Geen idee meer, ben ik ook benieuwd naar in seizoen 9. Balou wordt wel gewoon nog regelmatig genoemd.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik zag net een filmpje op Youtube:
Ik ben al best ver met seizoen 8 en het viel me op dat Balou plotseling uit het niets verdween! Je zag 'm ook niet bepaald in seizoen 8. Volgens mij was de laatste keer toen hij met Anita in hotel Dendermonde zat op zo'n barkrukje. Nu huilt Roos om Balou's dood (dit fragment komt uit januari 1999, ruim een jaar later). Is Balou ooit on screen ooit teruggekeerd of hebben ze dit buitenbeeld gedaan? vind 't raar om de fans een jaar lang niks meer over Balou te laten horen en plotseling hem dood laten gaan...

Ik vond haar eerlijk gezegd de grote stoorzender in de eerste seizoenen, zeker in seizoen 3 (na de dood van Johan) vond ik haar overbodig, irritant en storend. Wat was ik blij toen zij wegging zegquote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ik vond Myriam van der Pol best een belachelijk personage. Vaak irritant, weinig goede en reële verhaallijnen. Toch zou GTST niet hetzelfde zijn zonder haar aanwezigheid. Vind 't toch erg grappig hoe bekend men kan worden met zulke belachelijke rollen.
Het AA&F-decor vanaf seizoen 6quote:En zeker eens: de decors werden veel mooier en mooier per seizoen. In seizoen 8 is alles mooi en stabiel. Groot! Vind 't daar zelfs beter dan tegenwoordig eerlijk gezegd!

Die staat niet op die box.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Morgen als het goed is seizoen 20 in huis. weet iemand vanaf welke aflevering de jubileum week van start ging?

Gelukkig bestaat er ook zoiets als RTLXL. En je kunt het ook opnemenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef roos85 het volgende:
Nog een weekje.. alleen is schoonmoeders jarig op de dag van de cliff..
We hebben wel RTL Lounge, alleen stoort die zender om de haverklap

Klopt, en opnemen kan niet met het pakket wat wij hebben..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er ook zoiets als RTLXL. En je kunt het ook opnemen

Heb je ook geen DVD-recorder, of desnoods een video-recorder?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, en opnemen kan niet met het pakket wat wij hebben..

Neequote:Op zondag 30 juni 2013 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je ook geen DVD-recorder, of desnoods een video-recorder?

Piratenbaaij kan je het downloaden een dag ervoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee
In de woonkamer hebben we PS3 van meneerroos en in de slaapkamer mijn blu-rayspeler maar die heeft geen opname functie.

Oke, maar ik download nooitquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Piratenbaaij kan je het downloaden een dag ervoor.

Aha. Nou ja, dan zijn er nog twee opties mogelijk:quote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee
In de woonkamer hebben we PS3 van meneerroos en in de slaapkamer mijn blu-rayspeler maar die heeft geen opname functie.

quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, dan zijn er nog twee opties mogelijk:
1. Je eist van meneerroos dat er vóór vrijdagavond 20:00 uur een dvd-recorder is aangeschaft én geïnstalleerd;
2. Je doet vrijdag net alsof je doodziek bent (inspiratie genoeg in GTST) en dat je onmogelijk meekan naar de verjaardag van schoonmams.
En dan is er toch nog een derde optie: later terugkijken

Het is te hopen dat ze een beetje van GTST houdt dan, anders wordt dat een hele "gezellige" dagquote:Op zondag 30 juni 2013 14:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of ik vraag of mijn schoonma RTL Lounge heeft en ga 's ochtends al daar kijken

Wat betreft Mike, weten we natuurlijk nog niet echt of dit zonder wettelijke gevolgen blijft he!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Realisme is wel weer ver te zoeken de laatste tijd he.
Sjoerd die geld steelt uit de lade van de kapsalon en zo weer buiten staat. Mike die iemand een hotel kan aftrogglen met vergif zonder wettelijke gevolgen.

Niks over gehoord..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er trouwens ooit iets gebeurd met het feit dat Sjoerd het spaargeld van Bram heeft leegetrokken?

Ik vond hun eerdere decor leuker, het leek vol met kamers, kantoorruimten en hokjes te zitten. Maar het komt eigenlijk vooral omdat die AA&F tijd gewoon leuker vond. Het bedrijf was nog in zijn bloei, het was nieuw, ze boekten het ene succes na het andere. In seizoen 6 zaten ze redelijk op de top van het bedrijf, maar de grootste tijd van decor#2 associeer ik toch met de teloorgang van het bedrijf. Een grote lege stille ruimte die leidde naar het kantoor van Robert en Jef dat zijn glans had verloren.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Het AA&F-decor vanaf seizoen 6![]()
![]()
Daar vond ik het echt op een groot bedrijf lijken, zeker in vergelijking met het decor wat ze daarvoor hadden. Ik vond dat echt een prachtig decor om te zien, net zoals het decor van het Beatrix Ziekenhuis in ONM seizoen 1; dat had hetzelfde mooie en "realistische" in zich. En het zag er tenminste stabiel en kwalitatief goed uit
Als ik zou moeten kiezen tussen het decor van AA&F (vanaf seizoen 6) of het kantoor van Sanders Inc., kies ik toch echt voor dat van AA&F. Zo zonde dat dat decor één van de slachtoffers werd van de vernieuwing vanaf seizoen 10

Dat is zeker waar en het is jammer dat ze het succes van AA&F na seizoen 6 niet hebben kunnen voortzetten, mede door de leegloop aan karakters die er werkten. De fusie met Variety en het omturnen van het bedrijf naar AA&V zie ik toch als de laatste stuiptrekkingen van het bedrijf, daarna modderde het wat aan totdat Ludo de eigenaar werd en het bedrijf vervolgens verdween.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond hun eerdere decor leuker, het leek vol met kamers, kantoorruimten en hokjes te zitten. Maar het komt eigenlijk vooral omdat die AA&F tijd gewoon leuker vond. Het bedrijf was nog in zijn bloei, het was nieuw, ze boekten het ene succes na het andere. In seizoen 6 zaten ze redelijk op de top en het bedrijf, maar de grootste tijd van decor#3 associeer ik toch met de teloorgang van het bedrijf. Een grote lege stille ruimte die leidde naar het kantoor van Robert en Jef dat zijn glans had verloren.

quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en het is jammer dat ze het succes van AA&F na seizoen 6 niet hebben kunnen voortzetten, mede door de leegloop aan karakters die er werkten. De fusie met Variety en het omturnen van het bedrijf naar AA&V zie ik toch als de laatste stuiptrekkingen van het bedrijf, daarna modderde het wat aan totdat Ludo de eigenaar werd en het bedrijf vervolgens verdween.
Achteraf gezien zag het pas op zijn einde lopen toen Ludo de eigenaar werd, maar hier is eind seizoen 9 nog niet veel van te merken omdat hij toen voornamelijk met Nina's ontvoering bezig was.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en het is jammer dat ze het succes van AA&F na seizoen 6 niet hebben kunnen voortzetten, mede door de leegloop aan karakters die er werkten. De fusie met Variety en het omturnen van het bedrijf naar AA&V zie ik toch als de laatste stuiptrekkingen van het bedrijf, daarna modderde het wat aan totdat Ludo de eigenaar werd en het bedrijf vervolgens verdween.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |