SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Jammergenoeg welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stoer dat Mike gewoon bij die mensen thuis op de bank gaat zitten.
En Bing zijn situatie snap ik nog steeds niet hij ligt in coma vanwege een kindervirus en is nu helemaal genezen van de kanker?
Ik geef 'm maximaal 2 weken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef Frey het volgende:
Bing is zowaar een stuk aangenamer nu. Kijken hoelang dat duurt.
Niet op tijd iig.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef maily het volgende:
wanneer gaat Nina de waarheid vertellen?
Nadat ze met een kleerhanger in der doos heeft ... meh laat maar.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef maily het volgende:
wanneer gaat Nina de waarheid vertellen?
Helaas geen Wegwijspiet om hem de weg uit de serie te wijzen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas geen Wegwijspiet om hem de weg uit de serie te wijzen.
Nah, ik ook niet echtquote:
Ze schrijft nu het dagmenu van De Koning.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
Shit, dachten we net van Jantien van der Meer verlost te zijn bij GTST, staat ze weer op de aftiteling bij de schrijvers
Nou, dat zal dan wel constant hetzelfde zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze schrijft nu het dagmenu van De Koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de ballen van Jef.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel constant hetzelfde zijn
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Lust jij ook een kapoetjienoo, Rohan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 2Ja ik vond Karin ook niet geheel foutloos in het conflict, met name dat vreemdgaan als logische stap op Jefs rol in haar ontslag is iets dat ik echt belachelijk vind. Maar toch even vanuit Karins optiek: voor haar werd het steeds vervelender, ze werd nadat ze geproefd had aan het levens buitenshuis weer gereduceerd tot fulltime huisvrouw, Jef had nu helemaal geen tijd meer, Sandra ging weg, John ging weg, Dian was ook nog niet thuis. Ze had dus even helemaal niemand meer en nadat ze het vreemdgaan opbiechtte had Jef helemaal geen oog en of tijd meer voor haar, zelfs niet om erover te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikzelf vond het overigens niet erg, vond Jef en Karin eigenlijk vooral in seizoen 1 leuk, daarna werd er heel even flink gekibbeld en gingen ze bijna uit elkaar, toen het weer goed kwam, waren ze weer even om aan te zien, maar daarna zakte het weer gigantisch af. Door Karins vertrek, heeft Jefs andere kant zich juist beter ontwikkeld, hij moest immers een vader en moeder tegelijk zijn voor Dian en waar Karin weleens als zijn geweten fungeerde, moest hij dat nu zelf doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik vond Karin ook niet geheel foutloos in het conflict, met name dat vreemdgaan als logische stap op Jefs rol in haar ontslag is iets dat ik echt belachelijk vind. Maar toch even vanuit Karins optiek: voor haar werd het steeds vervelender, ze werd nadat ze geproefd had aan het levens buitenshuis weer gereduceerd tot fulltime huisvrouw, Jef had nu helemaal geen tijd meer, Sandra ging weg, John ging weg, Dian was ook nog niet thuis. Ze had dus even helemaal niemand meer en nadat ze het vreemdgaan opbiechtte had Jef helemaal geen oog en of tijd meer voor haar, zelfs niet om erover te praten.
Ikzelf vond het overigens niet erg, vond Jef en Karin eigenlijk vooral in seizoen 1 leuk, daarna werd er heel even flink gekibbeld en gingen ze bijna uit elkaar, toen het weer goed kwam, waren ze weer even om aan te zien, maar daarna zakte het weer gigantisch af. Door Karins vertrek, heeft Jefs andere kant zich juist beter ontwikkeld, hij moest immers een vader en moeder tegelijk zijn voor Dian en waar Karin weleens als zijn geweten fungeerde, moest hij dat nu zelf doen.Jef, was inderdaad alleen met z'n werk bezig. Dus dan ik me haar eenzaamheid ook wel voorstellen. (Dian woonde wel thuis overigens)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter begrijp ik niet waarom, ze daarna niet geprobeerd heeft om zelf weer een baan te vinden.
Maar, ik ben het wel met je eens. In seizoen 1, vond ik ze ook leuker. Ook John vond ik in seizoen 1 veel leuker spelen, dan naar zijn comeback uit Saudi-Arabie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ik deze berichten over seizoen 2 lees wil ik spontaan weer beginnen met verderkijken. Ik ben geloof ik niet meer verdergegaan na de laatste van DVD 12.
heel goed!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben weer begonnen met seizoen 1.. Die ligt hier echt al jaren in de kast.. ooit begonnen... en van het weekend weer opgepakt.
Ben nu bij DVD 5.. begint al beter te worden dan de eerste afleveringen!
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
heel goed!![]()
En ben je al onder de indruk van het acteertalent van Petra van Ede?
Heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.
Haha. In die scenes gaat het alleen maar of over het kind, of over het slechte huwelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
Maar ik begrijp het wel!
Jup, dat is ook hoe ik ben begonnen... In 2006 kwam het nieuws dat GTST op DVD verscheen (via Soapvision toen nog haha), en toen bleek in een gigantische schoenendoos; Leuk, maar met meerdere seizoenen was dat niet echt handig (En ik was toen amper 11 jaar ofzo, en ik wist dat toen alquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben weer begonnen met seizoen 1.. Die ligt hier echt al jaren in de kast.. ooit begonnen... en van het weekend weer opgepakt.
Ben nu bij DVD 5.. begint al beter te worden dan de eerste afleveringen!
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.
De eerste keer heb ik dat ook niet gedaan (toen ik het op televisie keek natuurlijk sowieso niet (quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
Maar ik begrijp het wel!
Ik had het helemaal niet erg gevonden, als ze gewoon uit elkaar waren gegaan en Jan was (tijdelijk)gebleven.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.
Alleen die Jan werd gespeeld door een man die later de stem van Nickelodeon een lange tijd voor z'n rekening nam, dat was weer wel cool.
Als ik het nog een keer ga terugkijken. Zal ik de meeste scene's van hun, waarschijnlijk ook doorspoelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik dat ook niet gedaan (toen ik het op televisie keek natuurlijk sowieso niet (), maar ook toen ik de DVD keek niet, als ik seizoen 1 nu weer zou kijken dan zou ik het wel doen.
Ik vraag me af hoe lang de Australische Jan en Petra erin gebleven zijn eigenlijk.
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik het nog een keer ga terugkijken. Zal ik de meeste scene's van hun, waarschijnlijk ook doorspoelen.
Ik vond die eerste Robert en Laura lijnen juist leuk en alle afleveringen totdat Francine de Waal bekende zeer spannend. Ik vond eigenlijk dat daarna de sleur er een beetje in kwam. Totdat Jef en Karin kwamen en Robert bijna vertrok: Martine weer terug, de chantage van Rolf Huygens, Maurice de Bruin, noem het maar op.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.
Van de eerste 35 afleveringen kun je met een beetje knip- en plakwerk ook een prima doorlopende montage van 90 minuten maken. Moet je wel goed je best doen. Maargoed, enkele key-elements weglaten deden ze al in het Gala: Bij het gala van de 1000ste aflevering keken ze terug op de allereerste aflevering, in circa 45 seconden. Daarin werd net gedaan alsof de cliff draaide om de scheiding van Laura en Robert, en van Helens zelfmoordpoging werd met geen woord over gerept.
Toch vond ik het mooier om te zien. Dan het slot van seizoen 22 destijds!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.
Van de eerste 35 afleveringen kun je met een beetje knip- en plakwerk ook een prima doorlopende montage van 90 minuten maken. Moet je wel goed je best doen. Maargoed, enkele key-elements weglaten deden ze al in het Gala: Bij het gala van de 1000ste aflevering keken ze terug op de allereerste aflevering, in circa 45 seconden. Daarin werd net gedaan alsof de cliff draaide om de scheiding van Laura en Robert, en van Helens zelfmoordpoging werd met geen woord over gerept.
Dat sowieso, de saaiste aflevering uit seizoen 1 is spannender dan de gemiddelde aflevering van seizoen 22, het enige spannende daaraan was het dat gedoe met Amy/Nina en Nick en Maxime.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch vond ik het mooier om te zien. Dan het slot van seizoen 22 destijds!
Ik zag de edit plaatsvindenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb afgelopen zomer ergens seizoen 1 uitgekeken maar het 2e seizoen nog niet gehaald. Vindt het het geld niet waard nu en geenszins om verder moeite te doen. Neem er ook de tijd niet voor. Later misschien nog eens.
Het was dan ook geen cliffhanger, waarbij je uit je stoel zou vallen van de spanning!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb afgelopen zomer ergens seizoen 1 uitgekeken maar het 2e seizoen nog niet gehaald. Vindt het het geld niet waard nu en geenszins om verder moeite te doen. Neem er ook de tijd niet voor. Later misschien nog eens.
Hij was genezen van zijn kanker. Alleen door de zware behandeling was zijn afweer systeem verzwakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stoer dat Mike gewoon bij die mensen thuis op de bank gaat zitten.
En Bing zijn situatie snap ik nog steeds niet hij ligt in coma vanwege een kindervirus en is nu helemaal genezen van de kanker?
Oh nee hoor. Bedoel dat niet op die manier, maar het is gewoon saai om naar te kijken, saaie lijntjes..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.
Alleen die Jan werd gespeeld door een man die later de stem van Nickelodeon een lange tijd voor z'n rekening nam, dat was weer wel cool.
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was genezen van zijn kanker. Alleen door de zware behandeling was zijn afweer systeem verzwakt.
Toen werd hij aangestoken door het virus en werd hij in coma gebracht.
Hij is idd wel super snel fit geworden nadat alles, dat dan wel weer
Ging dat in RLL maar zo met die rot ziekte of niet dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.
Ik wil net zeggen kan,toch,niet hoe wonderlijk hij al weer rondloopt normaal heb je daar nog een,hele nasleep van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.
Hij was altijd nog spannender dan die van seizoen 20quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het was dan ook geen cliffhanger, waarbij je uit je stoel zou vallen van de spanning!
Welke was dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was altijd nog spannender dan die van seizoen 20
Dat dusquote:
Gisteren stond ze in ieder geval op de aftiteling jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar is dat wijf nu terug? Jantien?
Mike keert haar nu al de rug toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien de plek in de lijst waar haar naam is vermeldt, lijkt het erop dat ze de dialogen van gisteren heeft geschreven.
Pardon, viel me ineens opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou en? Ik ken First Post hunters en Last Post Hunters, maar Edithunters?
En dat ik daar een post aan wijdt is blijkbaar ook zó schokkend dat jij er eveneens een post aan moest wijden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat was zó schokkend dat je er een post aan moest wijden?
Neuh, maar ik vraag me af wáárom je het post. Ik bedoel, ik zie ook vaak een post-edit, maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in om dát dan weer in een post te zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat ik daar een post aan wijdt is blijkbaar ook zó schokkend dat jij er eveneens een post aan moest wijden?
PeterKelder zit hem te stennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef roos85 het volgende:
Zitten jullie Arnie te jennen of Arnie jullie?
Wat is dit nou voor cliffquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
Er is zelfs nog beeldmateriaal van:
WAARSCHUWING: Bekijken op eigen risico. PeterKelder is niet verantwoordelijk voor de trauma's die u er eventueel aan overhoudt. Mocht u daarvoor een verantwoordelijke zoeken, dan kunt u zich richten tot onderstaand drietal:
[ afbeelding ]
Die van seizoen 20 is nog nét iets treuriger, naar mijn meningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor cliffIk weet niet of deze treuriger is dan de laatste met Bing en Jack onder een auto.
Lorena was in deze aflevering best wel tofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 20 is nog nét iets treuriger, naar mijn mening
Ik vind het best een sterke ontwikkeling zo. Verrassend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Bepaalde dingen die Mike zegt snijden wel hout eigenlijk
Zou een uitzendkracht een keer het dialoog hebben mogen schrijven?!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Bepaalde dingen die Mike zegt snijden wel hout eigenlijk
Zeker, mocht ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het best een sterke ontwikkeling zo. Verrassend.
De "uitzendkracht" heet Arie de Rooijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou een uitzendkracht een keer het dialoog hebben mogen schrijven?!
En die ging over?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 20 is nog nét iets treuriger, naar mijn mening
Gompiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik zou echt helemaal doorslaan als ik een kind had en een vriendin, en zij waarmee ik een kind had met mijn broer zou gaan, haar gezicht zou er zo uit gaan zien dat ze nooit meer een fatsoenlijke vriend in de toekomst zal krijgen. pff word al agressief als ik alleen dit al zie gompie,
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Shortie:Dit is een grap hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nounouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik zou echt helemaal doorslaan als ik een kind had en een vriendin, en zij waarmee ik een kind had met mijn broer zou gaan, haar gezicht zou er zo uit gaan zien dat ze nooit meer een fatsoenlijke vriend in de toekomst zal krijgen. pff word al agressief als ik alleen dit al zie gompie,
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou willen dat het een grap was, dan had ik er tenminste nog om kunnen lachen. Maar dit... Het wordt met de dag triesterquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
De gedachten van Ferri Somogyi bij het opnemen van de cliff van morgen:
[ afbeelding ]
"Het is dat ik hiermee mijn salaris verdien, maar hoe ben ik in godsnaam zo stom geweest om me niet te verzetten tegen deze belachelijke verhaallijn?"
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Chchcheld is geen schchande, Rik''
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
De gedachten van Ferri Somogyi bij het opnemen van de cliff van morgen:
[ afbeelding ]
"Het is dat ik hiermee mijn salaris verdien, maar hoe ben ik in godsnaam zo stom geweest om me niet te verzetten tegen deze belachelijke verhaallijn?"
Die foto van Marlyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Louis Talpe's vriendin
Wat heeft hij liever?
[ afbeelding ]
Hmm... moeilijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Louis Talpe's vriendin
Wat heeft hij liever?
[ afbeelding ]
Klopt! Toen was ik nog benieuwd hoe het verder zou gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was altijd nog spannender dan die van seizoen 20
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, toen ik het las. Maar het is dus serieus!quote:
Duckface gespot!!quote:[b]Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:[/b/]
Louis Talpe's vriendin
Wat heeft hij liever?
[ afbeelding ]
Nu gaat papa Ludo natuurlijk wraak nemen en de skimmers opzoeken met behulp van zijn privedetective, en geeft Ludo wat geld uit zijn portefuille voor prinses...quote:Marly van der velden @MarlyvdVelden:
Ja hoor!!!! Ben gewoon geskimd. Vet irritant. Ga je eigen geld verdienen. #balen
Was ook zo nep ppffff kunnen ze niet wat anders verzinnen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Nou diei Jef begint echt irritant te worden zeg, bah!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Devil010 het volgende:
Poll: wie wil je uit GTS?
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Poll 2: wie zijn het irritantst in GTS en voegen niks toe:
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Ik zou niet weten hoe een poll te maken op Fok! maar wie helpt?
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Devil010 het volgende:
Poll: wie wil je uit GTS?
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Poll 2: wie zijn het irritantst in GTS en voegen niks toe:
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Ik zou niet weten hoe een poll te maken op Fok! maar wie helpt?
De keuze was bij mij 2x Bing (natuurlijk)quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom staat opperhomo Lucas er niet tussen?
Ik heb bij de eerste op Nina gestemd en bij de tweede op Rikki.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De keuze was bij mij 2x Bing (natuurlijk)![]()
Al komt Maxime bij mij op 2. En daarna denk ik de opperhomo!
Lucas vind ik nog wel te pruimen. Zie zijn tante liever oprotten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom staat opperhomo Lucas er niet tussen?
Die zijn de laatste tijd wel erg irritant bezig ja!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste op Nina gestemd en bij de tweede op Rikki.
Ik zou ook liever niet naar huis gaan als Bianca daar wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Sjoerd en ook zijn pa zitten ook elke middag aan het bier in het café hé haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wacht wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Haha de shortie..zou ik ook doen als ik bing was want gigi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind sjoerd en zijn vader wel leuk zo samen. hoe hij nu voor sjoerd opkomt
Omdat hij Nina in ieder geval eens goed de waarheid heeft gezegd?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Hoezo heeft Mikerespect verdiend? Hij is door de mand gevallen!
Met zijn kuifje
Ik zou willen zeggen "Het is een soap", maar gezien deze verhaalwending zou ik willen zeggen dat het een comedyserie is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef vencodark het volgende:
Waar maakt Nuran zich druk om? Beetje overdreven. Geen tolerantie!![]()
Oh en hoe kan het dat Jef niet voelde dat hij geen theedoek vast had?
ik denk dat bij nuran de frustratie vanwege de houding die jeft op het ogenblik heeft zo groot is dat ze ontploft als hij maar een speld laat vallenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef vencodark het volgende:
Waar maakt Nuran zich druk om? Beetje overdreven. Geen tolerantie!![]()
Oh en hoe kan het dat Jef niet voelde dat hij geen theedoek vast had?
Shortie:Bing zoent Lorena vanuit het niets? Zeer aparte wending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef loezzzje het volgende:
Lijkt me wel een type die overal last van heeft, althans dat uit zich zo. In feite heeft ie gewoon last van zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij geilt Nina erop dat Janine zich klote voelt. Ze houdt van negeren, straffen, boos doen etc. Ze had sm-meesteres moeten worden.
Ik weet het wel zeker. Maar zo nu en dan geeft ze de zweep ook graag uithanden. ''"Ga weg! Niemand begrijpt mij!!!!!!!!!!!1111EINZ!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij geilt Nina erop dat Janine zich klote voelt. Ze houdt van negeren, straffen, boos doen etc. Ze had sm-meesteres moeten worden.
Kan mij niet voorstellen dat Noud daarvan houdt. Leek mij meer iets voor Morris.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.
Ja okee, maar die zit er niet meer in, de enige andere die er van zou kunnen houden die erin zit is Lucas, maar dat gaat mij toch echt te ver en hopelijk de makers ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Noud daarvan houdt. Leek mij meer iets voor Morris.
Jef is ineens weer veel te horkerig neergezet... ze weten echt niet wat ze met sommige karakters aan moeten lijkt het wel....quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:15 schreef vencodark het volgende:
Die hele Jef-Nuran verhaallijn vind ik ook helemaal niks. Het past niet ofzo.
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Bing die Lorena zoent. Waar slaat dit nu ineens op?
Daar schijnt het wel op te lijken ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakken
Ik had nou niet bepaald het idee, dat Lorena dit leuk vond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik woon zelf in Almere in een surinamers buurt en zo zijn ze in het echt ook dit is niet gespeeld maar echt dus hihihihihiihihihihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
Hierbij zie ik meteen het beeld weer voor me van een wilde (naakte) 'Nina' in de film verliefd op Ibizaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Dan is vreemdgaan een logische volgende stap ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakken
Ik zag de TV-kantine sketch voor me tussen Jef en Laura.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.
Dat heb ik dus ook met ONM seizoen 2, wat ik nu volg:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist Storm der liebe gezien.
*Mensen die elkaar het leven zuurmaken
*Goed acteer werk.
*Verhaalijnen voor de oudere personages.
*Mooie buitenopnames.
Kortom alles wat gtst had in zijn hoogtij dagen.
Was even leuk om te zien.
Even in de download ben wel benieuwd het is meer gezonde nieuwschierigheid. Als nou Lorena der tieten te zien waren ging ik gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gaat zeker meteen naar de bioscoop?
En hoe was het de lul sok van Kooijemans?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef loezzzje het volgende:
Naar Verliefd op Ibiza geweest. Marly's borsten zijn een aantal keer in beeld te zien, had dat niet achter haar gezocht dat ze dat zou doen
Gadverdamme wat plat...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hoe was het de lul sok van Kooijemans?
Zo kun je het inderdaad noemen jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even in de download ben wel benieuwd het is meer gezonde nieuwschierigheid.
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuisquote:Als nou Lorena der tieten te zien waren ging ik gelijk.
Je kent me toch?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoezo, piepte-ie er dan bijna uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kent me toch?![]()
Hij droeg er blijkbaar een sok omze hadden beter een hele grote sok kunnen kopen, zodat ie er helemaal in zat..
Vriendje Stokvis!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hèèèèèè, moet dat nou zo vulgair? Ik hoef dat niet te weten van die Kooijman!"
Weet ik niet, volgens mij doen wel meer acteurs het..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo, piepte-ie er dan bijna uit?
Waarom vraag ik dit eigenlijk?
Volle Maan is best leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo kun je het inderdaad noemen ja
[..]
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuis
Ik hoef die film niet meer te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kent me toch?![]()
Hij droeg er blijkbaar een sok omze hadden beter een hele grote sok kunnen kopen, zodat ie er helemaal in zat..
Bennie Stoutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuis
Het enige wat je van hem zag waren zijn billen. Van Marly trouwens ook, die sprong ook poedelnaakt bij iemand er op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet zijn kop was?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het enige wat je van hem zag waren zijn billen.
Hmm nou twijfel ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet zijn kop was?
Neuh, alleen een grote sokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
Zou Bing straks een hersentumor hebben?
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ze over negerlullen zeggen?
Ahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ze een grote sok nodig hebben
[ afbeelding ]
Dat is het geheim jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Sjors steeds weer teruggaat naar Bing
Hij is tenslotte op dit moment de enige neger in de serie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Sjors steeds weer teruggaat naar Bing
Nee, ze kan beter met een hypocrieteTurk thuiskomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Nuran gaat met een blanke hollander
haar zus met een zwarte neger
bilal was homo en rick wast af met haar hoofddoek echt en dan zeggen dat dit normaal is ofzo en geen discrminatie naar turken
als mijn zusje met een hollander of nog erger neger ging dan had ze echt grote problemen hoeftde ze nooit meer binnen komen bij me hele familie jullie doen net alsof dit een typisch turkse mensen zijn met gtst terwijl dit haaks staat als de realiteit jullie maken ons belachelijk
ik heb ook een nederlandse vriendin nu, maar ik zou er nooit ooit mee willen trouwen voor geen goud, je ziet net zoals in gtst, je kan niet op ze bouwen en zijn niks waard als je elk moment verlaten kan worden omdat ze opeens weer een ander zien, betrouwbaarheid is bij een serieuze relatie het belangrijkt en daar ontbreekt het bij de meeste nederlanders aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze kan beter met een hypocrieteTurk thuiskomen.
Die zn hele jeugd zn leuter in Hollandsche welwillende sletjes steekt, maar als puntje bij paaltje een kuise Turkse wil voor aan de ketting.
En ja, ik spreek uit ervaring, en ik ben geen Turk, maar ik ken ze wel, en ze komen er openlijk voor uit dat ze nu neuken wat er te neuken valt, maar dat ze wel een maagden bruid willen.
nee jij moet natuurlijk een vers uit een bergdorp geïmporteerde turkse maagdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb ook een nederlandse vriendin nu, maar ik zou er nooit ooit mee willen trouwen voor geen goud, je ziet net zoals in gtst, je kan niet op ze bouwen en zijn niks waard als je elk moment verlaten kan worden omdat ze opeens weer een ander zien, betrouwbaarheid is bij een serieuze relatie het belangrijkt en daar ontbreekt het bij de meeste nederlanders aan.
laatst was ik bij ikea en toen hoorde ik NL vrouwen openlijk over de kamasutrabeurs ofzo praten en dat je daar met anderen in een of anderen room naar bed kan, en dat zou maar je vrouw zijn die dat tegen haar vriendinnen zegt...
ja daarom uit het dorp van me ouders kom daar elke zomer, ga er in de zomer paar maanden wonen zelfs, maar dit heeft niks te maken dat ik niet van nederlanders kan houden, maar omdat je net zoals in gtst je hele leven belazerd of gedumpt kan worden, het ligt er niet aan, dat ik bijvoorbeeld nederlanders schoonouders ofzo niet mag, ik heb er niks tegen, alleen betrouwbaarheid en stabiliteit is voormij later belangrijker. en idd on topic over gtstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee jij moet natuurlijk een vers uit een bergdorp geïmporteerde turkse maagd
maar goed, kunnen we het nu weer tot gtst beperken?
mijn id kaart + 3 foto's zwerven hier ergens op fok rond met mijn naam dus moet genoeg zijn toch maar ik ben weg hiero anders gaat het te veel offtopicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef alors het volgende:
Ik hoop altijd dat Gulmez een troll is, maarja ik weet niet, ze zullen ongetwijfeld bestaan dus ja
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met ONM seizoen 2, wat ik nu volg:
- Goed acteerwerk
- Verschillende soorten verhalen
- Leuke, sympathieke personages
- Veel buitenopnames
- Goede regie
- Mooie, niet op elkaar lijkende én stevige decors (Wictor Polstra)
- Verhalen voor de oudere personages (maar de leeftijd lag daar dan ook iets hoger)
- Prachtige achtergrondmuziek vanRonald Schilperoort
Maar ja, dat is natuurlijk niets vergeleken met het weergaloze, fantastische en uiterst succesvolle huidige GTST
ONM seizoen 2 vs GTST seizoen 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kun je niet serieus menen...
Ik heb nou niet bepaald het idee, dat gtst seizoen 23 erg positief uit deze vergelijking komt hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
ONM seizoen 2 vs GTST seizoen 23
Want jij denkt dat jij of een Turk for that matter, beter is dan een Nederlander of een neger?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Nuran gaat met een blanke hollander
haar zus met een zwarte neger
bilal was homo en rick wast af met haar hoofddoek echt en dan zeggen dat dit normaal is ofzo en geen discrminatie naar turken
als mijn zusje met een hollander of nog erger neger ging dan had ze echt grote problemen hoeftde ze nooit meer binnen komen bij me hele familie jullie doen net alsof dit een typisch turkse mensen zijn met gtst terwijl dit haaks staat als de realiteit jullie maken ons belachelijk
Niemand is beter als een ander, daar geef ik je 100% gelijk in, Nederlanders, surinamers, allemaal leuke mensen, alleen voor haar persoonlijk is het beter om gewoon iemand die in de islam geloofd als man te hebben, anders krijg je hele rare dingen, halfbloedjes, enzo.. dat is niet erg, maar nogmaals ik denk dat het altijd beter is om met iemand die op je lijkt qua gewoontes anders gaat het hoe dan ook een keer mis, hoeveel je van diegene ook houd, en dat zou heel erg jammer zijn, want trouwen is niet zomaar wat, maar je hebt voor de rest gelijk, en het kwam er een beetje bot uit, maar ik vind het soms een beetje vervelend, als gtst doet alsof turken helemaal losgeslagen zijn, want Nederlanders die weinig turken kennen hebben nu een verkeerd beeld, lachen waarschijnlijk omdat ze afdrogen met een hoofddoek etc. en dat is best wel bespottelijk voor ons, maar dit is gewoon mijn mening, jij mag natuurlijk er anders tegen aan kijken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Want jij denkt dat jij of een Turk for that matter, beter is dan een Nederlander of een neger?
Rare smaak heb jij overigens.
Zoals je het nu beschrijft, begrijp ik jou mening al een stuk beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niemand is beter als een ander, daar geef ik je 100% gelijk in, Nederlanders, surinamers, allemaal leuke mensen, alleen voor haar persoonlijk is het beter om gewoon iemand die in de islam geloofd als man te hebben, anders krijg je hele rare dingen, halfbloedjes, enzo.. dat is niet erg, maar nogmaals ik denk dat het altijd beter is om met iemand die op je lijkt qua gewoontes anders gaat het hoe dan ook een keer mis, hoeveel je van diegene ook houd, en dat zou heel erg jammer zijn, want trouwen is niet zomaar wat, maar je hebt voor de rest gelijk, en het kwam er een beetje bot uit, maar ik vind het soms een beetje vervelend, als gtst doet alsof turken helemaal losgeslagen zijn, want Nederlanders die weinig turken kennen hebben nu een verkeerd beeld, lachen waarschijnlijk omdat ze afdrogen met een hoofddoek etc. en dat is best wel bespottelijk voor ons, maar dit is gewoon mijn mening, jij mag natuurlijk er anders tegen aan kijken!fijne avond
Ik vind ook dat een relatie meer kans van slagen heeft als je dezelfde achtergrond hebt, maar dat geldt voor meerdere zaken dan alleen het geloof. Helaas is een combi moslim en een niet-moslim een van de moeilijkste relaties, en dat heeft meer te maken met het geloof dat met de combi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niemand is beter als een ander, daar geef ik je 100% gelijk in, Nederlanders, surinamers, allemaal leuke mensen, alleen voor haar persoonlijk is het beter om gewoon iemand die in de islam geloofd als man te hebben, anders krijg je hele rare dingen, halfbloedjes, enzo.. dat is niet erg, maar nogmaals ik denk dat het altijd beter is om met iemand die op je lijkt qua gewoontes anders gaat het hoe dan ook een keer mis, hoeveel je van diegene ook houd, en dat zou heel erg jammer zijn, want trouwen is niet zomaar wat, maar je hebt voor de rest gelijk, en het kwam er een beetje bot uit, maar ik vind het soms een beetje vervelend, als gtst doet alsof turken helemaal losgeslagen zijn, want Nederlanders die weinig turken kennen hebben nu een verkeerd beeld, lachen waarschijnlijk omdat ze afdrogen met een hoofddoek etc. en dat is best wel bespottelijk voor ons, maar dit is gewoon mijn mening, jij mag natuurlijk er anders tegen aan kijken!fijne avond
ik snap wat je bedoeld, alleen hij turken ligt sommige dingen wat gevoelliger, als je op de turkse tv in de beste bekeken soap 2 zoenende turken zetten zou gelijk het hele land op zijn kop staan, hier kunnen de turken er nog goed mee om gaan, dus dat is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind ook dat een relatie meer kans van slagen heeft als je dezelfde achtergrond hebt, maar dat geldt voor meerdere zaken dan alleen het geloof. Helaas is een combi moslim en een niet-moslim een van de moeilijkste relaties, en dat heeft meer te maken met het geloof dat met de combi.
Ik denk nu echt niet dat Turkse meisjes losgeslagen zijn hoor. De Nederlandse meisjes worden ook sletten genoemd als ze zich te los of hoerig gedragen?
Een mix kan juist heel spannend zijn, maar dan moet je geestelijk en wat betreft wereldbeeld op hetzelfde niveau zitten.
Iedereen moet doen wat hij of zij wil. Ik hou wel van verscheidenheid, dus de verschillende rassen moeten wel blijven.
Bedankt, ja daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zoals je het nu beschrijft, begrijp ik jou mening al een stuk beter.![]()
Maar jij weet toch ook eigenlijk ook wel, dat als er 2 Turkse meisjes/ dames in de serie komen.
Zij een relatie zullen krijgen, met iemand van de vaste cast. En daar zit nu eenmaal geen Turk bij!
Dat met die hoofddoek, vond ik eigenlijk ook nergens opslaan. Maar dat komt omdat de schrijvers, waarschijnlijk niet iets anders konden bedenken!
Jee............quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik woon zelf in Almere in een surinamers buurt en zo zijn ze in het echt ook dit is niet gespeeld maar echt dus hihihihihiihihihihihihihi
Niet alleen bij de Turken, bij bijna alle streng religieuze moslims en andere extremo's.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld, alleen hij turken ligt sommige dingen wat gevoelliger, als je op de turkse tv in de beste bekeken soap 2 zoenende turken zetten zou gelijk het hele land op zijn kop staan, hier kunnen de turken er nog goed mee om gaan, dus dat is mooi meegenomen
Horen we ook niks meer van, of mis ik ietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Er gaat iemand in GTST spelen, nieuwe rol gespeeld door ene Robin Veenstra.
[ afbeelding ]
Het zal wel een grapje zijn geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Horen we ook niks meer van, of mis ik iets
Ik denk dat die knul direct op staande voet weer is ontslagen gezien hij dit meteen naar buiten bracht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zal wel een grapje zijn geweest
Kijk, dát is een continuity-issue.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef LetsGame het volgende:
Weer zo'n rare fout in GTST seizoen 7:
in aflevering 1254 wordt Balou al Balou genoemd door Roos, Kim en Floris.
in aflevering 1255 beweert Roos dat Balou nog geen naam heett en dan verzint Kim de naam Balou![]()
![]()
?
over geheugenverlies gesproken
Dat meen ik wel, in het voordeel van ONM seizoen 2quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
ONM seizoen 2 vs GTST seizoen 23
Zal ik op letten. Ben op dit moment ook met seizoen 7 bezig. Die geweldige dialogen mis ik wel bij de huidige GTST.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef LetsGame het volgende:
Weer zo'n rare fout in GTST seizoen 7:
in aflevering 1254 wordt Balou al Balou genoemd door Roos, Kim en Floris.
in aflevering 1255 beweert Roos dat Balou nog geen naam heett en dan verzint Kim de naam Balou![]()
![]()
?
over geheugenverlies gesproken
Snap ik wel hoor, vroeger was gewoonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zal ik op letten. Ben op dit moment ook met seizoen 7 bezig. Die geweldige dialogen mis ik wel bij de huidige GTST.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijk, dát is een continuity-issue.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef LetsGame het volgende:
Kreeg echt tranen in mijn ogen toen Sylvia afscheid nam van iedereen en naar Griekenland vertrok.![]()
![]()
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik Sjoerd zo ontredderd zag aan het eind van de aflevering van gisteren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef LetsGame het volgende:
Kreeg echt tranen in mijn ogen toen Sylvia afscheid nam van iedereen en naar Griekenland vertrok.![]()
![]()
Ik las onthoofdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik Sjoerd zou ontredderd zag aan het eind van de aflevering van gistere.
Nee, dat was Bing.quote:
quote:
Mehquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik Sjoerd zo ontredderd zag aan het eind van de aflevering van gisteren.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, dat was Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nu wachten op het moment dat Sjoerd, na gebruik van drank en pillen, volledig ontspoord raakt en met het pistool van Bianca Tim neerschiet, terwijl Bianca dit ziet gebeurenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef LetsGame het volgende:
Sjoerd en Tim: the new Thorne and Ridge
Zover ik weet is Rik er niet blij mee en vindt het rot voor Sjoerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk zelf nauwelijks maar hoe vind Rik het dat zijn eigen dochter nu iets flikt wat hem ook gebeurd is? Of doen de schrijvers daar niks mee?
ik zat al te denken, maar bedoel je nou charlie? die hem dat geflikt had? ja toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk zelf nauwelijks maar hoe vind Rik het dat zijn eigen dochter nu iets flikt wat hem ook gebeurd is? Of doen de schrijvers daar niks mee?
Ja die bedoel ik. Geen woord over wat Danny en Charlie hem geflikt hebben? Tof dat Rik het voor Sjoerd opneemt die eerste scene tussen de twee in de Koning over motoren was echt tof het was even of Job binnenkwam lopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat al te denken, maar bedoel je nou charlie? die hem dat geflikt had? ja toch?
rik vindt het rot ja, maar de schrijvers verbinden dat niet met die ervaring nee
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Geen woord over wat Danny en Charlie hem geflikt hebben? Tof dat Rik het voor Sjoerd opneemt die eerste scene tussen de twee in de Koning over motoren was echt tof het was even of Job binnenkwam lopen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu wachten op het moment dat Sjoerd, na gebruik van drank en pillen, volledig ontspoord raakt en met het pistool van Bianca Tim neerschiet, terwijl Bianca dit ziet gebeuren
"Het was niet mijn bedoeling mijn stiefzoon neer te schieten! Ik dacht dat hij een inbreker was!"quote:
Wat zou Rikki zeggen als Rik haar daarop zou wijzen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij zei ze ook iets in die trant afgelopen vrijdagquote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat zou Rikki zeggen als Rik haar daarop zou wijzen?
''HOU OP!! Dit is anders. Tim en ik houden echt van elkaar!''
Ja? Ik ga ff terugkijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze iets in die trant afgelopen vrijdag
Ach, toen was ze er ook snel overheen en moest haar vader het maar bijleggen met zijn broer en Charlie moest uiteindelijk ook vergeven worden. Karakterloos wicht is het.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat zou Rikki zeggen als Rik haar daarop zou wijzen?
''HOU OP!! Dit is anders. Tim en ik houden echt van elkaar!''
Dit 100%.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, toen was ze er ook snel overheen en moest haar vader het maar bijleggen met zijn broer en Charlie moest uiteindelijk ook vergeven worden. Karakterloos wicht is het.
Het argument............. we hebben het een hele tijd tegengehouden. Nee, jullie hebben de hele tijd de boel belazerd. Al zou ik nog zo verliefd zijn, maar als de broer van mijn partner zo gewetenloos was naar zijn eigen broer en mij steeds als een hitsige reu achterna zou zitten, had ik hem op zijn bek geslagen. Getuigt niet voor enig respect. Het zal wel aan mij liggen, maarhet is nog niet te laat, ze kan hem nog steeds flink op zijn bek timmeren, voordat Sjoerd het alsnog doet.
Mot kenne!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit 100%.
''We hebben het tegengehouden!'' En dat geintje met die steiger dan?![]()
Zoals ik al eerder in dit topic zei: Rikki is een jankende psycho kutpuber die in haar eigen belevingswereld ontzettend volwassen is.![]()
Best eng hoe je je kunt ergeren aan een soappersonage.![]()
quote:
Ja, ik ben er zeker van dat ze ooit naar hem refereerde in een aflevering. Weet alleen niet meer wanneer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |