Dat schreeuwen de hipsters van nu; You Only Live Once. Oftewel, doe zoveel mogelijk domme dingen, want je leeft maar 1xquote:
zoveel mis je niet helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan het niet kijken, want geen signaal.
Teringziggo.
ja heel zielig voor Sjoerd...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef LaLouchi het volgende:
Zooo zielig voor Sjoerd..![]()
@poes en maily; thnx vroeg het me al een tijdje af wat dat was haha
nou en? hoe vaak zijn bing en sjors uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? ze heeft een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Alweer?Wiet ging er ook al met z'n broer vandoor hè.. Dit is al de tweede keer voor hem.
En dat gaat Wiet weer vreemd met Tim, en komen Rikki en Sjoerd weer samen. Zoiets zal het dan wel worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou en? hoe vaak zijn bing en sjors uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? ze heeft een goed voorbeeld
nee hoor, rikki en sjoerd moeten nooit meer samenkomen. sjoerd heeft wel wat beters verdiend dan die sloerie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat gaat Wiet weer vreemd met Tim, en komen Rikki en Sjoerd weer samen. Zoiets zal het dan wel worden.
Moet er niet aan denken, zo'n afgelikte boterham, bah..
Amen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hoor, rikki en sjoerd moeten nooit meer samenkomen. sjoerd heeft wel wat beters verdiend dan die sloerie.
Aysen lijkt me dan de klapjosti!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
BingKlapjosti.. Heb je eindelijk een leuke trouwe vriendin, behandel je haar zo als oud vuil.
''Ja ik ga even uit neuken, maar kom wel weer thuis voor het eten hoor, want ik hou van JOU..''
Hoezo? Zou jij dat pikken? Ze heeft zichzelf helemaal opgeofferd omdat hij doodziek in het ziekenhuis lag, ze heeft hem verzorgd en gesteund. En als dank krijg je een verzoek om met andere mannen naar bed te gaan? Kom op zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aysen lijkt me dan de klapjosti!
De geruchten gaan al bijna een jaar.. Dus ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ja, klopt het dat Marcus terugkomt in GTST, of is dat slechts een gerucht?
Ah, balen is het wel, zou denk ik wel leuk zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De geruchten gaan al bijna een jaar.. Dus ik heb de hoop al opgegeven.
bingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Het komt wel weer goed tussen Ludo en Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |