I know. Mijn moeder had het ook. Vandaar dat ik wel belde, maar bloeddruk was dus keurig. En zich is weer normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef pessie het volgende:
Klumsy fijn! Had je er zelf iets over te zeggen of stelden ze een leuke datum voor?
As, voht vasthouden en beperkt zicht zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging, en daar kun je beter heel voorzichtig mee zijn. Was ook de reden waarom ik maandag wel even voor ctg naar het zh ben gegaan. Mn moeder heeft het gehad bij mn jongste broertje en dat was echt niet fijn. Maarre, jij bevalt gewoon vandaag!
Ik moest erg lachen om je omschrijving. Klinkt toch gezelliger dan een zee olifant zoals ik me tegenwoordig voelquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet niet hoor, maar je verandert in een verlamde waterballon en je vindt het niet eng? Volgens mij begin jij al bevallingshormonen aan te maken!
Wel fijn dat ze zo meedenken! Gek dat dat per ziekenhuis zo verschilt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef klumsy het volgende:
Ze hebben een week dat ze plannen, en in die week heb je voor zover er plek is wel zeggenschap over een datum... alleen zijn er dan een hoop artsen vrij ivm voorjaarsvakantie, waardoor ze maar 1 keizersnede per dag mogen plannen en de dag die ik eigenlijk graag wilde al "vol" zat.. toen kwam ze zelf met deze datum
Bij mij zit de rugpijn ook ongeveer rond die hoogte en trekt door naar m'n ribben. Heb er nu al 5 weken constant last van en behalve warmte geeft eigenlijk niets echt verlichting. Fysio kon ook niet veel voor me betekenen behalve wat houdingstips etc. Is bij mij waarschijnlijk gewoon overbelasting van die spieren door het gewicht wat er nu aan m'n buik hangt. Hopelijk trekt het bij jou nog wel weer wegquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:37 schreef L-E het volgende:
Vraag: sinds gisternacht heb ik flinke pijn in de rug, onderaan mijn ribben/longen. Het enige wat verlichting geeft is tegendruk, gek genoeg. Heb vanaf 3:00 wakker gelegen met die pijn.. Herkent iemand dit als iets wat bij de zwangerschap hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |