jaar.. Dus ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ja, klopt het dat Marcus terugkomt in GTST, of is dat slechts een gerucht?
Ah, balen is het wel, zou denk ik wel leuk zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De geruchten gaan al bijna een jaar.. Dus ik heb de hoop al opgegeven.
bingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Het komt wel weer goed tussen Ludo en Janine.
Heb ik niet zo gevolgd. Ik focus me meer op de belangrijke ontwikkelingen.quote:
Ah fuck, ik neem me voor om altijd even te kijken naar Sjors dr buik, maar het valt gewoon niet op, aangezien ik elke keer weer vergeet te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel handig dat Sjors altijd wijde truien draagt. Valt dat beginnende babybuikje ook niet op.
oja, daar moet ik vanavond ook es op letten...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ah fuck, ik neem me voor om altijd even te kijken naar Sjors dr buik, maar het valt gewoon niet op, aangezien ik elke keer weer vergeet te kijken
Ik zag het ook!quote:
misschien slaat ze strax "op de vlucht" voor Bing.... (en Aysen), of gaat ze echt verhuizen met Wiet...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ook!![]()
Was volgens mij ook maar 1 shot waar je haar buikje zag, de rest had ze of haar handen ervoor, of ze was niet helemaal in beeld.
Ben benieuwd wat ze met ''Sjors'' gaan doen, als Inge met verlof is.
Ja maar dan moet ze ook weer eens terug komen.. Vaste cast en zulks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
misschien slaat ze strax "op de vlucht" voor Bing.... (en Aysen), of gaat ze echt verhuizen met Wiet...
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-echt-zwanger.dhtmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze ook weer eens terug komen.. Vaste cast en zulks.
Nou we zullen zien!
Iemand een idee hoelang Inge al zwanger is? En wanneer ze ongeveer met verlof gaat. Kunnen ze even rekensommetje maken over wanneer Sjors dr uit gaat
In de lente dus.. Wie weet nemen ze daarvoor de zomercliff al op? Als ze er rond april uit gaat? Nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-echt-zwanger.dhtml
kweenie...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de lente dus.. Wie weet nemen ze daarvoor de zomercliff al op? Als ze er rond april uit gaat? Nieuwsgierig...
Behoorlijk.. Normaal kan ik net even gauw een peukje roken, maar nu had ik flink wat tijd overquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of duurde de reclame net nog langer dan normaal?
True, ze laat zich te makkelijk gebruiken voor haar doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Aysen... Eerst had ik zoiets van, domme kut, maar vind het toch wel sneu voor haar.. Bing trapt dr niet in..
Klopt. Vind het ook wel echt een naaistreek van Bing, vooral na alles wat Aysen voor hem gedaan heeft.. Hopelijk dringt ze gauw tot hem door, want dit ik echt te triest voor woorden.. Vrijheid blijheid kan ook op een andere manier, ga dan bungeejumpen ofzo..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
True, ze laat zich te makkelijk gebruiken voor haar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aysen vond ik een beetje aardiger om hoe ze meeleefde met Bing, maar ze is gewoon een machtswellusteling.
Ik vind Lorena![]()
Mike ist zum![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef kissaa het volgende:
Ik heb medelijden met Sjoerd (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aysen vond ik een beetje aardiger om hoe ze meeleefde met Bing, maar ze is gewoon een machtswellusteling.
Ik vind Lorena![]()
Mike ist zumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van Lorena-Mike moet vinden. Vind het een geniale actie van Mike, maar Lorena dr reactie is ook wel bewonderenswaardig.. Dus ja, geen idee..
Beetje een Lucas déjàvu.. Alleen hier kreeg ik nóg meer plaatsvervangende schaamte vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo, die scène met Sjoerd was, uhm ... bijzonder.
Mike is wel echt een baasje geworden.Maar ik ben nog steeds team Lorena.
Dit, ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo, die scène met Sjoerd was, uhm ... bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond de beelden over Sjoerd in het bad juist wel anders dan anders, echt des Sjoerds.
Anders dan die beelden waar iemand ineens verdrinkt.
Vond hem wel sexy overigens.
Zo dat natte haar, vond ik wel sexy, moet denken aan The Highlander. Soms zijn mannen met lange haren zo mooi. Die vette haren hoeven van mij ook niet, en dat hoeft niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Neeee!!!Hij ziet er alleen oké uit met z'n haar vast, anders vind ik hem maar een vieze jongen
En groot gelijk! Belachelijk hoe Jef momenteel profiteert van hen, en als Nuran er wat over zegt krijgt ze een kutopmerking van Rik. Die behandeld haar ook niet zo lief en leuk meer als eerst..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Nuran is lekker cynisch richting Jef.
Ja en dan? Iets boeienders kunnen ze niet verzinnen voor die twee. Krijgen we verhaallijnen dat ze gezellig samen nagels gaan lakken en zo.. Bah. Janine mag dr wel uit van mijn part.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat Maxime (uiteindelijk) vrede wil sluiten met Janine.
Dat Sanders vs Sanders heb ik nu wel vaak genoeg gezien.
Graag Maxime dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bah. Janine mag dr wel uit van mijn part.
Maar als we Nick terugkrijgen, dan straks ook Charlie weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Of allebei, doen we Nick terug, iedereen blij!
en die bête Valentijn...quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als we Nick terugkrijgen, dan straks ook Charlie weer.
Ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Of allebei, doen we Nick terug, iedereen blij!
Komt nog wel. Janine krijgt straks eerst nog ruzie met Bianca, om Mike en z'n baby, en daarna is ze écht alles kwijt. Zal een paar weken duren, en uiteindelijk komt alles weer goed. (Met hulp van Nick uiteraardquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef Heaven7 het volgende:
Fucking vermoeiend dat Janine/Maxime gezeik en Ludo die altijd op het verkeerde moment achter de verkeerde persoon staat zonder dat Janine het in de gaten heeft waardoor Maxime weer kan zuigen. Tis nooit eens dat Ludo per ongeluk zijn zus iets hoort zeggen wat ie niet mag horen.
Of dat zijn mannetjes niet doorhadden dat Maxime en Maarten veel contact haddenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef Heaven7 het volgende:
Fucking vermoeiend dat Janine/Maxime gezeik en Ludo die altijd op het verkeerde moment achter de verkeerde persoon staat zonder dat Janine het in de gaten heeft waardoor Maxime weer kan zuigen. Tis nooit eens dat Ludo per ongeluk zijn zus iets hoort zeggen wat ie niet mag horen.
Dat ook ja, nogal ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of dat zijn mannetjes niet doorhadden dat Maxime en Maarten veel contact hadden
Janinequote:
Die vervolgens uit wraak door Maxime, die nog steeds boos is op Nick, vermoord wordt. Nick waardeert dit niet en laat Maxime voorgoed verdwijnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als we Nick terugkrijgen, dan straks ook Charlie weer.
Dat zou een mooie oplossing zijn om van Charlie en Maxime af te komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die vervolgens uit wraak door Maxime, die nog steeds boos is op Nick, vermoord wordt. Nick waardeert dit niet en laat Maxime voorgoed verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook een leuke verhaallijn zou zijn, is dat Robert bijvoorbeeld terugkomt en samen met Jef (die de meesten niet zouden verdenken vanwege zijn aandoening, of wat het ook is) ineens Maxime uit de weg zou gaan ruimen. Het kan allemaal.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
Omdat hij eenzaam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, lees ik het nou goed en moet het niet andersom zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ging ik idd ook wel van uit, maar het staat er niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik zie het ja.. Zal wel een typfout zijn, het gaat iig over Rik die iets voor Jef zoekt
En boos worden als ze het niet zomaar wil gevenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef maily het volgende:
Nina is ongelofelijk... haar moeder niet willen zien maar wel gaan zeuren om geld...
jot, en geen verklaring... o pappie... hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
En boos worden als ze het niet zomaar wil geven
Hahaha denken dat ze Mike kan omkopenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
jot, en geen verklaring... o pappie... haha
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef LaLouchi het volgende:
Nou Ludo, ga je er eens mee bemoeien!
Waarom niet? Het is de zoon van Anton...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doet Tim eigenlijk nog in dat huis? Hij hoort daar niet.
Ze kennen elkaar nog maar net. En dan heeft hij ook nog met de ex (en de moeder van het kind) van Sjoerd. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de zoon van Anton...
Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Lucas.
Rik moet echt een keer dat zand uit z'n ...... halen.
Geen Sjors en Bing alsjeblieft.
ja dat zou je op het laatst wel denken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.
lekker dat je weer gaat werken!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga doei zeggen! Ik ga straks 4 avonden aan het werk, en heb geen zin om afhankelijk te zijn van RTL gemist. Dus ben gisteren gestopt met kijken![]()
Alleen nuran denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.
Dankjewel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
lekker dat je weer gaat werken!
succes![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga doei zeggen! Ik ga straks 4 avonden aan het werk, en heb geen zin om afhankelijk te zijn van RTL gemist. Dus ben gisteren gestopt met kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou echt niet zeggen dat Ferry Doedens 22 is. Die rimpels in z'n voorhoofd ...There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Preview:dat heeft Tim ook... zonde hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou echt niet zeggen dat Ferry Doedens 22 is. Die rimpels in z'n voorhoofd ...
ja, maar ik denk dat het gauw klaar is met Aysen... weet niet of die een kind wil... (al dan niet met Bing)... maarja, om de concurrentie misschien wel? (want daar is Lana...)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:40 schreef LaLouchi het volgende:
Vind het zo raar die verhaallijn van Sjors/ Bing / Aysen. Hele vreemde situatie maken ze ervan.
Ja ik denk dat ze het gaat doen om Bing aan zich te binden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat het gauw klaar is met Aysen... weet niet of die een kind wil... (al dan niet met Bing)... maarja, om de concurrentie misschien wel? (want daar is Lana...)
Ik denk dat ze gaat doen alsof ze een kind wilt maar ze wordt niet zwanger omdat ze stiekem de pil doorslikt ofzo. Juist om zo Bing aan zich te binden. Tot ie er achterkomt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze het gaat doen om Bing aan zich te binden.
ja nogal...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mike is echt een gluiperd.
dat kwam hij ophalen geloofik...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom loopt Mike met een tennisracket achter Sjoerd aan.
Goede actie van Lucas inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
dat kwam hij ophalen geloofik...
Lucas
ja... als dat maar goed afloopt...quote:
Ja idd dat denk ik ook!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
ja... als dat maar goed afloopt...
en dan komt natuurlijk weer de kinderbescherming er bij kijken...
Raar dat ze niet tussen 20:00 en 20:30 geboren is.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Nina Sanders? Ze zijn toch getrouwd?
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Raar dat ze niet tussen 20:00 en 20:30 geboren is.
Hij heeft toch allang toegegeven dat hij (ook) op mannen valt? En hij komt blijkbaar vaak genoeg met mannen in clubs. Waarom doen de media dan alsof hij in de kast zit?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Everon Jackson Hooi poseert voor homoblad
zattie maar in een kast.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft toch allang toegegeven dat hij (ook) op mannen valt? En hij komt blijkbaar vaak genoeg met mannen in clubs. Waarom doen de media dan alsof hij in de kast zit?
Maar Everon is leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zattie maar in een kast.
konden we de deuren dichttimmeren
doei bing !
Inderdaad, walgelijkquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Bianca en Anton die Tim het huis uit gooien.
misschien begint die opleiding danquote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef vencodark het volgende:
Waarom begint het schooljaar van Rikki en Wiet in april?
DE LIFT!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat met die lift.![]()
Bing kan beter een straatverbod tegen Aysen aanvragen.
Nina was van gedachten veranderd (alweer).quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Vivi het volgende:
Het kindje van Nina heette toch Bente? Waarom is dat ineens Nola geworden? Anyone?
nee inderdaad.... ze stelt zich gruwelijk aan.... gelukkig gaat niet iedereen daar in mee.... behalve tante heks natuurlijk.... pffffffffffffquote:
twitter:SuperShevie twitterde op maandag 15-04-2013 om 10:08:53@laincha wat vind je leuk aan je rol? reageer retweet
twitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede aflevering vanavond.Dan zet ik vanavond eens de tv aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 01-05-2013 11:35:26 ]
Haha ik moest ook lachen om de preview,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat had Rikki een spuuglelijke broek aan.
Lucas in de preview.![]()
Ben ik ook bang voor. Lekker voorspelbaar,quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu mag Aysen zeker rechercheur blijven.![]()
Maxime heeft de laatste tijd ook niet veel nuttigs te doen ...
Lucas wil graag Lorena's hondje zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer is Lucas nou eens klaar met Lorena,?
Blond staat zeker leuker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo, eindbaas.![]()
Blond haar staat Wiet veel leuker.
Menno die zich aangetrokken voelt tot Lucas, totaal ongeloofwaardig. Alsof zo'n man iets in die kwal ziet.
De wondere wereld van de soaps: alle homo's worden automatisch verliefd op de homoseksuele personages. Ron viel op Edwin, in ATWT vielen alle homo's op Luke of Noah, ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blond staat zeker leuker.
En dat laatste snap ik ook niet. Maar ja, als Lucas op iemand valt, valt diegene toevallig ook altijd op hem.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik vond deze kleur haar bij Wiet juist veeeeeeeeeeeeel mooier
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik vond deze kleur haar bij Wiet juist veeeeeeeeeeeeel mooier
De flexwet roept. Zal hij 3 maanden naar de gevangenis of juist 3 maanden naar de afkickkliniek gaan?quote:
twitter:ferrydoedens twitterde op maandag 13-05-2013 om 11:47:21Van al mijn collega's is Meneer Doedens het bruinst terug gekomen van vakantie! #zalookniet reageer retweet
was mijn eerste gedachte: dat heeft hij al.twitter:laincha twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:53:14@ferrydoedens krijg je wel vroeg een ouwe kop van schat :-) reageer retweet
Hm, hij had nog wel rattengif in zijn bezit, wellicht dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik ben nu al zat van Lucas + Menno.
Lucas was eerst een van mijn favoriete personages, maar sinds Ferry Doedens zo'n arrogante kwal is geworden, vind ik het personage ook niet meer leuk.
Ik vond het vooral zo jammer dat ze Mike niet ongekotst heeft .....quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik vind hem een van de irritantste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:31 schreef LaLouchi het volgende:
Ik vind Lucas juist een van de leukste personages
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef maily het volgende:
Aysen de nieuwe tante heks .... Wat is ze irritant zeg!
Nee ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is Wiet eigenlijk irritant bezig zeg. Je zo op een kerel werpen verdient niet de schoonheidsprijs.
Gewoon een grote puist denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef maily het volgende:
en wat heeft Lucas een bult op zijn voorhoofd .....
team Bing ..... ben ik niet zo .... maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon een grote puist denk ik.
Je kunt wel merken dat Lucas en Nina familie zijn: ze denken allebei alleen maar aan zichzelf.
Dankzij Aysen ben ik gewoon Team Bing.![]()
Hadden ze geen betere actrice kunnen casten voor de rol van Julia?
Tja, zorgt voor sensatie, hé.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Aysen een verschrikkelijk personage. Het is alsof ze haar zo misselijkmakend mogelijk willen maken.
Van uitgaande dat het zaad (wat gestolen zou zijn door Aysen) er niet meer is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
Ik volg je even niet: is Bram verdwenen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
Nee, dat was al een tijd geleden. Ik gebruikte het als voorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik volg je even niet: is Bram verdwenen?
Bing is onvruchtbaar door bestraling en chemokuur etc.
Dacht al dat ik de enige was die Tim zo'n eikel vindt,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Tim toch een eikel. Hij doet net alsof Sjoerd degene is die hem het ziekenhuis in heeft getrapt.
Lucas.Menno verdient zóveel beter.
Dat betreft past hij goed bij Rikki..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dacht al dat ik de enige was die Tim zo'n eikel vindt,. Hij is zo'n jankbal - altijd. Het moet altijd maar om Tim draaien.
quote:
Whahaha..... inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is ook zo egocentrisch. "Sjoerd heeft een drugsprobleem en is de vader van Rikki's zoon, mensen kennen mij nog niet eens een jaar, maar praat niet over Sjoerd, want ALLES moet om mij draaien!"
Hij geeft Sjoerd ook gewoon onterecht overal de schuld van. Sjoerd heeft hem niet het ziekenhuis in getrapt; Sjoerd heeft hem niet om hulp gevraagd toen hij door die drugsdealer werd aangevallen; Sjoerd probeerde hem zelfs weg te sturen.
Ik hoop dat Tim te pletter valt.![]()
Hij werd in de TV-show een hunk genoemd. Een hunk met een gigantisch voorhoofd en een grote neus.
Ik quote mezelf uit het centrale topic even:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef LaLouchi het volgende:
Bianca en Anton gaan zeker mee met Sjoerd naar de rehab?
Al iets bekend over de cliff?
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik lees net de TROS Kompas door en daardoor ben ik overtuigd van het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Was inderdaad even nodig, maar in het centrale topic is ook alle ruimte om het over het GTST van nu te hebben als mensen daar vraag naar hebben.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik quote mezelf uit het centrale topic even:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Even het topic reanimeren.
Tim is walgelijk. Doet Rikki eindelijk weer normaal, gaat Tim zich zo achterlijk gedragen.
Ik wil niet dat de familie Bouwhuis (exclusief Tim) 3 maanden uit GTST gaat.Kunnen ze Guido, Joep en Cynthia geen vast contract aanbieden?
Ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is ook zo egocentrisch. "Sjoerd heeft een drugsprobleem en is de vader van Rikki's zoon, mensen kennen mij nog niet eens een jaar, maar praat niet over Sjoerd, want ALLES moet om mij draaien!"
Hij geeft Sjoerd ook gewoon onterecht overal de schuld van. Sjoerd heeft hem niet het ziekenhuis in getrapt; Sjoerd heeft hem niet om hulp gevraagd toen hij door die drugsdealer werd aangevallen; Sjoerd probeerde hem zelfs weg te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de foto ingezoomd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege zijn blauwe bloed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom hebben ze in de rechtbank van Meerdijk eigenlijk een foto hangen van Wim-Lex met blauw haar?
Plausibele verklaring.quote:
als ze maar van jef afblijftquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Julia is zo overdreven aardig en begripvol, daar zit vast iets achter.
Gaat ze alle mannen in Meerdijk afwerken?
Jef moet weer terugkomen bij Dorothea. Dan wekken ze haar maar weer tot leven; dat is niet zo gek in soaps.quote:
misschien heeft dorothea ergens nog een zus in suriname.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jef moet weer terugkomen bij Dorothea. Dan wekken ze haar maar weer tot leven; dat is niet zo gek in soaps.
Rick heeft hem gevraagd omdat Lucas niet mocht springen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Huh, ging Mike ook springen dan?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
Printscreen van shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Zou wat zijn als Ludo de parachute van Noud/Mike heeft gesaboteerd en Nina die heeft gepakt.
Je kunt zoveel kanten op eigenlijk.quote:
Ja voor bijna iedereen is wel wat te zeggen wat betreft motivatie om iemand kapot te willen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je kunt zoveel kanten op eigenlijk.
In het andere topic staat dat hij 21 minuut nog wat duurt in totaal..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
half? het was verdorie net begonnen!
ik hoop dat de tweede helft langer duurt
het is gtst hoor, geen bbcquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zag het net toevallig maar vond de cliffhanger zeer amateuristisch gefilmd.
Wat vond je er amateuristisch aan? Amateuristischer dan reguliere afleveringen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zag het net toevallig maar vond de cliffhanger zeer amateuristisch gefilmd.
Kijk er niet zo vaak naar maar het was (vond ik) te duidelijk dat ze zelf niet echt sprongen, omdat je alleen de gezichten van voren zag tijdens de sprong met steeds dezelfde achtergrond en vooral het moment dat de parachute zogenaamd niet open wou gaan. Daar werd gewoon 4x hetzelfde beeld herhaald.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat vond je er amateuristisch aan? Amateuristischer dan reguliere afleveringen?
Soaps zijn sowieso redelijk amateuristisch omdat het zo snel en goedkoop mogelijk moet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kijk er niet zo vaak naar maar het was (vond ik) te duidelijk dat ze zelf niet echt sprongen, omdat je alleen de gezichten van voren zag tijdens de sprong met steeds dezelfde achtergrond en vooral het moment dat de parachute zogenaamd niet open wou gaan. Daar werd gewoon 4x hetzelfde beeld herhaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |