Hm, hij had nog wel rattengif in zijn bezit, wellicht dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik ben nu al zat van Lucas + Menno.
Lucas was eerst een van mijn favoriete personages, maar sinds Ferry Doedens zo'n arrogante kwal is geworden, vind ik het personage ook niet meer leuk.
Ik vond het vooral zo jammer dat ze Mike niet ongekotst heeft .....quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik vind hem een van de irritantste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:31 schreef LaLouchi het volgende:
Ik vind Lucas juist een van de leukste personages
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef maily het volgende:
Aysen de nieuwe tante heks .... Wat is ze irritant zeg!
Nee ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is Wiet eigenlijk irritant bezig zeg. Je zo op een kerel werpen verdient niet de schoonheidsprijs.
Gewoon een grote puist denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef maily het volgende:
en wat heeft Lucas een bult op zijn voorhoofd .....
team Bing ..... ben ik niet zo .... maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon een grote puist denk ik.
Je kunt wel merken dat Lucas en Nina familie zijn: ze denken allebei alleen maar aan zichzelf.
Dankzij Aysen ben ik gewoon Team Bing.![]()
Hadden ze geen betere actrice kunnen casten voor de rol van Julia?
Tja, zorgt voor sensatie, hé.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Aysen een verschrikkelijk personage. Het is alsof ze haar zo misselijkmakend mogelijk willen maken.
Van uitgaande dat het zaad (wat gestolen zou zijn door Aysen) er niet meer is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
Ik volg je even niet: is Bram verdwenen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |