abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:07:10 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122587171
Hier is het ook rustig in de buik Spark, terwijl het gisteravond lekker aan het woelen was. Wisselt gewoon nogal. Maak je niet teveel zorgen :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122587190
Herkent iemand krampen na het plassen? Zonder blaasontsteking?
  Redactie Frontpage donderdag 7 februari 2013 @ 10:09:28 #178
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_122587237
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Jaaaaaaaaaa, Logi! Nou kan ik eindelijk mijn hyperheid weer gedag zeggen! ;)

Gefeliciteerd laivurd! En Spen! *O*

En die initialen O+
Er hadden gisteren meer last van hyperheid :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122587244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef Zoya83 het volgende:
Ik! Ik heb het vooral als ik heel nodig moet en dan ben uitgeplast. Het stopt ook vrij snel.

XM, de bewegingen maak ik me ook niet (meer) zoveel zorgen om. Heb nu gezien dat ik de ene dag alleen maar beweging voel, een paar dagen niets en dan ineens weer veel. Dat zal het nadeel van die placenta zijn ;)
E.
pi_122587310
*O* Logician, Spenny en grote broers, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje O+ Wat een mooi meisje, met prachtige namen! Bijkomen van de zwangerschap en bevalling nu Logi, hopelijk zijn alle koliekaanvallen e.d. verdwenen!

*O* Geen Suiker voor Suiker! Netjes! Hoop dat het een beetje lukt om je drink ritme te verleggen!

*O* Spewey, welkom en gefeliciteerd met je bijzondere streepjes!

*O* Frezan welkom en gefeliciteerd!

:* Laiveneertiekje, wat naar van het bloedverlies... Ik hoop dat het snel voorbij is en dat alles goed gaat met je babytje.

:* TM

O+ Gulara, lekker dat het zo goed gaat!

*O* Wolk 30 weken! Drie kwart!

*O* Piekie ook 30 weken!

*O* XM 24 weken!

Elmo, succes met de SEO!

O+ Sparkling, een heuse bewegende buik! Super tof dat je je kleintje nu echt voelt en zelfs kunt zien bewegen! Zelfde voor XM, grappig hoe jullie telkens zo gelijk op gaan!

Hier kon ik net de hik aan de buitenkant voelen met m'n hand! Meestal zit de hik zo diep van binnen dat ik het aan de buitenkant niet kan voelen. En bij andere bewegingen wordt het babytje vaak rustig zodra ik m'n hand op m'n buik leg. Maar nu dus echt duidelijk van de buitenkant zelf iets kunnen voelen O+
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:12:34 #181
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122587320
quote:
Wel als bandenpijn ja :X . Of dat je plast en tijdens het plassen je baarmoeder voelt zakken :X .

Spark, je hoeft je baby nog niet elke dag te voelen he.

As nog aan het rommelen? Ik denk dat we dit weekend voor een datumtweeling gaan :+
pi_122587373
Logi gefeliciteerd! *O*
pi_122587428
Niet bijgelezen. Net terug uit het zh. Gisteravond hielt ik ineens heel veel vocht vast. Constateerde dat verder niet. Vanmorgen werd mijn zicht ineens troebel. Vielen gewoon delen weg. Dus gebeld en mocht meteen komen.
Alles gelukkig goed. Bloeddruk werd steeds lager. Vermoedde dat hij thuis heel even hoog was. Vlekken zijn ook weer weg.

Nu wel moe. Dus meneer blijft lekker thuis vandaag hoef ik me om mijn peuter niet druk te maken.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:18:37 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122587471
Oef as! Dat is schrikken! Misschien komt je beeb gewoon vandaag wel! Gaf de ctg nog iets aan wb activiteit?
pi_122587568
Suiker geen suiker *O*
As jeetje wat een schrik :* Fijn dat meneer thuis is. En dan ook echt even niks doen he?
Zo de nesteldrang heeft even toegeslagen, 2 volle tassen oude productjes uit de badkamer afgevoerd. :D Nu is er een plankje leeg voor de babyzeepjes enzo O+
pi_122587577
As, wat eng! Sterkte :*

Pessie, dat weet ik hoor! Maar vorige week ging ik van heel veel beweging naar een week vrijwel niets. Dat is niet erg geruststellend.
E.
pi_122587616
Moet zeggen dat ik de ctg niet zo goed kon zien en ik er ook niet echt naar gekeken heb.
Maar ze gaf wel aan dat het rommelde en zei misschien tot straks :P

Dus of ze dat uit de cth heeft gehaald, ik denk het. Baby was wel lekker beweeglijk.

Verder even gelezen maar het enige wat ik echt onthouden heb was geen suiker voor suiker. Wat fijn.
En een *O* voor alle mijlpalen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:24:52 #188
381212 Gulara
From the future
pi_122587639
quote:
Ja ik! Beetje hetzelfde als Sparkling. Met name als ik heel nodig moet plassen. Trekt idd vrijwel meteen weer weg.
Heb het trouwens ook als ik niet zwanger ben.
pi_122587675
As jemig, dat klinkt best wel eng! Maar geen reden om je weeën op te gaan wekken dus?
Ik hoop nu toch dat het een keer gaat gebeuren. Man is nu toch al thuis!
pi_122587688
Logi, gefeliciteerd!! Wat goed en wat is ze mooi!!

As, klinkt eng! Gelukkig is er niets, maar houden ze het wel in de gaten?

XM, rust dus, en ik hoop dat je snel bij je fysio terecht kan.

L-E, klinkt pijnlijk... Je kunt altijd bellen he?

Laiv, hoe gaat het nu? Ik weet ook hoe het voelt, doet je vk geen echo?

Spark, die krampen klinken naar. Zijn het nog steeds je darmen of je baarmoeder? En hadden ze nog vervolgonderzoek gedaan?

Verder een zeef... Snipverkouden :(.
Home is where the O+ is...
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:26:57 #191
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_122587710
Logician, van harte gefeliciteerd met Noa!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_122587831
Cwen, ik denk mijn baarmoeder omdat ik ook harde buiken heb. Maar ik weet het niet, ik vind het lastig om duidelijk onderscheid te voelen tussen beide.
En nee, de huisarts heeft overleg gehad met een gyn en zo tot de conclusie gekomen dat de verhoogde witte bloedcellen kunnen komen door de zwangerschap. En omdat ik al jaren last heb vond hij het niet iets om nu direct te onderzoeken, na de bevalling mag ik terugkomen voor verwijzing voor een darmonderzoek.
Beterschap trouwens!
E.
pi_122587837
Logi, gefeliciteerd met je meisje. Wat is ze mooi O+.
Maar dat kon ook haast niet anders met zo'n mooie mama.
Geniet van elkaar :*.
pi_122587896
Oh klinkt het echt eng? Vond het eigenlijk van niet maar belde voor de zekerheid. Ook omdat mijn moeder zwangerschap diabetes had.
Was meer irritant.

In princiepe is alles goed. Bloeddruk lag gemiddeld op 125/70 dus keurig. En omdat de klachten weg waren hoefde ik ook niet te plassen. Wees me er alleen wel op om mijn rust te pakken. Vandaar besloten dat (8> lekker thuis blijft.
En wie weet zet er vandaag wel wat door :D

Oh en zoya herkenbaar hoor. Voor mij meestal een teken dat ik te lang mijn plas heb opgehouden.
pi_122587961
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken! :D
pi_122588165
Dank jullie :*. Het kan dus gewoon. Ik kijk het nog wel even aan en dan kan ik altijd nog bellen.

As datw as wel even schrikken zeg :*
pi_122588252
we hebben een datum *O* O+ en ik ben er blij mee *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122588291
Fijn Klumsy *O*
pi_122588398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken! :D
Verlamde waterballon :D
pi_122588405
Logi gefeliciteerd met jullie meisje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')