Ah fuck, ik neem me voor om altijd even te kijken naar Sjors dr buik, maar het valt gewoon niet op, aangezien ik elke keer weer vergeet te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel handig dat Sjors altijd wijde truien draagt. Valt dat beginnende babybuikje ook niet op.
oja, daar moet ik vanavond ook es op letten...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ah fuck, ik neem me voor om altijd even te kijken naar Sjors dr buik, maar het valt gewoon niet op, aangezien ik elke keer weer vergeet te kijken
Ik zag het ook!quote:
misschien slaat ze strax "op de vlucht" voor Bing.... (en Aysen), of gaat ze echt verhuizen met Wiet...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ook!![]()
Was volgens mij ook maar 1 shot waar je haar buikje zag, de rest had ze of haar handen ervoor, of ze was niet helemaal in beeld.
Ben benieuwd wat ze met ''Sjors'' gaan doen, als Inge met verlof is.
Ja maar dan moet ze ook weer eens terug komen.. Vaste cast en zulks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
misschien slaat ze strax "op de vlucht" voor Bing.... (en Aysen), of gaat ze echt verhuizen met Wiet...
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-echt-zwanger.dhtmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze ook weer eens terug komen.. Vaste cast en zulks.
Nou we zullen zien!
Iemand een idee hoelang Inge al zwanger is? En wanneer ze ongeveer met verlof gaat. Kunnen ze even rekensommetje maken over wanneer Sjors dr uit gaat
In de lente dus.. Wie weet nemen ze daarvoor de zomercliff al op? Als ze er rond april uit gaat? Nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-echt-zwanger.dhtml
kweenie...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de lente dus.. Wie weet nemen ze daarvoor de zomercliff al op? Als ze er rond april uit gaat? Nieuwsgierig...
Behoorlijk.. Normaal kan ik net even gauw een peukje roken, maar nu had ik flink wat tijd overquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of duurde de reclame net nog langer dan normaal?
True, ze laat zich te makkelijk gebruiken voor haar doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Aysen... Eerst had ik zoiets van, domme kut, maar vind het toch wel sneu voor haar.. Bing trapt dr niet in..
Klopt. Vind het ook wel echt een naaistreek van Bing, vooral na alles wat Aysen voor hem gedaan heeft.. Hopelijk dringt ze gauw tot hem door, want dit ik echt te triest voor woorden.. Vrijheid blijheid kan ook op een andere manier, ga dan bungeejumpen ofzo..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
True, ze laat zich te makkelijk gebruiken voor haar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aysen vond ik een beetje aardiger om hoe ze meeleefde met Bing, maar ze is gewoon een machtswellusteling.
Ik vind Lorena![]()
Mike ist zum![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef kissaa het volgende:
Ik heb medelijden met Sjoerd (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aysen vond ik een beetje aardiger om hoe ze meeleefde met Bing, maar ze is gewoon een machtswellusteling.
Ik vind Lorena![]()
Mike ist zumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van Lorena-Mike moet vinden. Vind het een geniale actie van Mike, maar Lorena dr reactie is ook wel bewonderenswaardig.. Dus ja, geen idee..
Beetje een Lucas déjàvu.. Alleen hier kreeg ik nóg meer plaatsvervangende schaamte vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo, die scène met Sjoerd was, uhm ... bijzonder.
Mike is wel echt een baasje geworden.Maar ik ben nog steeds team Lorena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |