quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede aflevering vanavond.Dan zet ik vanavond eens de tv aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 01-05-2013 11:35:26 ]
Haha ik moest ook lachen om de preview,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat had Rikki een spuuglelijke broek aan.
Lucas in de preview.![]()
Ben ik ook bang voor. Lekker voorspelbaar,quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu mag Aysen zeker rechercheur blijven.![]()
Maxime heeft de laatste tijd ook niet veel nuttigs te doen ...
Lucas wil graag Lorena's hondje zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer is Lucas nou eens klaar met Lorena,?
Blond staat zeker leuker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo, eindbaas.![]()
Blond haar staat Wiet veel leuker.
Menno die zich aangetrokken voelt tot Lucas, totaal ongeloofwaardig. Alsof zo'n man iets in die kwal ziet.
De wondere wereld van de soaps: alle homo's worden automatisch verliefd op de homoseksuele personages. Ron viel op Edwin, in ATWT vielen alle homo's op Luke of Noah, ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blond staat zeker leuker.
En dat laatste snap ik ook niet. Maar ja, als Lucas op iemand valt, valt diegene toevallig ook altijd op hem.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik vond deze kleur haar bij Wiet juist veeeeeeeeeeeeel mooier
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik vond deze kleur haar bij Wiet juist veeeeeeeeeeeeel mooier
De flexwet roept. Zal hij 3 maanden naar de gevangenis of juist 3 maanden naar de afkickkliniek gaan?quote:
twitter:ferrydoedens twitterde op maandag 13-05-2013 om 11:47:21Van al mijn collega's is Meneer Doedens het bruinst terug gekomen van vakantie! #zalookniet reageer retweet
was mijn eerste gedachte: dat heeft hij al.twitter:laincha twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:53:14@ferrydoedens krijg je wel vroeg een ouwe kop van schat :-) reageer retweet
Hm, hij had nog wel rattengif in zijn bezit, wellicht dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik ben nu al zat van Lucas + Menno.
Lucas was eerst een van mijn favoriete personages, maar sinds Ferry Doedens zo'n arrogante kwal is geworden, vind ik het personage ook niet meer leuk.
Ik vond het vooral zo jammer dat ze Mike niet ongekotst heeft .....quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Mike in Lorena's wijn gedaan?
Ik vind hem een van de irritantste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:31 schreef LaLouchi het volgende:
Ik vind Lucas juist een van de leukste personages
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef maily het volgende:
Aysen de nieuwe tante heks .... Wat is ze irritant zeg!
Nee ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is Wiet eigenlijk irritant bezig zeg. Je zo op een kerel werpen verdient niet de schoonheidsprijs.
Gewoon een grote puist denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef maily het volgende:
en wat heeft Lucas een bult op zijn voorhoofd .....
team Bing ..... ben ik niet zo .... maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon een grote puist denk ik.
Je kunt wel merken dat Lucas en Nina familie zijn: ze denken allebei alleen maar aan zichzelf.
Dankzij Aysen ben ik gewoon Team Bing.![]()
Hadden ze geen betere actrice kunnen casten voor de rol van Julia?
Tja, zorgt voor sensatie, hé.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Aysen een verschrikkelijk personage. Het is alsof ze haar zo misselijkmakend mogelijk willen maken.
Van uitgaande dat het zaad (wat gestolen zou zijn door Aysen) er niet meer is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
Ik volg je even niet: is Bram verdwenen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Dilan eigenlijk te jong voor de rol van Aysen. Dan onderzoekt ze de verdwijning van Bram, het kind van tienerouders, terwijl Rikki en Sjoerd even oud zijn als Aysen.
Waarom kan Bing eigenlijk geen kinderen meer krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |