quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
Leef je uit KD, ik kom er geen wijs uitDe vruchtzak licht links van het vruchtje. De echo was uitwendig. We krijgen een meisje, maar het lukt mij niet om jouw theorie hier toe te passen
vruchtje ligt rechts, uitwendig betekent spiegelen, dus links-meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, nou ben blij dat jij nog helder kunt denkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vruchtje ligt rechts, uitwendig betekent spiegelen, dus links-meisje.
volgens de theorie, maar ik weet niet eens of ik het wel goed bekijk ivm spiegelen monitor vk etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, nou ben blij dat jij nog helder kunt denkenBij deze is je theorie dus nog een keer bevestigd en zou jij nu weer een meisje krijgen. Toch?
laat eens zien?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef klumsy het volgende:
haha nou ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen met nog een meisje...
heb wel een duidelijkere echo van Roan en Senna, maarja op die echo nog geen idee wie wie is, dus dat schiet niet op
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Musique het volgende:
Gefeliciteerd Logi!!
Hier geen goed nieuws. Ik heb net mijn pretecho gehad en zou vandaag 10 weken zijn. Niets is minder waar. Mag ik uit de lijst? Ik moet dit even verwerken en zal de komende dagen niet online zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef klumsy het volgende:
deze was rond 7 wekendan zou links Senna moeten zijn en rechts Roan denk ik, was t in of uitwendig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat rot.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Musique het volgende:
Gefeliciteerd Logi!!
Hier geen goed nieuws. Ik heb net mijn pretecho gehad en zou vandaag 10 weken zijn. Niets is minder waar. Mag ik uit de lijst? Ik moet dit even verwerken en zal de komende dagen niet online zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |