Volgens mij moet jij nodig van de pilletjes afblijvenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef Logician het volgende:
Egopost/
Lalalalala voel me zo lekker
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessiequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef pessie het volgende:
Spewey van harte gefeliciteerd!!! Dat is leuk nieuws!![]()
Bloeddruk 110/80, prima dus. Ben ws gewoon misselijk van alle onrust.
Dan ben ik vanaf zondag al op 4cm aan het hangen maar daar was maandag niets van te voelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:16 schreef As1981 het volgende:
[..]
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessie
Hier kom ik voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef Spewey het volgende:
Ja hoi.
Eigenlijk was het boek vorig jaar augustus, na een ruim jaar proberen, gesloten.
(kans was erg klein, hij antistoffen ik een hostile womb)
De verwijsbrief voor de uroloog had hij net opgehaald, vasectomie in maart hoopten we.
Dus toen ik vorige week against all odds 2 streepjes plaste (na 4 dagen de exorcist te zijn geweest en toen ook niet meer m'n broek dicht krijgen) was een bijzonder grote verrassing en na vandaag een prachtige knipper te hebben gezien schreeuw ik het het liefst van de daken:
27 September krijgen we, als alles goed gaat, een derde kindje![]()
Datum is nog een beetje onder voorbehoud, echte termijnecho heb ik over 3 weken.
(laatste menstruatie was begin november, heb blijkbaar een cyclus overgeslagen)
Aan de andere kant, als je nu te hard doorgaat heb je het risico veel langer dan je verlof thuiscte zitten ivm bi. Je hebt een verhoogd risico, dus denk aan jezelf! Überhaupt de pauzes nemen waar je "recht" ,ik vind d a t altijdxeen beetje raarklinken maar dan snap je wat ik be doel, op hebt en gaan liggen kan al zoveel verschil maken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal het eens aankaarten. Maar zij () is een bewust kinderloze vrouw en ik weet nog niet hoe ze met zwangerschapsklachten omgaat. Ik heb net wat bi testjes gedaan, maar die gaan nog wel. Maar ff rustig aan en nu toch maar echt m'n hakken vaarwel zeggen
.
Echt wel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Spewey het volgende:
Ja dat kan niet hoor Ymme, 27 september is nu bezet
Bedankt voor alle felicitaties, ik blijf maar stuiteren!
Oh Laiv, wat vervelend, afwachten zuigt!
Ja en nee. Het komt af en aan. Nu weer iets rustiger. Manlief is sporten en ik doe sinds zeven uur een poging tot slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef pessie het volgende:
Frezan gefeliciteerd!
Manlief is weg, lekker een avond zonder voorweeen. Enheb met de vk afgesproken dat het alleen nog maar voor het echte gaat beginnen![]()
As, rommelt er bij jou nog iets?
Nog steedsniets van fieder gehoord?
Nee hoor heb niet gekloond, paar vriendjes wisten het echter al toen de test nog nat was.quote:
echt nog heel prilquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef L0t.. het volgende:
Frezan, welkom en gefeliciteerd! Hoe ver ben je?
LT, klote is dat, ook al hoeft het niets te betekenen je schrikt je toch rot. Hopelijk was het een eenmalig iets. Hoeveel weken ben je nu?
Ik denk wel dat je mij misschien kent maar op een DM moet je nog even wachten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef Juud79 het volgende:
L'tiekje, jakkie meis, wat schrikken.... ik hoop dat het met een sisser afloopt.![]()
TM, dat is geen leuk nieuws, jij moet nog rustig een paar weken kamertjes in orde maken en je kunnen voorbereiden, geen tijd voor gedoe. Ik hoop dat de kleine man dan in ieder geval netjes tot 38 weken kan blijven zitten.![]()
Frezan, gefeliciteerd en welkom, als ik je ken, mag ik dan een DM?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef Suikertante het volgende:
Ik moest schub even googlen, maar jemig![]()
Wel heel erg prettig dat je dat nu al vast hebt kunnen leggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou kunnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meisjes. Als het niet verbeterd (wat ze dus niet verwacht) dan moet ik idd aan de medicijnen over een paar weken.
Pessie ik heb vaker hoofdpijn en het vocht vasthouden is niet prettig, ik zit al aan de echte steunkousen en ben wat kortademiger. En doodmoe. Maar dat ben ik sowieso al heel vaak door de MS. Dus dat mag de pret niet drukken.
SpeweySiem... Nope! Je mag nog twee x raden voor de koelkast!
Ik kreeg trouwens nog wel goed nieuws, ik mag na de bevalling weer aan de Immunoglobuline-infusen. Omdat ik tijdens de borstvoeding nog steeds niet aan mijn MS-remmers kan beginnen krijg ik dus die infusen om de kans op een schub te verkleinen. Die is namelijk aanzienlijk verhoogd na een bevalling. Dus zolang ik zelf voed krijg ik die infusen om de paar weken. Blij dat dat in elk geval al is vastgelegd.
Frezan ken ik je dan ook misschien?
Lief!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
Hoe meer ik erover lees, hoe blijer ik word van je infusen.
Neehee!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Spewey het volgende:
Siehiem!
Maar wat fijn van de infusen. Ik wist niet dat de kans op een schub zoveel hoger was na een bevalling.
Ja ja.... Hmmm.... *denkt diep na*quote:
Nee, niet dat ik weet in elk geval. Over het algemeen houdt de MS zich heel rustig tijdens de zwangerschap, dat is erg fijn. Bij Saar heb ik me werkelijk all the way fantastisch gevoeld (tot die laatste week dan). Nu heb ik ietsje meer last, maar het gaat beter dan gemiddeld!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef pessie het volgende:
Tm heeft dit verder raakvlakken met ms? Rot van die hoofdpijn ook zeg. Goed in de gaten houden maar.
En fijn dat je dat goede nieuws alvast in de pocket hebt!
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet in elk geval. Over het algemeen houdt de MS zich heel rustig tijdens de zwangerschap, dat is erg fijn. Bij Saar heb ik me werkelijk all the way fantastisch gevoeld (tot die laatste week dan). Nu heb ik ietsje meer last, maar het gaat beter dan gemiddeld!
Ho! Dan is mijn lief al jarig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Spewey het volgende:
Ja dat kan niet hoor Ymme, 27 september is nu bezet
En mijn kleine liefje/boefjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ho! Dan is mijn lief al jarig.
Spewey, wat een bericht, nieuws van de dag! Gefeliciteerd.
hoeft niets te betekenen <-- late innesteling, lang levend zaad..ik ben een week teruggezetquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:15 schreef ymme het volgende:
Mag ik in de op, 27 september (volgende week zaterdag eerste afspraak bij verloskundige, dus misschien dat ie nog wijzigd maar denk dit niet doordat al jaren zelfde cyclys te hebben gehad).
Spewey, Gefeliciteerd! Wat gaaf.
laiveneertiekje, wat naar. Maar het hoeft niets te betekenen hè, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |