abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122588468
Fijn Klumsy *O* *O*
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:10:09 #202
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122588794
Logician gefeliciteerd! *O* Wat een prachtig dametje! En een hele mooie naam :).
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:12:24 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122588858
Klumsy fijn! Had je er zelf iets over te zeggen of stelden ze een leuke datum voor?

As, voht vasthouden en beperkt zicht zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging, en daar kun je beter heel voorzichtig mee zijn. Was ook de reden waarom ik maandag wel even voor ctg naar het zh ben gegaan. Mn moeder heeft het gehad bij mn jongste broertje en dat was echt niet fijn. Maarre, jij bevalt gewoon vandaag!
pi_122588894
Klumsy wat fijn zeg, een datum die ook nog eens bevalt! O+
(bevalt, haha!)
pi_122588916
Login, gefeliciteerd!! Mooi meisje heb je daar.

Elmo, hoe ging de seo?

Klumsy, een datum *O* dat zal ook wel rust geven denk ik.

As, dat is schrikken zeg! Gelukkig is alles ook weer rustig en is je man thuis.

Geen suiker voor suikertante *O* lekker aan de baklava!

Laiveneertiekje, heb je al een reactie van iemand over die bloeding? Je ging toch urine wegbrengen?
pi_122589010
Ze hebben een week dat ze plannen, en in die week heb je voor zover er plek is wel zeggenschap over een datum... alleen zijn er dan een hoop artsen vrij ivm voorjaarsvakantie, waardoor ze maar 1 keizersnede per dag mogen plannen en de dag die ik eigenlijk graag wilde al "vol" zat.. toen kwam ze zelf met deze datum :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122589026
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef pessie het volgende:
Klumsy fijn! Had je er zelf iets over te zeggen of stelden ze een leuke datum voor?

As, voht vasthouden en beperkt zicht zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging, en daar kun je beter heel voorzichtig mee zijn. Was ook de reden waarom ik maandag wel even voor ctg naar het zh ben gegaan. Mn moeder heeft het gehad bij mn jongste broertje en dat was echt niet fijn. Maarre, jij bevalt gewoon vandaag!
I know. Mijn moeder had het ook. Vandaar dat ik wel belde, maar bloeddruk was dus keurig. En zich is weer normaal.
Moest wel lachen. Kreeg te horen dat ik moest proberen om zen te zijn. Als er iemand zen is ben ik het wel. Maak me dus nergens druk om. Dar itt de mensen om me heen.
Zelf manlief kreeg gisteren op de sportclub te horen dat hij er zo relax bij zat. Zijn reactie, ach ja ik ben zo thuis en ik hoef er niets voor te doen :D

Wat fijn klumsy dat het ook nog een goede datum is.
pi_122589210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken! :D
Ik moest erg lachen om je omschrijving. Klinkt toch gezelliger dan een zee olifant zoals ik me tegenwoordig voel :D
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:26:42 #209
259886 pessie
pi_122589253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef klumsy het volgende:
Ze hebben een week dat ze plannen, en in die week heb je voor zover er plek is wel zeggenschap over een datum... alleen zijn er dan een hoop artsen vrij ivm voorjaarsvakantie, waardoor ze maar 1 keizersnede per dag mogen plannen en de dag die ik eigenlijk graag wilde al "vol" zat.. toen kwam ze zelf met deze datum :)
Wel fijn dat ze zo meedenken! Gek dat dat per ziekenhuis zo verschilt.

As, zolang jij maar rustig blijft ja :P
pi_122589330
Logi, gefeliciteerd!!!! Prachtig meisje! *O*
pi_122589860
Klums een datum waar je blij mee bent! *O* *O*

As, jij en je man klinken idd erg zen! Helemaal klaar ervoor volgens mij ;).
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:56:01 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_122590241
gefeliciteerd logician
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_122590542
Elmo, hoop dat je een mooie Seo hebt gehad :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122591092
Gelukkig dat alles oké bleek in het ziekenhuis As, ik vind het ook wel eng klinken maar als jij je zen voelt dan is het goed ;) Wel mooi dat er iig al activiteit te zien was op de ctg.

Klumsy een datum waar je blij mee bent *O*

Suiker geen suiker *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 07:37 schreef L-E het volgende:
Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
Bij mij zit de rugpijn ook ongeveer rond die hoogte en trekt door naar m'n ribben. Heb er nu al 5 weken constant last van en behalve warmte geeft eigenlijk niets echt verlichting. Fysio kon ook niet veel voor me betekenen behalve wat houdingstips etc. Is bij mij waarschijnlijk gewoon overbelasting van die spieren door het gewicht wat er nu aan m'n buik hangt. Hopelijk trekt het bij jou nog wel weer weg :). En anders is mijn tip dus: warmte. Heb zo'n elektrisch kussentje waar ik inmiddels mee vergroeid ben.
Voor een volgende zwangerschap ga ik echt zorgen dat ik m'n rug train :').
pi_122591327
Oh warmte! Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb :') Ik ga mijn kruiken tevoorschijn halen!
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:57:15 #216
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122592278
Ik had het ook, stramme spieren tijdens mijn vorige zwangerschap, goed op je houding letten helpt, veel achterover zitten en niet voorover, lekker warm douchen 's avonds, je goed aankeden, een hemd oid, zodat er geen kou op je rug komt en idd een electrisch kussentje. ^O^

Laatste weken zelfs een gekneusde rib, maar dat kwam door voetjes van dochterlief....
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:08:38 #217
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_122592676
*O* logi gefeliciteerd, wat een mooierd O+
W
Z
E
pi_122592702
Dank voor de tips. Ivm chronische rugklachten pas ik alle gegeven tips al toe, het straalt inmiddels uit naar voren toe. Wellicht krijg ik gewoon de griep. :)
pi_122594004
Zou er wellicht een zenuw niet zo lekker zitten? Meestal is uitstraling naar beneden, maar als de pijn vrij hoog zit kan dat ook wel...
Home is where the O+ is...
pi_122594320
Logi, gefeliciteerd *O*

En ik vind het zo tof dat Spewey hier nu ook hoort O+
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:02:39 #221
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122594430
Hoi dames!

Ben niet bijgelezen, ff geen tijd, sorry!
Maar ik wilde laten weten dat de SEO vanmorgen goed was!!
Voor wat ze kunnen zien, was alles in orde!
Voetjes recht, niertjes goed, hartje goed, geen waterhoofd, je zag de navelstreng en de aorta echt mooi in beeld.
Qua metingen kwam ze gemiddeld uit op 1 dag verder, dus dat was helemaal prima!
Ze had op dit moment wel 'model' benen!! O+ die lagen een week voor op de groei! Little miss longlegs!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122594465
O+ Wat leuk Elmo!! Nog mooie foto's gekregen? Als je later wel tijd hebt... ;)
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:11:26 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122594715
Fijn Elmo, altijd prettig, goed nieuws!

Ik kan niet wachten tot de 18e, dan ben ik exact 16 weken zwanger en weten we wat we gaan krijgen, het begint nu toch wel een beetje spannend te worden. :)

Ltiekje, ik hoop dat het goed gaat met je? :*
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:13:03 #224
259886 pessie
pi_122594772
Elmo wat gaaf!!! *O*

Laiv, is het weer gestopt?
pi_122594847
Is iemand hier al bekend met Ramzi's theorie? Ik werd er een paar dagen geleden mee gespammed en ben wel benieuwd of er nou een kern van waarheid in zou kunnen zitten.

Het komt er op neer dat je bij een vroege echo, aan de hand van innesteling, het geslacht kan bepalen. er zijn geloof ik 3000 testmoeders geweest (accuratie van 96 en 97%). linkerkant innestelen zou neerkomen op een meisje, rechts op een jongen (bij een vaginale echo, anders moet je t omdraaien geloof ik) Ik ben uiteraard erg sceptisch maar ben wel benieuwd of iemand hier echofoto's heeft van rond de 5,6 a 7wk en de theorie zou kunnen bekrachtigen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')