SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
Omdat hij eenzaam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik dacht al, lees ik het nou goed en moet het niet andersom zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

daar ging ik idd ook wel van uit, maar het staat er niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik zie het ja.. Zal wel een typfout zijn, het gaat iig over Rik die iets voor Jef zoekt

En boos worden als ze het niet zomaar wil gevenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef maily het volgende:
Nina is ongelofelijk... haar moeder niet willen zien maar wel gaan zeuren om geld...

jot, en geen verklaring... o pappie... hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
En boos worden als ze het niet zomaar wil geven

Hahaha denken dat ze Mike kan omkopenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
jot, en geen verklaring... o pappie... haha

quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef LaLouchi het volgende:
Nou Ludo, ga je er eens mee bemoeien!

Waarom niet? Het is de zoon van Anton...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doet Tim eigenlijk nog in dat huis? Hij hoort daar niet.

Ze kennen elkaar nog maar net. En dan heeft hij ook nog met de ex (en de moeder van het kind) van Sjoerd. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de zoon van Anton...

Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Lucas.
Rik moet echt een keer dat zand uit z'n ...... halen.
Geen Sjors en Bing alsjeblieft.

ja dat zou je op het laatst wel denken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat Nuran en Rik die ruzie misschien in scène hadden gezet zodat Jef wellicht zou opbiechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |