Logi!!

*O* Gefeliciteerd! En wát een scheetje op de foto

Hoe vinden je grote (intussen meeeega-)kinderen het?
Pessie, hoera, 38 weken!!

Gulara, wat fijn dat je je zo lekker voelt!

Laiveneer, zou een goed teken kunnen zijn als het minder rood wordt! Misschien een restje van gisteren! Ben benieuwd wat er uit het overleg komt.
Elmo, succes bij de SEO! Balen dat je rot geslapen hebt, maar als de SEO goed is dan heb je eigenlijk ook een hele lange leuke echo!
quote:
Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
IK IK IK! Sinds drie dagen, maar alleen 's nachts. Ik word wakker alsof iemand mijn ribben in elkaar heeft gedrukt. Vermoed dat ik het zelf ben

Ik doe van alles met kussens tot ik weer in slaap val, en wonder boven wonder word ik dan pijnvrij wakker!
Klumsy, succes straks in het ziekenhuis! Hopelijk krijg je een datum naar wens

XM nu wel naar je lijf luisteren he, je zag het volgens mij stiekem al weken aankomen! Rustig aan jij, voor je het nog erger maakt

Blokje, dat soort nachten zijn echt heel stom ja. Heb je vandaag wel een rustige dag?
Pessie, lekker uitgerust dus! Een goed moment om...

As, ik vind het ook wel mooi geweest nu, aan de slag jij!

Wolk, 30 weken!!!

Gefeliciteerd! Ik loop dus precies een weekje achter op jou. Leuk, extra echo!
Tenslotte:
geen zwangerschapsdiabetes!!
Ik moet nu proberen overdag meer te drinken zodat ik 's avonds wat minder dorst heb en het meeste uitplas en dus 's nachts minder vaak hoef.