Volgens mij moet jij nodig van de pilletjes afblijvenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef Logician het volgende:
Egopost/
Lalalalala voel me zo lekker
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessiequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef pessie het volgende:
Spewey van harte gefeliciteerd!!! Dat is leuk nieuws!![]()
Bloeddruk 110/80, prima dus. Ben ws gewoon misselijk van alle onrust.
Dan ben ik vanaf zondag al op 4cm aan het hangen maar daar was maandag niets van te voelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:16 schreef As1981 het volgende:
[..]
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessie
Hier kom ik voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef Spewey het volgende:
Ja hoi.
Eigenlijk was het boek vorig jaar augustus, na een ruim jaar proberen, gesloten.
(kans was erg klein, hij antistoffen ik een hostile womb)
De verwijsbrief voor de uroloog had hij net opgehaald, vasectomie in maart hoopten we.
Dus toen ik vorige week against all odds 2 streepjes plaste (na 4 dagen de exorcist te zijn geweest en toen ook niet meer m'n broek dicht krijgen) was een bijzonder grote verrassing en na vandaag een prachtige knipper te hebben gezien schreeuw ik het het liefst van de daken:
27 September krijgen we, als alles goed gaat, een derde kindje![]()
Datum is nog een beetje onder voorbehoud, echte termijnecho heb ik over 3 weken.
(laatste menstruatie was begin november, heb blijkbaar een cyclus overgeslagen)
Aan de andere kant, als je nu te hard doorgaat heb je het risico veel langer dan je verlof thuiscte zitten ivm bi. Je hebt een verhoogd risico, dus denk aan jezelf! Überhaupt de pauzes nemen waar je "recht" ,ik vind d a t altijdxeen beetje raarklinken maar dan snap je wat ik be doel, op hebt en gaan liggen kan al zoveel verschil maken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal het eens aankaarten. Maar zij () is een bewust kinderloze vrouw en ik weet nog niet hoe ze met zwangerschapsklachten omgaat. Ik heb net wat bi testjes gedaan, maar die gaan nog wel. Maar ff rustig aan en nu toch maar echt m'n hakken vaarwel zeggen
.
Echt wel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Spewey het volgende:
Ja dat kan niet hoor Ymme, 27 september is nu bezet
Bedankt voor alle felicitaties, ik blijf maar stuiteren!
Oh Laiv, wat vervelend, afwachten zuigt!
Ja en nee. Het komt af en aan. Nu weer iets rustiger. Manlief is sporten en ik doe sinds zeven uur een poging tot slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef pessie het volgende:
Frezan gefeliciteerd!
Manlief is weg, lekker een avond zonder voorweeen. Enheb met de vk afgesproken dat het alleen nog maar voor het echte gaat beginnen![]()
As, rommelt er bij jou nog iets?
Nog steedsniets van fieder gehoord?
Nee hoor heb niet gekloond, paar vriendjes wisten het echter al toen de test nog nat was.quote:
echt nog heel prilquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef L0t.. het volgende:
Frezan, welkom en gefeliciteerd! Hoe ver ben je?
LT, klote is dat, ook al hoeft het niets te betekenen je schrikt je toch rot. Hopelijk was het een eenmalig iets. Hoeveel weken ben je nu?
Ik denk wel dat je mij misschien kent maar op een DM moet je nog even wachten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef Juud79 het volgende:
L'tiekje, jakkie meis, wat schrikken.... ik hoop dat het met een sisser afloopt.![]()
TM, dat is geen leuk nieuws, jij moet nog rustig een paar weken kamertjes in orde maken en je kunnen voorbereiden, geen tijd voor gedoe. Ik hoop dat de kleine man dan in ieder geval netjes tot 38 weken kan blijven zitten.![]()
Frezan, gefeliciteerd en welkom, als ik je ken, mag ik dan een DM?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef Suikertante het volgende:
Ik moest schub even googlen, maar jemig![]()
Wel heel erg prettig dat je dat nu al vast hebt kunnen leggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou kunnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meisjes. Als het niet verbeterd (wat ze dus niet verwacht) dan moet ik idd aan de medicijnen over een paar weken.
Pessie ik heb vaker hoofdpijn en het vocht vasthouden is niet prettig, ik zit al aan de echte steunkousen en ben wat kortademiger. En doodmoe. Maar dat ben ik sowieso al heel vaak door de MS. Dus dat mag de pret niet drukken.
SpeweySiem... Nope! Je mag nog twee x raden voor de koelkast!
Ik kreeg trouwens nog wel goed nieuws, ik mag na de bevalling weer aan de Immunoglobuline-infusen. Omdat ik tijdens de borstvoeding nog steeds niet aan mijn MS-remmers kan beginnen krijg ik dus die infusen om de kans op een schub te verkleinen. Die is namelijk aanzienlijk verhoogd na een bevalling. Dus zolang ik zelf voed krijg ik die infusen om de paar weken. Blij dat dat in elk geval al is vastgelegd.
Frezan ken ik je dan ook misschien?
Lief!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
Hoe meer ik erover lees, hoe blijer ik word van je infusen.
Neehee!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Spewey het volgende:
Siehiem!
Maar wat fijn van de infusen. Ik wist niet dat de kans op een schub zoveel hoger was na een bevalling.
Ja ja.... Hmmm.... *denkt diep na*quote:
Nee, niet dat ik weet in elk geval. Over het algemeen houdt de MS zich heel rustig tijdens de zwangerschap, dat is erg fijn. Bij Saar heb ik me werkelijk all the way fantastisch gevoeld (tot die laatste week dan). Nu heb ik ietsje meer last, maar het gaat beter dan gemiddeld!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef pessie het volgende:
Tm heeft dit verder raakvlakken met ms? Rot van die hoofdpijn ook zeg. Goed in de gaten houden maar.
En fijn dat je dat goede nieuws alvast in de pocket hebt!
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet in elk geval. Over het algemeen houdt de MS zich heel rustig tijdens de zwangerschap, dat is erg fijn. Bij Saar heb ik me werkelijk all the way fantastisch gevoeld (tot die laatste week dan). Nu heb ik ietsje meer last, maar het gaat beter dan gemiddeld!
Ho! Dan is mijn lief al jarig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Spewey het volgende:
Ja dat kan niet hoor Ymme, 27 september is nu bezet
En mijn kleine liefje/boefjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ho! Dan is mijn lief al jarig.
Spewey, wat een bericht, nieuws van de dag! Gefeliciteerd.
hoeft niets te betekenen <-- late innesteling, lang levend zaad..ik ben een week teruggezetquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:15 schreef ymme het volgende:
Mag ik in de op, 27 september (volgende week zaterdag eerste afspraak bij verloskundige, dus misschien dat ie nog wijzigd maar denk dit niet doordat al jaren zelfde cyclys te hebben gehad).
Spewey, Gefeliciteerd! Wat gaaf.
laiveneertiekje, wat naar. Maar het hoeft niets te betekenen hè, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:58 schreef Logician het volgende:
Noa is geboren! Ze weegt 3290gram en 49cm, foto en verdere info komt later!
Thanks! Om half 9 ben ik aan de beurt, dus lekker op tijd!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:01 schreef L0t.. het volgende:
Succes met de SEO Elmo! Hoe laat mag je?
Stom zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat t niet goed. Straks ff zkh bellen. Pijn in m'n rug is echt pittig en trekt door naar m'n benen waardoor lopen/zitten/liggen/whatever niet bepaald prettig is. Vermoed toch echt bi![]()
.
Dat is stomquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n fysio is carnaval aan het vieren![]()
.
IK IK IK! Sinds drie dagen, maar alleen 's nachts. Ik word wakker alsof iemand mijn ribben in elkaar heeft gedrukt. Vermoed dat ik het zelf benquote:Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
Blij man, geen diabetesquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, dit zien we straks wel terug in het kleertjestopic he?
Ja echt fijn geen suiker! Lekker baklava eten straks op vakantie! Nuchtere waarde was 4,3 (supernetjes) en twee uur na drankje was het 5,5 (nog steeds supernetjes).
Blokje, lekker chillen dan vandaag!
Haha, dat had ik gister ook na die overdosis stroopwafelsquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
L-E, nee hopelijk is dat het niet!
300 ml opgeloste glucose staat trouwens ook garant voor meer dan 12 uur pret in de buik![]()
Mijn navel danste alle kanten op, heb me er best wel mee vermaaktEn in bed ging het gewoon door! Maar ben wel in slaap gevallen. Nu is ie eindelijk stil.
Er hadden gisteren meer last van hyperheidquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Jaaaaaaaaaa, Logi! Nou kan ik eindelijk mijn hyperheid weer gedag zeggen!
Gefeliciteerd laivurd! En Spen!
En die initialen![]()
Ik! Ik heb het vooral als ik heel nodig moet en dan ben uitgeplast. Het stopt ook vrij snel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Herkent iemand krampen na het plassen? Zonder blaasontsteking?
Wel als bandenpijn jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Ja ik! Beetje hetzelfde als Sparkling. Met name als ik heel nodig moet plassen. Trekt idd vrijwel meteen weer weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Verlamde waterballonquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken!
I know. Mijn moeder had het ook. Vandaar dat ik wel belde, maar bloeddruk was dus keurig. En zich is weer normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef pessie het volgende:
Klumsy fijn! Had je er zelf iets over te zeggen of stelden ze een leuke datum voor?
As, voht vasthouden en beperkt zicht zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging, en daar kun je beter heel voorzichtig mee zijn. Was ook de reden waarom ik maandag wel even voor ctg naar het zh ben gegaan. Mn moeder heeft het gehad bij mn jongste broertje en dat was echt niet fijn. Maarre, jij bevalt gewoon vandaag!
Ik moest erg lachen om je omschrijving. Klinkt toch gezelliger dan een zee olifant zoals ik me tegenwoordig voelquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken!
Wel fijn dat ze zo meedenken! Gek dat dat per ziekenhuis zo verschilt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef klumsy het volgende:
Ze hebben een week dat ze plannen, en in die week heb je voor zover er plek is wel zeggenschap over een datum... alleen zijn er dan een hoop artsen vrij ivm voorjaarsvakantie, waardoor ze maar 1 keizersnede per dag mogen plannen en de dag die ik eigenlijk graag wilde al "vol" zat.. toen kwam ze zelf met deze datum
Bij mij zit de rugpijn ook ongeveer rond die hoogte en trekt door naar m'n ribben. Heb er nu al 5 weken constant last van en behalve warmte geeft eigenlijk niets echt verlichting. Fysio kon ook niet veel voor me betekenen behalve wat houdingstips etc. Is bij mij waarschijnlijk gewoon overbelasting van die spieren door het gewicht wat er nu aan m'n buik hangt. Hopelijk trekt het bij jou nog wel weer wegquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:37 schreef L-E het volgende:
Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
doe eens posten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:22 schreef klumsy het volgende:
ik heb een echo van 6w6d maar word er niet wijs van hoe die gehouden moet worden
Gemiddeld lag ze 1 dag voor op groei.quote:
dus spiegelen en dan zou het bijna moeten kloppen volgens Ramziquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Elmo76 het volgende:
Ik zou het echt niet weten, heb er ook nog nooit van gehoord!
Moet eens kijken, dan zouden die van Tirza en Robinson hetzelfde moeten zijn.
Oh nee, juist niet, want de ene was geen vaginale echo en de andere wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is trouwens een inwendige echo geweestGeboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
jongens zijn zwaarder aan de onderkant, daarom denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah, Elin ook links, want ik zou hem moeten spiegelen omdat ik geen vaginale echo had bij haar.
Dat zou betekenen dat dit een meisje is.
Overigens lees ik nu dat het gaat om de ligging van de placenta, maar die ligt aan de kant waar het kindje zelf ligt ofzo.
Al vind ik het frappant dat een vruchtje een voorkeursinnestelkant heeft omdat het een bepaald geslacht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
Leef je uit KD, ik kom er geen wijs uitDe vruchtzak licht links van het vruchtje. De echo was uitwendig. We krijgen een meisje, maar het lukt mij niet om jouw theorie hier toe te passen
vruchtje ligt rechts, uitwendig betekent spiegelen, dus links-meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, nou ben blij dat jij nog helder kunt denkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vruchtje ligt rechts, uitwendig betekent spiegelen, dus links-meisje.
volgens de theorie, maar ik weet niet eens of ik het wel goed bekijk ivm spiegelen monitor vk etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, nou ben blij dat jij nog helder kunt denkenBij deze is je theorie dus nog een keer bevestigd en zou jij nu weer een meisje krijgen. Toch?
laat eens zien?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef klumsy het volgende:
haha nou ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen met nog een meisje...
heb wel een duidelijkere echo van Roan en Senna, maarja op die echo nog geen idee wie wie is, dus dat schiet niet op
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Musique het volgende:
Gefeliciteerd Logi!!
Hier geen goed nieuws. Ik heb net mijn pretecho gehad en zou vandaag 10 weken zijn. Niets is minder waar. Mag ik uit de lijst? Ik moet dit even verwerken en zal de komende dagen niet online zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef klumsy het volgende:
deze was rond 7 wekendan zou links Senna moeten zijn en rechts Roan denk ik, was t in of uitwendig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat rot.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Musique het volgende:
Gefeliciteerd Logi!!
Hier geen goed nieuws. Ik heb net mijn pretecho gehad en zou vandaag 10 weken zijn. Niets is minder waar. Mag ik uit de lijst? Ik moet dit even verwerken en zal de komende dagen niet online zijn.
dat uitsteekseltje tussen de beentjes rond een week of 14quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:08 schreef Elmo76 het volgende:
Musiquesterkte.
Suikertante, had ik het goed gelezen?! Geen suiker?!Moeten we je nu dan tante noemen?
![]()
Ik kan de foto van Robinson zo gauw niet vinden en die van Tirza vind ik niet echt duidelijk. Ik zal straks nog ff zoeken.
wat is de Nub ook alweer?!?![]()
Nee, een jongetje, want uitwendig dus spiegelen. Toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Hilzillah het volgende:
op uitwendige echo hangt beebje links.
dan zou het dus een meisje zijn? 4 maart pretecho dus dan pas 'bevestiging'
rechts is een jongen.. bij inwendig blijft dat zoquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef Suikertante het volgende:
Musique wat een onverwacht nieuws, ik begrijp helemaal dat je de tijd moet nemen om dit te verwerkenSterkte!!
Elmo, jouw echo's zijn plaatjes!!
Barbabientje, eigenlijk ben je dus geen steek wijzer!Afwachten dan maar...
XM, hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen!
Hier mijn 6 weken echo, op de foto ligt ie rechts maar wat dat inhoudt weet ik verder niet(het was wel een inwendige echo)
[ afbeelding ]
Jongen idd, spiegelen want uitwendig, it's no rocket sciencequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Hilzillah het volgende:
op uitwendige echo hangt beebje links.
dan zou het dus een meisje zijn? 4 maart pretecho dus dan pas 'bevestiging'
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jongen idd, spiegelen want uitwendig, it's no rocket science
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |