Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:58 schreef Logician het volgende:
Noa is geboren! Ze weegt 3290gram en 49cm, foto en verdere info komt later!
Thanks! Om half 9 ben ik aan de beurt, dus lekker op tijd!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:01 schreef L0t.. het volgende:
Succes met de SEO Elmo! Hoe laat mag je?
Stom zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat t niet goed. Straks ff zkh bellen. Pijn in m'n rug is echt pittig en trekt door naar m'n benen waardoor lopen/zitten/liggen/whatever niet bepaald prettig is. Vermoed toch echt bi![]()
.
Dat is stomquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n fysio is carnaval aan het vieren![]()
.
IK IK IK! Sinds drie dagen, maar alleen 's nachts. Ik word wakker alsof iemand mijn ribben in elkaar heeft gedrukt. Vermoed dat ik het zelf benquote:Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
Blij man, geen diabetesquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, dit zien we straks wel terug in het kleertjestopic he?
Ja echt fijn geen suiker! Lekker baklava eten straks op vakantie! Nuchtere waarde was 4,3 (supernetjes) en twee uur na drankje was het 5,5 (nog steeds supernetjes).
Blokje, lekker chillen dan vandaag!
Haha, dat had ik gister ook na die overdosis stroopwafelsquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
L-E, nee hopelijk is dat het niet!
300 ml opgeloste glucose staat trouwens ook garant voor meer dan 12 uur pret in de buik![]()
Mijn navel danste alle kanten op, heb me er best wel mee vermaaktEn in bed ging het gewoon door! Maar ben wel in slaap gevallen. Nu is ie eindelijk stil.
Er hadden gisteren meer last van hyperheidquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Jaaaaaaaaaa, Logi! Nou kan ik eindelijk mijn hyperheid weer gedag zeggen!
Gefeliciteerd laivurd! En Spen!
En die initialen![]()
Ik! Ik heb het vooral als ik heel nodig moet en dan ben uitgeplast. Het stopt ook vrij snel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Herkent iemand krampen na het plassen? Zonder blaasontsteking?
Wel als bandenpijn jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Ja ik! Beetje hetzelfde als Sparkling. Met name als ik heel nodig moet plassen. Trekt idd vrijwel meteen weer weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Verlamde waterballonquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |