Volgens mij moet jij nodig van de pilletjes afblijvenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef Logician het volgende:
Egopost/
Lalalalala voel me zo lekker
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessiequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef pessie het volgende:
Spewey van harte gefeliciteerd!!! Dat is leuk nieuws!![]()
Bloeddruk 110/80, prima dus. Ben ws gewoon misselijk van alle onrust.
Dan ben ik vanaf zondag al op 4cm aan het hangen maar daar was maandag niets van te voelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:16 schreef As1981 het volgende:
[..]
Tijdens mijn vorige bevalling 1x misselijk geweest. En toen vertelde ze dat je vaak bij 4 en 8 cm misselijk bent Pessie
Hier kom ik voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef Spewey het volgende:
Ja hoi.
Eigenlijk was het boek vorig jaar augustus, na een ruim jaar proberen, gesloten.
(kans was erg klein, hij antistoffen ik een hostile womb)
De verwijsbrief voor de uroloog had hij net opgehaald, vasectomie in maart hoopten we.
Dus toen ik vorige week against all odds 2 streepjes plaste (na 4 dagen de exorcist te zijn geweest en toen ook niet meer m'n broek dicht krijgen) was een bijzonder grote verrassing en na vandaag een prachtige knipper te hebben gezien schreeuw ik het het liefst van de daken:
27 September krijgen we, als alles goed gaat, een derde kindje![]()
Datum is nog een beetje onder voorbehoud, echte termijnecho heb ik over 3 weken.
(laatste menstruatie was begin november, heb blijkbaar een cyclus overgeslagen)
Aan de andere kant, als je nu te hard doorgaat heb je het risico veel langer dan je verlof thuiscte zitten ivm bi. Je hebt een verhoogd risico, dus denk aan jezelf! Überhaupt de pauzes nemen waar je "recht" ,ik vind d a t altijdxeen beetje raarklinken maar dan snap je wat ik be doel, op hebt en gaan liggen kan al zoveel verschil maken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal het eens aankaarten. Maar zij () is een bewust kinderloze vrouw en ik weet nog niet hoe ze met zwangerschapsklachten omgaat. Ik heb net wat bi testjes gedaan, maar die gaan nog wel. Maar ff rustig aan en nu toch maar echt m'n hakken vaarwel zeggen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |