Naar mijn idee was de fusie tussen AA&F en Variety in eerste instantie bedoeld als mogelijkheid tot nieuwe verhaallijnen. Alleen zijn die er volgens mij nooit echt van gekomen, tenminste niet op het zakelijke vlak, zoals het in bijvoorbeeld seizoen 4 en 5 wel was.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Achteraf gezien zag het pas op zijn einde lopen toen Ludo de eigenaar werd, maar hier is eind seizoen 9 nog niet veel van te merken omdat hij toen voornamelijk met Nina's ontvoering bezig was.
Ik snap ook het doel van die hele verhaallijn niet, Ludo die eigenaar werd van A&A om het weer kwijt te raken. Robert en Jef gingen samen eigenlijk gewoon verder in de reclame en Ludo bleef bij zijn kunst. Het heeft nergens toe geleid.
Ja of het was een manier om van het AA&F decor af te komen. Maar een dreigende sloop of een brand had simpeler kunnen zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naar mijn idee was de fusie tussen AA&F en Variety in eerste instantie bedoeld als mogelijkheid tot nieuwe verhaallijnen. Alleen zijn die er volgens mij nooit echt van gekomen, tenminste niet op het zakelijke vlak, zoals het in bijvoorbeeld seizoen 4 en 5 wel was.
En wat het doel was van de verhaallijn dat Ludo AA&V in handen kreeg? Geen flauw idee. Ik denk zelfs dat de schrijvers niet wisten wat ze ermee aan moesten en de verhaallijn vervolgens afkapten of zo
Dat is ook een mogelijkheid. Maar het blijft hoe dan ook zonde dat het is verdwenen, evenals Huize Alberts #1quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja of het was een manier om van het AA&F decor af te komen. Maar een dreigende sloop of een brand had simpeler kunnen zijn.
Yups, klopt. Dat vond ik ook best een mooi decor, al kon het niet tippen aan het AA&F-decorquote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
Tot welk seizoen hebben Robert en Jef nog samen gewerkt eigenlijk?
Ze gingen toch van de garage van huize Alberts. Naar dat kantoor waar Laura nog zo'n relatie bemiddelingskantoor had ofzo?
Seizoen 4: A&A, later AA&Fquote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
Tot welk seizoen hebben Robert en Jef nog samen gewerkt eigenlijk?
Ze gingen toch van de garage van huize Alberts. Naar dat kantoor waar Laura nog zo'n relatie bemiddelingskantoor had ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer Harmsen vind ik overigens erg grappig met z'n droge opmerkingen de hele tijd!![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:52 schreef Koosnaam het volgende:
Okeej!![]()
Ik zit nog in redelijk in de beginfase van A&A! Bij het begin van de verhaallijn van Lex Zandstra.Dat vind ik misschien wel de leukste tijd van A&A. Sowieso Robert en Jef die eindelijk beiden vaste personages zijn en samenwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer Harmsen vind ik overigens erg grappig met z'n droge opmerkingen de hele tijd!
Een heer met stijl
Ik vind A&A wel het mooiste van seizoen 4 tot nog toe!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien wel de leukste tijd van A&A. Sowieso Robert en Jef die eindelijk beiden vaste personages zijn en samenwerken.
Ik had altijd in herinnering dat Jef de grote brombeer van de twee was, maar Robert kon vaak nog erger zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind A&A wel het mooiste van seizoen 4 tot nog toe!
En inderdaad, sterke scenes hebben ze nu ook samen. Robert die er absoluut niet van gediend is dat Sylvia ziek thuis zit, vanwege die Lex Zandstra. En dit Jef ook even heel duidelijk maakt!![]()
Inderdaad ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had altijd in herinnering dat Jef de grote brombeer van de twee was, maar Robert kon vaak nog erger zijn.
Jef die kon inderdaad heel erg mopperen of snauwen, maar hij had meestal ook snel door wanneer hij te ver ging of niet en dan had ie ook altijd weer snel spijt. Robert kon volhardender en extremer zijn in zijn eigen gelijk, hij kon zo weken rond blijven lopen totdat iemand anders (Laura of Arnie) hem tot nadenken en reflectie dwong (later kon ie het zelf) en dan pas gaf ie zijn ongelijk toe.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had altijd in herinnering dat Jef de grote brombeer van de twee was, maar Robert kon vaak nog erger zijn.
Daarom baalde Wilbert er ook zo van dat het aantal scènes met hem en Bartho na seizoen 15 zo verminderd werd. Volgens Bartho had Wilbert het daar heel moeilijk mee. Dat zal voor een groot gedeelte zijn plezier hebben weggenomen wat uiteindelijk heeft geleid tot zijn vertrek.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In hun ruzies waren ze even koppig en even trots, wel goed gespeeld: die weigering het goed te maken, doen alsof de ander hem niks kan schelen, stijve goedmaakpogingen, maar algehele opluchting als het weer echt goed was en daarna weer algehele verbroedering. Wilbert Gieske en Bartho Braat hadden een goede chemie voor het spelen van broers, het leek soms net echt.
Ik kan bepaalde stappen ook gewoon niet anders uitleggen dan wegpestpogingen. Het nut van Robert en Jef uit elkaar halen en ze te degraderen tot meubilair snap ik niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom baalde Wilbert er ook zo van dat het aantal scènes met hem en Bartho na seizoen 15 zo verminderd werd. Volgens Bartho had Wilbert het daar heel moeilijk mee. Dat zal voor een groot gedeelte zijn plezier hebben weggenomen wat uiteindelijk heeft geleid tot zijn vertrek.
Ze hebben 3 grote ruzies gehad:quote:Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ik denk dat als ik 20 jaar geleden gekeken zou hebben.
Ik gedacht had dat het na hun ruzie eind seizoen 3, nooit meer goed was gekomen tussen de gebroeders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
wie zegt dat het waar is sommige mensen geloven allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze blijkt de piloot te hebben gegijzeld en zijn plaats in te hebben genomen. Dan storten ze neer.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben 3 grote ruzies gehad:
---even in spoilers omdat je het nog aan het kijken bent---SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was al bijna vergeten dat ze al 14 jaar in onmin hadden geleefd ja!
Hoewel ze het toen inderdaad op een wat simpele manier hadden bijgelegd. Herstelde hun band natuurlijk pas echt in seizoen 4!![]()
Ik ben toch wel benieuwd naar jou mening over seizoen 10 straks.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:01 schreef Frey het volgende:
Dit zijn van die typische begin seizoen 10 beelden. Als je ze zo los zou zien, dan lijkt er eigenlijk nog niet veel aan de hand. Ik dacht toen ook dat Robert en Jef A&A gewoon weer terug zouden krijgen na een tijdje.
Had iets gelezen van november, maar weet niet of dat al officieel is.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar jou mening over seizoen 10 straks.![]()
Is het al bekend gemaakt wanneer deze ongeveer zal uitkomen?
Okeej!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Had iets gelezen van november, maar weet niet of dat al officieel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en heeft u al eens deze personagebeschrijving gelezen op Wikipedia? Geschreven door de doelgroep zullen we maar zeggen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aysen_Baydarquote:Toen de relatie tussen Bing en Aysen uitging, ging Aysen hem stalken waarna Bing aangifte heeft gedaan. Toen Bing kort daarna een nieuwe vriendin, Monica, kreeg die draagmoeder van zijn kind wilde worden tegen een illegale betaling, werd Aysen jaloers. Bing heeft zaad laten invriezen omdat hij na zijn chemo-kuur onvruchtbaar is geworden. Dit zaad wil Aysen vernietigen omdat ze Bing geen kind gunt.
Pas op! Bings ingevroren zaad wil Aysen vernietigen!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik denk dat ik misschien wel seizoen 12 ga kopen, al die vreemde en maffe veranderingen waren al achter de rug. De Garage werd A&A en het personage Ludo was hier heel interessant met die lijn omtrent Maximiliaan. Seizoen 13 wellicht ook, de ontknoping met Roxy, de schilderijenroof, de terugkeer van Simon. Maar daarna stop ik echt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar jou mening over seizoen 10 straks.![]()
Is het al bekend gemaakt wanneer deze ongeveer zal uitkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |