Nee, dat was al een tijd geleden. Ik gebruikte het als voorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik volg je even niet: is Bram verdwenen?
Bing is onvruchtbaar door bestraling en chemokuur etc.
Dacht al dat ik de enige was die Tim zo'n eikel vindt,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Tim toch een eikel. Hij doet net alsof Sjoerd degene is die hem het ziekenhuis in heeft getrapt.
Lucas.Menno verdient zóveel beter.
Dat betreft past hij goed bij Rikki..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dacht al dat ik de enige was die Tim zo'n eikel vindt,. Hij is zo'n jankbal - altijd. Het moet altijd maar om Tim draaien.
quote:
Whahaha..... inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is ook zo egocentrisch. "Sjoerd heeft een drugsprobleem en is de vader van Rikki's zoon, mensen kennen mij nog niet eens een jaar, maar praat niet over Sjoerd, want ALLES moet om mij draaien!"
Hij geeft Sjoerd ook gewoon onterecht overal de schuld van. Sjoerd heeft hem niet het ziekenhuis in getrapt; Sjoerd heeft hem niet om hulp gevraagd toen hij door die drugsdealer werd aangevallen; Sjoerd probeerde hem zelfs weg te sturen.
Ik hoop dat Tim te pletter valt.![]()
Hij werd in de TV-show een hunk genoemd. Een hunk met een gigantisch voorhoofd en een grote neus.
Ik quote mezelf uit het centrale topic even:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef LaLouchi het volgende:
Bianca en Anton gaan zeker mee met Sjoerd naar de rehab?
Al iets bekend over de cliff?
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik lees net de TROS Kompas door en daardoor ben ik overtuigd van het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Was inderdaad even nodig, maar in het centrale topic is ook alle ruimte om het over het GTST van nu te hebben als mensen daar vraag naar hebben.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik quote mezelf uit het centrale topic even:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Even het topic reanimeren.
Tim is walgelijk. Doet Rikki eindelijk weer normaal, gaat Tim zich zo achterlijk gedragen.
Ik wil niet dat de familie Bouwhuis (exclusief Tim) 3 maanden uit GTST gaat.Kunnen ze Guido, Joep en Cynthia geen vast contract aanbieden?
Ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is ook zo egocentrisch. "Sjoerd heeft een drugsprobleem en is de vader van Rikki's zoon, mensen kennen mij nog niet eens een jaar, maar praat niet over Sjoerd, want ALLES moet om mij draaien!"
Hij geeft Sjoerd ook gewoon onterecht overal de schuld van. Sjoerd heeft hem niet het ziekenhuis in getrapt; Sjoerd heeft hem niet om hulp gevraagd toen hij door die drugsdealer werd aangevallen; Sjoerd probeerde hem zelfs weg te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de foto ingezoomd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege zijn blauwe bloed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom hebben ze in de rechtbank van Meerdijk eigenlijk een foto hangen van Wim-Lex met blauw haar?
Plausibele verklaring.quote:
als ze maar van jef afblijftquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Julia is zo overdreven aardig en begripvol, daar zit vast iets achter.
Gaat ze alle mannen in Meerdijk afwerken?
Jef moet weer terugkomen bij Dorothea. Dan wekken ze haar maar weer tot leven; dat is niet zo gek in soaps.quote:
misschien heeft dorothea ergens nog een zus in suriname.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jef moet weer terugkomen bij Dorothea. Dan wekken ze haar maar weer tot leven; dat is niet zo gek in soaps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |