lekker dat je weer gaat werken!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga doei zeggen! Ik ga straks 4 avonden aan het werk, en heb geen zin om afhankelijk te zijn van RTL gemist. Dus ben gisteren gestopt met kijken

Alleen nuran denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.

Dankjewel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
lekker dat je weer gaat werken!
succes

quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga doei zeggen! Ik ga straks 4 avonden aan het werk, en heb geen zin om afhankelijk te zijn van RTL gemist. Dus ben gisteren gestopt met kijken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou echt niet zeggen dat Ferry Doedens 22 is. Die rimpels in z'n voorhoofd ...There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn

quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Preview:dat heeft Tim ook... zonde hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou echt niet zeggen dat Ferry Doedens 22 is. Die rimpels in z'n voorhoofd ...

ja, maar ik denk dat het gauw klaar is met Aysen... weet niet of die een kind wil... (al dan niet met Bing)... maarja, om de concurrentie misschien wel? (want daar is Lana...)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:40 schreef LaLouchi het volgende:
Vind het zo raar die verhaallijn van Sjors/ Bing / Aysen. Hele vreemde situatie maken ze ervan.

Ja ik denk dat ze het gaat doen om Bing aan zich te binden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat het gauw klaar is met Aysen... weet niet of die een kind wil... (al dan niet met Bing)... maarja, om de concurrentie misschien wel? (want daar is Lana...)

Ik denk dat ze gaat doen alsof ze een kind wilt maar ze wordt niet zwanger omdat ze stiekem de pil doorslikt ofzo. Juist om zo Bing aan zich te binden. Tot ie er achterkomt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze het gaat doen om Bing aan zich te binden.

ja nogal...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mike is echt een gluiperd.

dat kwam hij ophalen geloofik...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom loopt Mike met een tennisracket achter Sjoerd aan.

Goede actie van Lucas inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
dat kwam hij ophalen geloofik...
Lucas

ja... als dat maar goed afloopt...quote:

Ja idd dat denk ik ook!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
ja... als dat maar goed afloopt...
en dan komt natuurlijk weer de kinderbescherming er bij kijken...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |