abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122585692
Logician, gefeliciteerd met jullie mooie dochter Noa!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:55:50 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122585696
M'n fysio is carnaval aan het vieren :') ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122585717
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n fysio is carnaval aan het vieren :') ;(.
Dat is stom :( Een vervanger durf je niet aan?

Ik voel me altijd alleen op de wereld als mijn chiro met vakantie is ofzo ;(
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:58:33 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122585748
Nee liever geen vervanger. Loop al jaren bij hem en hij kent mijn EDS-lijf. Vandaar dat ik ff zkh wil bellen, mss os het geen bi maar overbelasting idd.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122585823
Begrijpelijk hoor, ik wil ook nooit een ander. Met jouw lijf vind ik dat je het nog lang hebt volgehouden zonder bi, tbh.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:05:23 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122585843
Ja ik kreg net een beetje hoop dat ik ermee weg zou komen, maar alas... :')
pi_122585858
Jaaaaa Logi daar is ze *O* *O* O+ Wat een heerlijk meisje! Gefeliciteerd, ook voor de rest van de fam. Hoe vinden je groten het? O+ En bijna 38 weken, goed gedaan!
Ik wacht vol spanning op je verhaal. :) Tot over n tijdje in het babytopic

Klums spannend! Ik hoop dat je een mooie datum kunt kiezen.

Elmo ook spannend, ik duim!

XM :*

En nu ben ik ongeduldig en wil mn baby zien O+
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:07:59 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122585881
Oh he, ik had het maandag niet meer verwacht maarre 38 weken vandaag 8-)

Xm, jammer dat je fysio aan het feesten is en hij nu onbereikbaar is voor je.
pi_122586441
Logi!! *O**O* Gefeliciteerd! En wát een scheetje op de foto O+ Hoe vinden je grote (intussen meeeega-)kinderen het?

Pessie, hoera, 38 weken!! *O*

Gulara, wat fijn dat je je zo lekker voelt! :*

Laiveneer, zou een goed teken kunnen zijn als het minder rood wordt! Misschien een restje van gisteren! Ben benieuwd wat er uit het overleg komt.

Elmo, succes bij de SEO! Balen dat je rot geslapen hebt, maar als de SEO goed is dan heb je eigenlijk ook een hele lange leuke echo!

quote:
Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
IK IK IK! Sinds drie dagen, maar alleen 's nachts. Ik word wakker alsof iemand mijn ribben in elkaar heeft gedrukt. Vermoed dat ik het zelf ben :') Ik doe van alles met kussens tot ik weer in slaap val, en wonder boven wonder word ik dan pijnvrij wakker!

Klumsy, succes straks in het ziekenhuis! Hopelijk krijg je een datum naar wens :)

XM nu wel naar je lijf luisteren he, je zag het volgens mij stiekem al weken aankomen! Rustig aan jij, voor je het nog erger maakt :*

Blokje, dat soort nachten zijn echt heel stom ja. Heb je vandaag wel een rustige dag?

Pessie, lekker uitgerust dus! Een goed moment om... ;)

As, ik vind het ook wel mooi geweest nu, aan de slag jij! O+

Wolk, 30 weken!!! *O* Gefeliciteerd! Ik loop dus precies een weekje achter op jou. Leuk, extra echo!

Tenslotte: geen zwangerschapsdiabetes!! *O* *O* *O*
Ik moet nu proberen overdag meer te drinken zodat ik 's avonds wat minder dorst heb en het meeste uitplas en dus 's nachts minder vaak hoef.
pi_122586445
Logi en Spen gefeliciteerd met Noa O+ Supermooie naam en die foto O+ *smelt* frummelhandjes O+
Is ze nou 6 feb geboren toch nog of nipt 7?? Je hebt het goed gedaan joh!! Ondanks alle drama eromheen toch een zeer bewonderenswaardig eindproduct opgeleverd :P

Elmo, succes vanochtend! Alweer klaar waarschijnlijk, hoop dat alles goed is en dat je lekker hebt kunnen babygluren :)

LE, dat tegendruk het enige is wat helpt komt me wel bekend voor, maar bij mij zit de rugpijn meestal lager. Geen idee dus, sorry!

Pessie 38 weken *O*

XM, mooi k*t van die pijn. Is je hoofdpijn trouwens nog weggetrokken of heb je daar ook nog steeds last van? (dat was jij toch? :@)
Sarcasme. Herken het.
pi_122586481
Suiker heeft geen suiker! *O* *O*

Verder hier idd een rustige dag. Alles is weer goed met vriendje en hij is vanavond weg, dus lekker chillen O+ Hij moet er gewoon nog aan wennen dat er een mooie hoeveelheid hormonen in m'n lijf zitten :+
pi_122586539
Gisteren lekker geshopt met mam, veel te veel babykleertjes gekocht, alles in de aanbieding voor 3 tot max 5 euro O+ Ben nu 4 jurkjes, 3 broekjes en 3 shirtjes rijker en een frummel van dikkie dik omdat ik vond dat Kruimel ook recht had op een rode kater :P
Sarcasme. Herken het.
pi_122586606
Spirit, dit zien we straks wel terug in het kleertjestopic he? ;)

Ja echt fijn geen suiker! Lekker baklava eten straks op vakantie! Nuchtere waarde was 4,3 (supernetjes) en twee uur na drankje was het 5,5 (nog steeds supernetjes).

Blokje, lekker chillen dan vandaag! :)
pi_122586627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, dit zien we straks wel terug in het kleertjestopic he? ;)

Ja echt fijn geen suiker! Lekker baklava eten straks op vakantie! Nuchtere waarde was 4,3 (supernetjes) en twee uur na drankje was het 5,5 (nog steeds supernetjes).

Blokje, lekker chillen dan vandaag! :)
Blij man, geen diabetes *O*
Baklava O+ Nu wil ik ook :(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:45:58 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122586654
Suiker dat is goed nieuws! Overdag drinken vind ik ook een uitdaging hoor.

Blokje fijn dat alles weer goed is.

Spirit klinkt leuk! En dikkie dik O+
pi_122586666
Noa O+ O+ *O* Van harte, Logi & Spen. Wat een prachtig mooi meisje O+
pi_122586733
Gefeliciteerd Logi *O* mooie naam O+

Suiker geen suiker *O*

Pessie een goede nacht gehad ^O^

XM wat klote -O-

Hier wel nogsteeds blaaspijn maar dus geen ontsteking -O-. Het zal ook weer makkelijk gaan.
Mocht het aanhouden dan even contact opnemen met de gyn.
pi_122586764
Fijne uitslagen Suiker! En fijn dat je de pijn herkent, ik heb in het verleden een longembolie gehad en het voelt een beetje als mijn ene long dus 's nachts ben ik daar bang voor omdat het dan echt pijn doet. Maar eenmaal uit bed ben ik niet benauwd ofzo, dus dat zal het gerust niet zijn. Wellicht zit dat kind ergens tegenaan te drukken ofzo?

Volgens mij voelde ik vannacht een kontje wiebelen in mijn buik, ik moest bijna huilen O+
pi_122586812
Ik ben benieuwd naar Logi dr verhaal trouwens!
pi_122586815
L-E, nee hopelijk is dat het niet! :o
300 ml opgeloste glucose staat trouwens ook garant voor meer dan 12 uur pret in de buik :')
Mijn navel danste alle kanten op, heb me er best wel mee vermaakt :@ En in bed ging het gewoon door! Maar ben wel in slaap gevallen. Nu is ie eindelijk stil.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:53:58 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122586854
Oh wat een opluchting Suiker!!

Zkh gebeld, kreeg precies te horen wat ik al had verwacht. Heb m'n fysio ook gebeld, hij was er nog vandaag! Word teruggebeld of ze me nog ergens tussendoor kunnen frotten vandaag, of anders begin volgende week. Fijn :). En maar eens naar een bekkenband gaan kijken in overleg met fysio.
pi_122586887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
L-E, nee hopelijk is dat het niet! :o
300 ml opgeloste glucose staat trouwens ook garant voor meer dan 12 uur pret in de buik :')
Mijn navel danste alle kanten op, heb me er best wel mee vermaakt :@ En in bed ging het gewoon door! Maar ben wel in slaap gevallen. Nu is ie eindelijk stil.
Haha, dat had ik gister ook na die overdosis stroopwafels :@ Grappig dat ze daarop reageren he?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:00:48 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122587014
Vergeet helemaal dat ik 24 weken ben vandaag! Het gaat ergens op lijken zo langzamerhand.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:05:00 #174
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122587116
Jaaaaaaaaaa, Logi! Nou kan ik eindelijk mijn hyperheid weer gedag zeggen! ;)

Gefeliciteerd laivurd! En Spen! *O*

En die initialen O+
pi_122587131
Geen diabetes voor suiker! *O*

XM, hopelijk vinden ze een plekje voor je. Mijn ervaring is dat het met oefeningen en er bewust op letten veel draaglijker is. Nog steeds pijnlijk maar draaglijker ;)

Pessie, fijn dat je een goede nacht hebt gehad.

Spirit, leuk he, shoppen :D

Mijn baby was gisterenavond ineens heel druk, mijn buik plopte steeds aan de buitenkant. En iedere keer als ik het wilde filmen was het meteen stil }:|
Vandaag ook nog geen beweging gehad, het varieert zo erg hoeveel ik voel..
Vanmiddag wel even snel baby spieken bij de gyn O+
Ook maar even aangeven dat ik nog steeds regelmatig harde buiken met pijnlijke krampen heb. Soms word ik er bang van..
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')